Gå til innhold

Erotisme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er snart natt. Jeg sender mine meldinger til familie. Over n out.

Roger that.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva sier sjefen din om at du er love sick på nett da, Martin?

Det går nok bra. Han har større ting å bekymre seg over. Vet ikke hva som gikk galt med deg, men jeg ønsker deg lykke til. Håper du blir bedre.

Skrevet

Det går nok bra. Han har større ting å bekymre seg over. Vet ikke hva som gikk galt med deg, men jeg ønsker deg lykke til. Håper du blir bedre.

Thank you, honey.

Skrevet

Hvorfor ødela du tråden min? Du vet ikke hvem du snakker med.

Skrevet

Jeg snakker med Martin og jeg vil gjerne vite hvor høy Martin er.

Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: 480fe...52c

• Liker 1
Skrevet

Han er 185. Men du vet lite om meg. Og jeg forstår ikke din aggresjon. Jeg kan mye om det. Nok til å vite når jeg skal legge den ned. Hvorfor ville du ødelegge tråden?

Skrevet

Han er 185. Men du vet lite om meg. Og jeg forstår ikke din aggresjon. Jeg kan mye om det. Nok til å vite når jeg skal legge den ned. Hvorfor ville du ødelegge tråden?

Jeg kjenner jeg ble litt aggressiv da jeg leste du var 2 skarve sentimeter for kort.

Skrevet

Hva er dette for en merkelig tråd?

Jeg skjønner ingenting.

Er det noen som hallusinerer?

• Liker 1
Skrevet

Nå holder du meg våken når jeg skulle sove. Jeg treg trenger min søvn. Det er bare din feil indirekte. Det er jeg klar over. Men hvor kommer sinne ifra?

Skrevet

Nå holder du meg våken når jeg skulle sove. Jeg treg trenger min søvn. Det er bare din feil indirekte. Det er jeg klar over. Men hvor kommer sinne ifra?

Først må vi bli enige om at jeg er sint, vennen.

Skrevet (endret)

Bare jeg vet hvor mye jeg velger å vi holde tilbake. Jeg vet ingenting om deg. Du vet ingenting om meg. Og jeg trenger å sove. Flere vittige kommentarer trengs ikke. Hvorfor du valgte å oppføre deg som en drittsekk, vil jeg gjerne høre. Nå er det nok. God natt.

Innlegget er ryddet. Det er ikke tillatt med innlegg som inneholder: * Persondebatt, personangrep, trakassering eller trusler.

ninuska_,mod

Endret av ninuska_
Skrevet

Bare jeg vet hvor mye jeg velger å vi holde tilbake. Er du like artig med en kniv over strupen eller vil du at jeg skal hjelpe deg da? Jeg vet ingenting om deg. Du vet ingenting om meg. Og jeg trenger å sove. Flere vittige kommentarer trengs ikke. Hvorfor du valgte å oppføre deg som en drittsekk, vil jeg gjerne høre. Nå er det nok. God natt.

Du er ikke helt god.

Skrevet

Hva er dette for en merkelig tråd?

Jeg skjønner ingenting.

Er det noen som hallusinerer?

Noe er det hvertfall.

Anonymous poster hash: 91f56...489

• Liker 1
Skrevet

Phahaha! Skulle det være en erotisk tekst? Skjønner ingenting. Beklager hvis jeg bidrar med å ødelegge tråden din, men er du innlagt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg beklager til alle. Og ikke minst til "gjest." Jeg hadde hatt et voldsomt døgn og hvis ikke folk harmonerer slik at jeg jeg får sove, kan jeg blir litt rar. Jeg beklager.

Skrevet

Altså,

Hvis du faktisk har kommet deg gjennom helsesjekkene og befinner deg på oppdrag et sted så må du oppsøke legen nå. Og jeg kan sånt.

Jeg beklager til alle. Og ikke minst til "gjest." Jeg hadde hatt et voldsomt døgn og hvis ikke folk harmonerer slik at jeg jeg får sove, kan jeg blir litt rar. Jeg beklager.

Anonymous poster hash: c1352...977

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...