Severus Skrevet 18. februar 2014 #461 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja, det blir bra men jeg må innrømme at jeg er den største hora på Smestad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #462 Del Skrevet 18. februar 2014 ...og jeg skal ikke si det til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #463 Del Skrevet 18. februar 2014 Hore er et av de verste ordene jeg vet. Verre enn faan i helvete synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2014 #464 Del Skrevet 18. februar 2014 Kan jeg kle på meg hockeyutstyret, å dra på butikken å hoftetakle han dere vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #465 Del Skrevet 18. februar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2014 #466 Del Skrevet 18. februar 2014 Ja jeg bare inn i fruktdisken, å Vex med ei solid hoftetakling på voldemord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #467 Del Skrevet 18. februar 2014 Takl away så mye du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2014 #468 Del Skrevet 18. februar 2014 Han vil sikkert brekke et par bein, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #469 Del Skrevet 18. februar 2014 Stakkars lille fruktvennen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2014 #470 Del Skrevet 18. februar 2014 Jaja, da må han ligge hjemme i sofaen å ikke gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #471 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Han kan ligge der og telle hoppende bananer over seg når han ikke får sove. ---- Morsomt! Sånn kan vi ha i Balubahagen.....både for mennesker og dyr! http://www.abcnyheter.no/video/2014/02/18/geitene-kan-ikke-dy-seg?autoplay=1 Endret 18. februar 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. februar 2014 #472 Del Skrevet 18. februar 2014 Morsomme geiter! Bra funn Hoppe! En og en :is: til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #473 Del Skrevet 18. februar 2014 Wow! Tusen takk, snillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. februar 2014 #474 Del Skrevet 18. februar 2014 Hore er et av de verste ordene jeg vet. Verre enn faan i helvete synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #475 Del Skrevet 18. februar 2014 *må innrømme at jeg sperret øynene litt opp over den ramsalte setningen til Aldri over der ja, hehe...* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. februar 2014 #476 Del Skrevet 18. februar 2014 hohohooo Geiter er og blir noen ålrigte dyr! De er like morsomme i virkeligheten faktisk, helt sant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. februar 2014 #477 Del Skrevet 18. februar 2014 Hvordan er formen Aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2014 #478 Del Skrevet 18. februar 2014 Er ikke hun nede for telling nå da tror du? Sover de uskyldsrenes søvn og sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #479 Del Skrevet 19. februar 2014 Han kan ligge der og telle hoppende bananer over seg når han ikke får sove. ---- Morsomt! Sånn kan vi ha i Balubahagen.....både for mennesker og dyr! http://www.abcnyheter.no/video/2014/02/18/geitene-kan-ikke-dy-seg?autoplay=1 Kjempeartig video Hoppe! Barn og dyr som utforsker all verdens rariteter er alltid fenglende å se på. Morsomme geiter! Bra funn Hoppe! En og en :is: til deg Har du flere is Roflen? Tolker det som om du er enig med meg jeg Kristiangutt! *må innrømme at jeg sperret øynene litt opp over den ramsalte setningen til Aldri over der ja, hehe...* Puh! Det der var bare blåbær i forhold til hva jeg har lagret i hardisken min! Er ikke hun nede for telling nå da tror du? Sover de uskyldsrenes søvn og sånn? Der traff du midt i prikk Hoppetussa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #480 Del Skrevet 19. februar 2014 Hvordan er formen Aldri? Nå er det tidlig på morgenen, vi har gått en tur på stranda og jeg kjenner meg mye bedre i dag Noz. Var ute å spiste i går kveld og jeg klarte faktisk å få i meg to små, men alldeles nydelig vårruller. I dag er siste dag med sol, sjø og sand. Så denne dagen skal bare nyyytes. I morgen tidlig reiser vi over til det hete, bråkete Bankok. Men det skal bli artig lell, vi har planlagt noen turer som vi absolutt har lyst til å være med på mens vi er der. I dag er det ganske vindstille, så dette blir nok et het dag. Vi har en Gekko i taket! En sånn en, men den er helt harmløs, bare roper gekko, gekko, av og til. Spesielt klokka fire om morgenen. :frown: Vi kan ikke se den, så den befinner seg nok mellom takbjelkene et sted. Fler som vil ha kaffe, eller sover dere alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå