Rumle Skrevet 23. februar 2014 #681 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Så flotte bilder! Hadde ikke hatt noe i mot å bo på det hotellet der! Orkideer overalt jo! Litt fascinert over de gjennomsiktige teltene, er det pga varmen, eller? God tur hjem - og ikke spar på champagnen på flyet! Endret 23. februar 2014 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #682 Del Skrevet 23. februar 2014 Så flotte bilder! Hadde ikke hatt noe i mot å bo på det hotellet der! Orkideer overalt jo! Litt fascinert over de gjennomsiktige teltene, er det pga varmen, eller? God tur hjem - og ikke spar på champagnen på flyet! Heiiii Rumle! Jeg synes de teltene så ut som telt for Barbie og Ken jeg! Men det var noen skikkelige seige tøffinger som sto på plassen der. Og det at det er nettingvegger er nok for å holde myggen ute, og samtidig få litt trekk i teltet mens de sover. Jeg sitter på flyplassen i Bangkok og drikker G & T. Champagne på flyet - ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2014 #683 Del Skrevet 23. februar 2014 Heiiii Rumle! Jeg synes de teltene så ut som telt for Barbie og Ken jeg! Men det var noen skikkelige seige tøffinger som sto på plassen der. Og det at det er nettingvegger er nok for å holde myggen ute, og samtidig få litt trekk i teltet mens de sover. Jeg sitter på flyplassen i Bangkok og drikker G & T. Champagne på flyet - ja! Ja, det er nok derfor Tror jeg ville valgt å reise med deg, om jeg kunne - du har så fiiiine vaner! Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2014 #684 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har teltet i Thailand og hadde nettingvegger av de grunnene aldri sier ja God flytur! Fly pent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #685 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja, det er nok derfor Tror jeg ville valgt å reise med deg, om jeg kunne - du har så fiiiine vaner! Kos deg! Det hadde vært koselig Rumle! Og ja, jeg skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #686 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har teltet i Thailand og hadde nettingvegger av de grunnene aldri sier ja God flytur! Fly pent! Foreløpig sitter jeg i Royal Silk Lounge og drekker! Men skal snart boarde tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2014 #687 Del Skrevet 23. februar 2014 Det hadde vært koselig Rumle! Og ja, jeg skal. Jaaaa, og sikkert veldig morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #688 Del Skrevet 23. februar 2014 Nå var jeg nettopp på do, og dodamen bukket og sa than kyou til meg. Det betyr vel at hun ble glad for det jeg la igjen? Neida, tuller, men det er jo rart at hun står der og takker? Hadde skjønt det hvis hun fikk tips, men ingen tipser personalet i silkelungen? Jaja, bare til ettertanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2014 #689 Del Skrevet 23. februar 2014 Jasså, så du er en slik royal du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #690 Del Skrevet 23. februar 2014 Jasså, så du er en slik royal du Tenk at jeg nå skal tilbake til striskjorte og havrelefse igjen! Det kan bli litt av en overgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #691 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg stikker! Kanskje vi teffes i Doha? Ha en fin søndagskveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2014 #692 Del Skrevet 23. februar 2014 Tenk at jeg nå skal tilbake til striskjorte og havrelefse igjen! Det kan bli litt av en overgang! Det blir nok rimelig hardt! Du får høre med Her A om han kan stille seg opp utenfor toalettet og si thank you hver gang du går ut derfra .. sånn i en overgansperiode 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2014 #693 Del Skrevet 23. februar 2014 Goooooooooooooooood tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2014 #694 Del Skrevet 23. februar 2014 God tur til Doha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 23. februar 2014 #695 Del Skrevet 23. februar 2014 God tur hjem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2014 #696 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) แล้วฉันขอให้คุณทั้งหมดที่ดีการเดินทางกลับไปยังประเทศที่เก่า Endret 23. februar 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. februar 2014 #697 Del Skrevet 23. februar 2014 Du får høre med Her A om han kan stille seg opp utenfor toalettet og si thank you hver gang du går ut derfra .. sånn i en overgansperiode Haahahaaa, Jeg ser det (litt for godt) for meg God tur videre hjemover Herr&FruAldri! Sånn utenom store og små venner, hva savner du mest? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2014 #698 Del Skrevet 23. februar 2014 Oss vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. februar 2014 #699 Del Skrevet 23. februar 2014 Oss vel! Men vi har jo vært med på turen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 23. februar 2014 #700 Del Skrevet 23. februar 2014 Oss vel! Og å ta husvasken selv, vil jeg tro! God tur hjem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå