Gjest Inggolf Skrevet 19. februar 2014 #481 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Gekko!!! Kan du ta med en hjem til meg?? Jeg lover å gi den et fantastisk fint liv! Så godt å høre at du føler deg bedre igjen! Puuuhhh.... Hva slags turer i Bankok prater vi om? Ja takk! Jeg stod opp for en time siden og har ikke fått i meg en dråpe kaffe enda! Kaffeskååål! ----> Endret 19. februar 2014 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #482 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Gekko!!! Kan du ta med en hjem til meg?? Jeg lover å gi den et fantastisk fint liv! Så godt å høre at du føler deg bedre igjen! Puuuhhh.... Hva slags turer i Bankok prater vi om? Ja takk! Jeg stod opp for en time siden og har ikke fått i meg en dråpe kaffe enda! Kaffeskååål! ----> Kaffeskåååål! Er på ettermiddagsrunden i kaffeskål nå! Nå har jeg ligget i sola i hele dag, badet og hatt en helt fantastisk dag, så måtte inn og ta meg en liten pause. Gekko ja, skulle gjerne tatt med en til deg Noz, det er ganske mange av dem her - i alle størrelser og variasjoner! Spørs om jeg får den gjennom tollen da. Nå vet jeg: Jeg kan jo bare sette på den sæler og late som om det er en håndveske? Vi har jo egentlig sett det meste (hm..tror jeg da) som er å se, fra templer og buddhafigurer, flytende markeder og ting og tang, men det er én tur vi gjerne skulle opplevd igjen. Det er en dagstur langs elven som flyter gjennom byen. Den var så fantastisk opplevelsesrik, at vi gjerne tar den igjen. Og så er det et nattmarked vi gjerne skulle vært på. Det er hundrevis av store kjøpesentere o.l. der, men de facinerer ikke meg så mye. Ellers så skal vi også bo på et fantastisk hotell, det vi pleier å bo på. Der skjer det saker og ting hele tiden, så etter hva jeg har erfart, kan det bli vanskelig å løsrive seg derfra. Nå gleder jeg meg også til å kommer hjem. Sønnen har sendt oss bilder av tingenes tilstand på det rommer han driver å pusser opp for oss. Og det blir såååååååå fiiiiint! Det gleder jeg meg til å se, og så gleder jeg meg til møte alle barna mine, både de store og de små nussebassene mine. Hvordan står det til med Nozzefina da? Ingen skumle eksamener i sikte? Endret 19. februar 2014 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #483 Del Skrevet 19. februar 2014 Hmm...kan vi andre begynne nedtellingen på når vi får deg helskinnet hjem igjen nå? Når kommer dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 19. februar 2014 Heeeeeeeeeei Hoppe! Ja. nå kan nedtellingen begynne. Vi reiser fra Bankok søndag natt og er hjemme på ettermiddagen på mandag. Det er først 6 timer flytur + et lite opphold i Doha, så en 6-7 timer til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #485 Del Skrevet 19. februar 2014 Det var godt å høre at det nærmer seg. Lange flyturer, men det kunne ha vært verre.Håper at helsen holder seg på plass og at ikke tilstanden "bakholdsangriper" deg under reisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #486 Del Skrevet 19. februar 2014 Det var godt å høre at det nærmer seg. Lange flyturer, men det kunne ha vært verre. Håper at helsen holder seg på plass og at ikke tilstanden "bakholdsangriper" deg under reisen. Åh, nei, det orker jeg ikke å tenke på en gang! To døgn av mitt liv har jeg oppholdt meg bak denne hvite halv-veggen her. Det får være nok! Og et flydo - grøøsssss og gruuu! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #487 Del Skrevet 19. februar 2014 Håper at alle gode guder er med deg på reisen og holder systemet så tett (eller åpent) som ønskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. februar 2014 #488 Del Skrevet 19. februar 2014 Ikke bare-bare å bli dårlig på ferie! Ei venninna av meg måtte ligge i badekaret og bli spylt over innimellom av kjæresten sin på deres første ferie sammen. Dag tre kom en lege resepsjonen ringte etter og ga henne en sprøyte, og etter det var hun fin igjen. Men hun hadde problemer med å føle seg fresh en stund etterpå Håper du får nytt de siste dagene i paradis! Er vel ikke så lenge til ferien er over? Gekkoer er kule! Men visstnok sykt irriterende om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2014 #489 Del Skrevet 19. februar 2014 Kan gekkoer kanskje brukes som en slags oppvåkner om morgenen? Bråker de? Lager de lyder? Sier de "Gekkeli-ky!" kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #490 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg synes gekkoer er ganske skumle! Hadde nok fått fnatt om jeg visste at en slik en var oppi taket! Godt å lese at du er litt bedre, aldri - håper det fortsetter slik! Og god tur videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #491 Del Skrevet 19. februar 2014 Håper at alle gode guder er med deg på reisen og holder systemet så tett (eller åpent) som ønskelig. Passe tett og passe åpent! Ikke bare-bare å bli dårlig på ferie! Ei venninna av meg måtte ligge i badekaret og bli spylt over innimellom av kjæresten sin på deres første ferie sammen. Dag tre kom en lege resepsjonen ringte etter og ga henne en sprøyte, og etter det var hun fin igjen. Men hun hadde problemer med å føle seg fresh en stund etterpå Håper du får nytt de siste dagene i paradis! Er vel ikke så lenge til ferien er over? Gekkoer er kule! Men visstnok sykt irriterende om morgenen Uff, stakkars venninnen din Tekola. Det der hørtes ikke mye romantisk ut! Kan gekkoer kanskje brukes som en slags oppvåkner om morgenen? Bråker de? Lager de lyder? Sier de "Gekkeli-ky!" kanskje? Ja, det kan de sikkert brukes til. Den vi har sier: Gekko, gekko, gekko og så snøfter den som en gris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #492 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg synes gekkoer er ganske skumle! Hadde nok fått fnatt om jeg visste at en slik en var oppi taket! Godt å lese at du er litt bedre, aldri - håper det fortsetter slik! Og god tur videre! Hei Rumle! Jeg synes også de ser litt skumle ut, men jeg vet jo at de ikke er farlige - så da får h*n bare bo der. Takk for ønske om god tur videre. Tar en time og ti minutter med fly herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #493 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg er desverre ikke noe særlig rasjonell når det kommer til slike krabater ... men godt å høre at du er det! Gleder du deg til å reise hjem nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #494 Del Skrevet 19. februar 2014 Nei, det er slett ikke enkelt å være rasjonell alltid. Og det er jo store dyr vi snakker om, ikke sånne bittesmå firfisler. Jeg gleder meg til de tre dagene i Bankok, men sååååå vil jeg hjem igjen. Og det er godt å vite at vi går mot lysere tider hjemme i gamlelandet. Jeeg lurer på om snøklokkene mine har begynt å vise seg i hagen. De pleier å stikke hodene sine opp sånn i slutten av februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #495 Del Skrevet 19. februar 2014 Mine er på vei! Og ja, det er så herlig at det er blitt skikkelig merkbart lysere nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #496 Del Skrevet 19. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #497 Del Skrevet 19. februar 2014 Her synger fuglene skikkelig vårlig i dag, det er så herlig når de begynner med det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #498 Del Skrevet 19. februar 2014 Her synger fuglene skikkelig vårlig i dag, det er så herlig når de begynner med det Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #499 Del Skrevet 19. februar 2014 Åh, det er så nydelig at jeg får helt tårer i øynene av å tenke på det. Awwww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #500 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå sier jeg som Rumle: Jeg tusler avgårde for en stund jeg nå. Skal opp til byen for å få litt egenpleie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå