MartinOslo Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er en mann litt utenom det vanlige. Jeg tar ikke buss. Jeg kjører ikke med T-banen. Jeg nikker ikke når noen sier at vi hater Høyre. Jeg elsker dem ikke, men jeg hater de som syter over NAV. Fordi jeg ser den andre siden. Jeg drømte tidlig å svømme som fisk. Jeg ble født i Brooklyn men er så norsk som man kan bli. Lang historie kort, så er jeg en yrkessoldat for den staten som betaler meg. Jeg den er ung og kraftig. Og dum. Den skremmer verden. Den skremmer meg også. Jeg er snart 30. Og har hele min skolegang i Oslo. Og resten som utskremt soldat. På vegne av staten hvor jeg ble født. Jeg er i Navy. Vi som er spesielle er få. De dro oss gjennom et opplegg skapt av terrorister. Men vi få som ikke ga opp har en livsstil. De fleste har familie. Jeg har ikke det. Men min far var italiensk og jeg snakker det flytende. Til tross for at jeg er halvt norsk og amerikansk. Min amerikanske opprinnelse er italiensk. Og jeg ser på youtube reklamer fra støvlett-landet. De er så sensuelle. Med en dritkjekk mann og en italiensk dame i undertøy som ikke burde ha vært lovlig. Sort hår, brune øyne og strømpeholdere og en mann med litt skjegg og muskler som en fotballspiller. Kanskje han er? Jeg rekker ikke å følge med. I går var jeg på et oppdrag som vi fikset fort. Normalt er jeg borte en uke eller noen dager. Ett døgn er rekord. Og som vinden i fjellet så suser jeg også. For en sensuell verden. Tenk om livet var så enkelt? At det bare gjaldt om du liker den eller den? Jeg kan holde pusten i fem minutter. Imponerer det noen? På avstand kanskje. Jeg vil ha bølgende blondt norsk hår over meg. Jeg er en bombe noen kan skru av. Med feminine øyne. Skal jeg temmes. Over tid. Ei strømpe føres oppover en legg. Nyvasket hår. En nydelig duft. Men hvis ikke. Hvis ikke dette noensinne var for meg, så skal jeg kjempe. For et land hvor jenter blir drept for å lære. Jeg skal kjempe for skoler. Som er trygge. Hvis jeg ikke finner min blonde, så skal jeg kjempe. For i det minste noe. Og når jeg legger meg, så skal jeg i det minste drømme om henne. 1
MartinOslo Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2014 PS. Logget inn feil. Jeg er Lanista1984.. 1
MartinOslo Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2014 Trodde brukeren min sitt innhold var slettet. .Før jeg så jeg var logget inn som en gammel bruker:)
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Jeg er en mann litt utenom det vanlige. Jeg tar ikke buss. Jeg kjører ikke med T-banen. Jeg nikker ikke når noen sier at vi hater Høyre. Jeg elsker dem ikke, men jeg hater de som syter over NAV. Fordi jeg ser den andre siden. Jeg drømte tidlig å svømme som fisk. Jeg ble født i Brooklyn men er så norsk som man kan bli. Lang historie kort, så er jeg en yrkessoldat for den staten som betaler meg. Jeg den er ung og kraftig. Og dum. Den skremmer verden. Den skremmer meg også. Jeg er snart 30. Og har hele min skolegang i Oslo. Og resten som utskremt soldat. På vegne av staten hvor jeg ble født. Jeg er i Navy. Vi som er spesielle er få. De dro oss gjennom et opplegg skapt av terrorister. Men vi få som ikke ga opp har en livsstil. De fleste har familie. Jeg har ikke det. Men min far var italiensk og jeg snakker det flytende. Til tross for at jeg er halvt norsk og amerikansk. Min amerikanske opprinnelse er italiensk. Og jeg ser på youtube reklamer fra støvlett-landet. De er så sensuelle. Med en dritkjekk mann og en italiensk dame i undertøy som ikke burde ha vært lovlig. Sort hår, brune øyne og strømpeholdere og en mann med litt skjegg og muskler som en fotballspiller. Kanskje han er? Jeg rekker ikke å følge med. I går var jeg på et oppdrag som vi fikset fort. Normalt er jeg borte en uke eller noen dager. Ett døgn er rekord. Og som vinden i fjellet så suser jeg også. For en sensuell verden. Tenk om livet var så enkelt? At det bare gjaldt om du liker den eller den? Jeg kan holde pusten i fem minutter. Imponerer det noen? På avstand kanskje. Jeg vil ha bølgende blondt norsk hår over meg. Jeg er en bombe noen kan skru av. Med feminine øyne. Skal jeg temmes. Over tid. Ei strømpe føres oppover en legg. Nyvasket hår. En nydelig duft. Men hvis ikke. Hvis ikke dette noensinne var for meg, så skal jeg kjempe. For et land hvor jenter blir drept for å lære. Jeg skal kjempe for skoler. Som er trygge. Hvis jeg ikke finner min blonde, så skal jeg kjempe. For i det minste noe. Og når jeg legger meg, så skal jeg i det minste drømme om henne. PS. Logget inn feil. Jeg er Lanista1984.. Hjelpes. Hvis du hadde hatt noe som helt utover ordinær felttrening hadde du aldri avslørt deg selv på den måten som du nettopp gjorde. Jeg ler og ler.
MartinOslo Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2014 Har jeg avslørt meg? En gamme bruker med tre innlegg og Lanista1984? Jeg trykket feil. Og trodde et sekund at KG hadde slettet alle mine innlegg. Derfor lagde jeg et nytt for å skje hva som skjedde. Først da så jeg det gamle profilbildet. Skjønner ikke reaksjonen. Les heller førsteinnlegget.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Har jeg avslørt meg? En gamme bruker med tre innlegg og Lanista1984? Jeg trykket feil. Og trodde et sekund at KG hadde slettet alle mine innlegg. Derfor lagde jeg et nytt for å skje hva som skjedde. Først da så jeg det gamle profilbildet. Skjønner ikke reaksjonen. Les heller førsteinnlegget. Jeg leste førsteinnlegget og lurer på hvorfor en fyr som er "in the navy", driver og sender slike kvasierotiske innlegg på kg.
MartinOslo Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2014 Skal logge ut og loggee meg inn som Lanista. Nå vet du navnet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Skal logge ut og loggee meg inn som Lanista. Nå vet du navnet mitt. Entrate.
Lanista1984 Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Grazie. Lurer du på det? Virkelig? Hva tror du en mann tusen mil hjemmefra savner? Hva er din ordentlige årsak til å svare sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvis du synes jeg er tåpelig, kan du bare unngå lesningen. Deal? Verden har nok problemer fra før av. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Hvis det er bilde av deg på profilbildet kan jeg godt farge håret blondt? Er ikke naturlig blondine, men er så norsk som du får dem. Hva sier du? Anonymous poster hash: 4b2a2...509
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Det er riktig som Gjest skriver, dette må være løgn. Slikt personell har sikkerhetsklareringer som forbyr dem å skrive på forum, blogger og i mange tilfeller kan de ikke en gang ha en Facebookkonto. Anonymous poster hash: 91f56...489
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Grazie. Lurer du på det? Virkelig? Hva tror du en mann tusen mil hjemmefra savner? Hva er din ordentlige årsak til å svare sånn? Har jeg gjort deg noe? Hvis du synes jeg er tåpelig, kan du bare unngå lesningen. Deal? Verden har nok problemer fra før av. Er det ikke meningen at du skal være tøff? og så går du rett i forsvar..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Det er riktig som Gjest skriver, dette må være løgn. Slikt personell har sikkerhetsklareringer som forbyr dem å skrive på forum, blogger og i mange tilfeller kan de ikke en gang ha en Facebookkonto. Anonymous poster hash: 91f56...489 Stemmer det ja, den der tidligere SAStypen som snakket for mye og som måtte gå undercover i Thailand.... Alle som vet hva SAS er, vet hva de driver med og ikke minst hvor gode de er til det. Dine dager er talte hvis du har en slik en etter deg. Endret 2. februar 2014 av Gjest
Lanista1984 Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ga alt i første innlegg. Har ikke mer. Eller gidder ikke. Jeg kjenner ikke din agenda. Men er vant til å bli jaget. Bare ikke her inne.
Lanista1984 Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 Stemmer det ja, den der tidligere SAStypen som snakket for mye og som måtte gå undercover i Thailand.... Alle som vet hva SAS er, vet hva de driver med og ikke minst hvor gode de er til det. Dine dager er talte hvis du har en slik en etter deg. Stemmer ikke. Nok om deg, kjenner jeg. Jeg er ikke britisk.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Jeg ga alt i første innlegg. Har ikke mer. Eller gidder ikke. Jeg kjenner ikke din agenda. Men er vant til å bli jaget. Bare ikke her inne. Jeg mener jeg har lest dette tidligere.... Stemmer ikke. Nok om deg, kjenner jeg. Jeg er ikke britisk. Hmm, setningene dine er så rare, hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 Anonymous poster hash: ab1a4...c39 5
Lanista1984 Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror ikke du har det bra. Jeg ønsker deg alt godt.
Lanista1984 Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Det er snart natt. Jeg sender mine meldinger til familie. Over n out.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 Jeg tror ikke du har det bra. Jeg ønsker deg alt godt. Men hva sier sjefen din om at du er love sick på nett da, Martin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå