Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2014 #601 Del Skrevet 21. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. februar 2014 #602 Del Skrevet 21. februar 2014 Hoppe snakker finsk også! Må huske å pakke ned Hoppe som tolk neste gang jeg skal reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2014 #603 Del Skrevet 21. februar 2014 Hoppe er jammen språkmektig. Thai, finsk og gresk på en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2014 #604 Del Skrevet 21. februar 2014 En telskop-Hoppe som får plass i brystlomma eller sminkepungen, er det ikke så mange som har tilgang på. Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. februar 2014 #605 Del Skrevet 21. februar 2014 Er du egentlig en meget intelligent babblefish Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2014 #606 Del Skrevet 21. februar 2014 Herr og Fru A på romlemantisk strandtur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2014 #607 Del Skrevet 21. februar 2014 Rofl: "egentlig" så er jeg en hemmelig spion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. februar 2014 #608 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Tekola, du ramlet ut av multisiteringen, men har lyst til å svare der på det med "frekk oppførsel" Den damen fikk ikke mye service etterpå, det kan jeg love! Vil man ha en fin ferie i Thailand, er det noe av det dummeste man gjør å svare frekt, bli sint sur og grinete for saker. Da har man "tapt ansikt" og ingen bryr seg om å gi deg god service eller være hyggelig med deg etterpå. Jeg har vært vitne til turister som har kjeftet på de som jobber på hotellene, restaurantene osv. De blir totalt oversett og ignorert ved neste henvendelse til dem de ble sure på. Så karma gjelder så det holder her. Vil man ha en behagelig ferie, så er man blid, hyggelig, forståelsesfull i forhold til språkvanskeligheter evt. annet som går i lås. For noen krever dette en god porson tålmodighet - men man vinner alt på å få det til. ALLE elsker herr A, nettopp fordi han kan fleipe og tulle, og få den mest ihuga dress-selger til å le og smile og invitere seg selv til Norge. De er ganske stor kjønnsforskjell de fleste steder vi har vært. Menn henvender seg sjelden til meg, og jeg synes egentlig det bare er deilig å kunne holde meg litt i bakgrunnen og våse med. Sånn skulle det kunne vært i Norge og. Etter en del tråder her på forumet, så er det en del som trenger oppdragelse. Har forresten aldri forsøkt søtpotet. Har sett den på butikken, og planlegger å lage et eller annet. Bare å få rota meg til det. Endret 21. februar 2014 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #609 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå er det snart SØNDAG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. februar 2014 #610 Del Skrevet 22. februar 2014 Har jeg sovet så lenge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #611 Del Skrevet 22. februar 2014 Ting kan tyde på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. februar 2014 #612 Del Skrevet 22. februar 2014 Er Hoppe ute med hoppestrekene sine igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #613 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvem? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 22. februar 2014 #614 Del Skrevet 22. februar 2014 Det var den Hoppen jeg mistenkte. Lurer på hva Aldri driver på med i dag? Spa? Limousinkjøring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #615 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Ikke godt å si, men om noen har litt lommerusk til overs, og har lyst på ny leilighet, skal Jan Thomas og mannen selge sin.http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=46837943&searchclickthrough=true Endret 22. februar 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #616 Del Skrevet 22. februar 2014 Rofl: "egentlig" så er jeg en hemmelig spion. Nå er det snart SØNDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #617 Del Skrevet 22. februar 2014 Håper du får en fin lørdag, aldri Og goooood tur hjem om vi ikke prates før du reiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #618 Del Skrevet 22. februar 2014 Åjasså? Insinuerer vi (Rumle) at jeg er rar eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. februar 2014 #619 Del Skrevet 22. februar 2014 Åjasså? Insinuerer vi (Rumle) at jeg er rar eller? Det er oppe til vurdering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2014 #620 Del Skrevet 22. februar 2014 Ok. Jeg ser på serier så lenge. Underrett meg når svar foreligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå