Aldrisur Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 22. februar 2014 Sånn skulle det kunne vært i Norge og. Etter en del tråder her på forumet, så er det en del som trenger oppdragelse. Jaaa, det er utrolig mange mennesker som kunne ha godt av en stor dose oppdragelse! På det hotellet i Krabi var det en finsk dame som gikk ut tidlig om morgenen for å sikre seg strandsenger ved bassenget. Mange gjør jo det, men hun var ute før klokka sju og la hotellhåndklær på 17 SYTTEN senger! Og så var de bare to par - altså fire mennesker. Dette gjorde hun for å sikre at de lå helt alene - uten gjenboere som det heter! Jeg har tatt bilde av henne med alle de tomme sengene rundt seg, men synes vel ikke det er særlig veloppdragent å legge det ut på nettet. Nå er det snart SØNDAG! Ikke før i morgen vel Hoppetuss! Har jeg sovet så lenge? Oooog mens du/dere sover, så driver je med SÅÅÅÅÅ masse rart - for da er jeg våken. Er Hoppe ute med hoppestrekene sine igjen? Er hun ikke alltid det da? Det var den Hoppen jeg mistenkte. Lurer på hva Aldri driver på med i dag? Spa? Limousinkjøring? I dag har vi vært på det største, varmeste og mest kaotiske makedet du kan tenke deg Anje! Håper du får en fin lørdag, aldri Og goooood tur hjem om vi ikke prates før du reiser Takk det samme til deg Rumle. Lørdagen har hittil vært fin, og kvelden er ennå ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #622 Del Skrevet 22. februar 2014 Jaaa, det er utrolig mange mennesker som kunne ha godt av en stor dose oppdragelse! På det hotellet i Krabi var det en finsk dame som gikk ut tidlig om morgenen for å sikre seg strandsenger ved bassenget. Mange gjør jo det, men hun var ute før klokka sju og la hotellhåndklær på 17 SYTTEN senger! Og så var de bare to par - altså fire mennesker. Dette gjorde hun for å sikre at de lå helt alene - uten gjenboere som det heter! Jeg har tatt bilde av henne med alle de tomme sengene rundt seg, men synes vel ikke det er særlig veloppdragent å legge det ut på nettet. --- Folk altså .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. februar 2014 #623 Del Skrevet 22. februar 2014 Håhå, jeg hadde tatt meg til rett på en av de sengene nærmest dem jeg. Flyttet håndkleet og lagt meg fint der. Og kost meg verre med reaksjonen deres. Jeg ser på 3-mila nå, og jeg håper håper håper at Kristin Størmer Steira får en medalje! Evig 4.plassen fortjener en medalje i OL. Og det ligger bra an! *kryser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 22. februar 2014 #624 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg våkna halv tolv :omg: og kom ned til innspurten og tre medaljer. Helt utrolig. Og jeg er så hjertens enig med deg, My, at det var på tide at Kristin fikk en medalje. Her er det skikkelig vårvær. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. februar 2014 #625 Del Skrevet 22. februar 2014 Hurra for Kristin! Og Marit og Therese. Her er det også vår! Sol fra skyfri himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2014 #626 Del Skrevet 22. februar 2014 Yes yes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #627 Del Skrevet 22. februar 2014 Huff...jeg tror jeg hadde irritert meg mere enn du gjør Aldri, over sære turister som tar STOR plass til seg og sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #628 Del Skrevet 22. februar 2014 HURRA for Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #629 Del Skrevet 22. februar 2014 Huff...jeg tror jeg hadde irritert meg mere enn du gjør Aldri, over sære turister som tar STOR plass til seg og sitt. Det er mer vanlig å ta for seg enn å være snill og høflig mot andre. Dessverre. :frown: Og for eksempel hvis det er dokø (noe det alltid er på damedoen når man er på offentlige steder her), sniker folk i køen som bare det! Hvis man ikke er frekk å tyter seg fram selv, tisser man i buksa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #630 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Har vi vunnet noe eller p.s. trenger hjelp her med datan nå: jeg har kommet til å trykke på en tast eller to uten å vite hva jeg gjorde, for teksten ble forstørret. Noen som vet hvordan man får det tilbake i normalen igjen? <----- hoppe-data-dust Endret 22. februar 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 22. februar 2014 #631 Del Skrevet 22. februar 2014 Og for eksempel hvis det er dokø (noe det alltid er på damedoen når man er på offentlige steder her), sniker folk i køen som bare det! Hvis man ikke er frekk å tyter seg fram selv, tisser man i buksa. Det er i sånne tilfeller man skulle ha vært mann, sånn at man kunne ha tisset på dem som sniker i køen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 22. februar 2014 Det er i sånne tilfeller man skulle ha vært mann, sånn at man kunne ha tisset på dem som sniker i køen. Jaaa, det er litt vanskelig med det utstyret vi har! ------------ Blir "forstyrret" av en viss herremann her hele tiden, men nå skal jeg forsøke å legge ut noen bilder fra i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 22. februar 2014 Har vi vunnet noe eller p.s. trenger hjelp her med datan nå: jeg har kommet til å trykke på en tast eller to uten å vite hva jeg gjorde, for teksten ble forstørret. Noen som vet hvordan man får det tilbake i normalen igjen? <----- hoppe-data-dust Alt ser normalt ut herfra jeg sitter Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #634 Del Skrevet 22. februar 2014 Bilder!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 22. februar 2014 #635 Del Skrevet 22. februar 2014 Har vi vunnet noe eller p.s. trenger hjelp her med datan nå: jeg har kommet til å trykke på en tast eller to uten å vite hva jeg gjorde, for teksten ble forstørret. Noen som vet hvordan man får det tilbake i normalen igjen? <----- hoppe-data-dust Du har sikkert kommet borti Ctrl og + samtidig, dette forstørrer teksten. Trykk Ctrl og minus, da vil teksten bli mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #636 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvis all skriften er større har du kanskje kommet borti innstillingene for skriftstørrelse i nettleseren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #637 Del Skrevet 22. februar 2014 Glalactica hadde rett! Nå er alt så meget bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 22. februar 2014 #638 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Endret 22. februar 2014 av Galactica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #639 Del Skrevet 22. februar 2014 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #640 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Damer kan også tisse der de vil! http://www.seher.no/annet/tissetut-kvinner-20732Selv om de forsøker å fremstille det som en lettvint metode; det MÅ da bli mye griseri med en sånn innretning?!? Endret 22. februar 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå