Rumle Skrevet 19. februar 2014 #501 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå sier jeg som Rumle: Jeg tusler avgårde for en stund jeg nå. Skal opp til byen for å få litt egenpleie. Høres ut som en glimrende ide! Kos deg, og god tur videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #502 Del Skrevet 19. februar 2014 Aldri: "Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det."Da skal jeg stille meg opp på Gardermoen og se etter det mest hulkende damemennesket som kommer ut av flyet fra "utlandet". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. februar 2014 #503 Del Skrevet 19. februar 2014 Kanskje det er snø på Gardermoen Ikke godt å vite, det later til å spire utafor her...men jeg bor litt lengre sør enn Gardermoen altså. det har faktisk snødd og sludda ute i dag. Kom brun og fin hjem fra Thailand da, du Aldrisur! Og ta med deg litt varme iallfall, til alle oss som venter i kulda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. februar 2014 #504 Del Skrevet 19. februar 2014 :is: og til alle i tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #505 Del Skrevet 19. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. februar 2014 #506 Del Skrevet 19. februar 2014 De ansiktene på isen er creepy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #507 Del Skrevet 19. februar 2014 Aldri: "Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det." Da skal jeg stille meg opp på Gardermoen og se etter det mest hulkende damemennesket som kommer ut av flyet fra "utlandet". Ha-ha, da må du sørge for at det er fuglesang der også Hoppe! Kanskje det er snø på Gardermoen Ikke godt å vite, det later til å spire utafor her...men jeg bor litt lengre sør enn Gardermoen altså. det har faktisk snødd og sludda ute i dag. Kom brun og fin hjem fra Thailand da, du Aldrisur! Og ta med deg litt varme iallfall, til alle oss som venter i kulda Jeg skal gjøre så godt jeg kan Millimani, men har dårlig erfaring med det å klare å ta med seg varme heeeeeelt fra Thailand og hjem. Men brun er jeg. Litt for brun tror jeg. :is: og til alle i tråden! Takk Roflen, akkurat hva jeg trengte nå! De ansiktene på isen er creepy Er du så lettskremt da Vex? <---------jeg synes denne er verre. ----- Puh, nå må jeg pakke kufjerten enda en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #508 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå har jeg spist havregrøten min til middag og er god og mett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #509 Del Skrevet 19. februar 2014 Bravo! Det gleder et tantehjerte mer enn du kan forestille deg! Jeg pakker altså, må bare innom å kikke litt her innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #510 Del Skrevet 19. februar 2014 ...bare innom her for å se om du har glemt noe som skal i kofferten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #511 Del Skrevet 19. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #512 Del Skrevet 19. februar 2014 Jammen det er fort gjort å glemme noe skal jeg si deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #513 Del Skrevet 19. februar 2014 Jammen det er fort gjort å glemme noe skal jeg si deg. Ja, det har du rett i. Husker i fjor, da jeg glemte igjen musa mi på hotellet i Bankok. Bare toalettsakene igjen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. februar 2014 #514 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja, det har du rett i. Husker i fjor, da jeg glemte igjen musa mi på hotellet i Bankok. Bare toalettsakene igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #515 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja det var krise skal jeg si deg! Måtte kjøpe ny jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #516 Del Skrevet 19. februar 2014 Jasså? Er du sånn løs-mus-bruker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #517 Del Skrevet 19. februar 2014 Jasså? Er du sånn løs-mus-bruker? Jepp, og den er jeg helt avhengig av når jeg skal laste ned bilder og sånt. Hva slags mus har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #518 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg har fastmus jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #519 Del Skrevet 19. februar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #520 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå må du ikke glemme å huske å pakke da du derre damen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå