Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Har vært på Bangkoks berømte weekend-marked i dag. Chatuchak heter dette markedet og er ganske berømt.

Det var så varmt og tett (og fullt av forskjellige odører), og så masse mennesker at jeg har aldri sett på makan! :hakeslepp: Tror aldri jeg har vært så svett i hele mitt liv! :ler: Akkurat som et marked skal være. :rolleyes:

ALGowct.jpg

Etter markedet tok vi Sky-train gjennom hele byen, fikk se demonstrantene som holdt til utenfor forskjellige plasser i byen, og endte opp ved og i bassenget på hotellet. :rodmer:

yO33qr2.jpg

Z7FwCMP.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig det siste bildet var :rodmer:

Ser veldig artig ut på marked :jepp: Kjøpte du noe fint? :)

Ja, det er et nydelig hotell dette her altså.

Jeg kjøpte bare noe småtteri Rumle. Det er så masse skiiiit der - ikke mye som er verdt å bruke penger på.

Men de som liker vintage-stilen hadde gått berserk der. Massevis av sånn snacksy kjoler som Fru N liker, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forestille meg at det er mye rart der ja .. :ler: Men, artig med slike marked da. Har de blomster og frukt og grønnsaksmarked der også? :rodmer: Der hadde nok jeg endt opp! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forestille meg at det er mye rart der ja .. :ler: Men, artig med slike marked da. Har de blomster og frukt og grønnsaksmarked der også? :rodmer: Der hadde nok jeg endt opp! :ler:

Ja, gjett om! All slags mat, frukt og masse blomster. Det er så fargerikt og flott! Noe sånt skulle vi hatt mer av hjemme. :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne markeder er atige. Men egentlig mest for å se. Jeg synes også det er mye drit på sånn markeder.

Vi var på et i Vietnam, og der kjøpte vi oss kaffe og te og slikt. Og på det andre vi var på kjøpte vi ikkeno. Det luktet så veldig loppemarked av alt der inne. Men det matmarkedet var kjempeartig. Det var et sted med få turister, så de synes det va så stas med oss, og stilte opp til bilder og holdt på å le seg ihjel når vi viste de bildene vi hadde tatt av de på skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjett om! All slags mat, frukt og masse blomster. Det er så fargerikt og flott! Noe sånt skulle vi hatt mer av hjemme. :blomst:

Ja, det hadde vært helt fantastisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne markeder er atige. Men egentlig mest for å se. Jeg synes også det er mye drit på sånn markeder.

Vi var på et i Vietnam, og der kjøpte vi oss kaffe og te og slikt. Og på det andre vi var på kjøpte vi ikkeno. Det luktet så veldig loppemarked av alt der inne. Men det matmarkedet var kjempeartig. Det var et sted med få turister, så de synes det va så stas med oss, og stilte opp til bilder og holdt på å le seg ihjel når vi viste de bildene vi hadde tatt av de på skjermen.

Å, ja det er jo veldig artig da My. :ler:

Det var veldig mye bruktklær på dette markedet også, og det er en lukt jeg nesten ikke klarr å stå ut. Får den samme luktefølelsen når jeg går inn på UFF også. :Nikke:

Vanligvis er det en masse kule T-skjorter og få kjøpt på markedene, men både her og i Koh Samui, har alle fakebodene vært stengt noen dager på grunn av razzia av merkepolitiet.

Ja, det hadde vært helt fantastisk!

:tommelopp:

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den lukten klarer ikke jeg heller. Jeg har vært med i en orgainisasjon i mange år som arrangererer et stort loppemarked hvert år som de får inntektene til å driftes fra. Og da må jo vi som var medlemmer jobbe der. Og jeg sa jeg kunne ta hvilken som helst oppgave, bare jeg slapp å stå inne i gymsalen med klærne.

Blir helt sånn svimmel av den lukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk begge to!

Vi reiser herfra klokka 21.00 imorgen og ut til flyplassen. Flyet vårt går klokka 01.45 tror jeg. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da får dere nyte den siste natten på luksushotell, og den siste dagen i morgen før det bærer hjemover. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså... De må jo helle dette ut et sted, eller?

Den tingen er hul tvers igjennom og leder det våte ut i periferien, hvor en nå velger å la tuten peke mot. See? :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...