Nelsonmandela Skrevet 2. november 2014 #41 Skrevet 2. november 2014 (endret) Du har to barn, sett deg til ro med det. Jeg skjønner at du også ønsker deg flere, men vær nå takknemmelig for de du har og ikke riv opp familien for noe slikt Men du kan jo gi det en siste sjanse, sett deg ned med mannen og fortell om alt du føler, uten å true med noe så dumt som skillsmisse eller slikt. Bare fortell hvor mye du brenner for dette i en rolig stemning, kanskje han endrer mening etterhvert Endret 2. november 2014 av heyhoe16 2
Tvist Skrevet 2. november 2014 #42 Skrevet 2. november 2014 Regner med at de har funnet ut av det, det ble skrevet i februar.
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #43 Skrevet 2. november 2014 (endret) Regner med at de har funnet ut av det, det ble skrevet i februar.Ja, og ts sitt siste innlegg er fra i dag. Ts: Jeg kommer muligens i en lignende situasjon. Jeg er gravid med nr 2 nå, og vet slettes ikke sikkert om jeg føler meg ferdig. Er minst 50% sannsynlighet for at jeg kommer til å få et intenst ønske om nr 3 om to-tre år. Min samboer er derimot klar på at han ikke under noen omstendigheter ønsker fler enn de to vi to vi snart har. Kunne likevel ikke falle meg inn å gå fra han pga. Det. Å splitte opp hele familien fordi JEG ønsker å få enda et barn? Nei, da får jeg jammen meg heller finne meg en ekstra hobby å fylle tomrommet med. Så må jeg i så fall bare jobbe med meg selv og klare å akseptere at det ikke blir mer enn to barn. Det er viktigere at vi holder sammen. Forutsatt at forholdet er bra og sunt ellers. Endret 2. november 2014 av Teriyaki 2
Gjest Chloe87 Skrevet 2. november 2014 #44 Skrevet 2. november 2014 Med den tankegangen så burde du ikke få flere barn uansett..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #45 Skrevet 3. november 2014 Ja, og ts sitt siste innlegg er fra i dag. Ts: Jeg kommer muligens i en lignende situasjon. Jeg er gravid med nr 2 nå, og vet slettes ikke sikkert om jeg føler meg ferdig. Er minst 50% sannsynlighet for at jeg kommer til å få et intenst ønske om nr 3 om to-tre år. Min samboer er derimot klar på at han ikke under noen omstendigheter ønsker fler enn de to vi to vi snart har. Kunne likevel ikke falle meg inn å gå fra han pga. Det. Å splitte opp hele familien fordi JEG ønsker å få enda et barn? Nei, da får jeg jammen meg heller finne meg en ekstra hobby å fylle tomrommet med. Så må jeg i så fall bare jobbe med meg selv og klare å akseptere at det ikke blir mer enn to barn. Det er viktigere at vi holder sammen. Forutsatt at forholdet er bra og sunt ellers. Samme her. Hadde i utgangspunktet veldig, veldig lyst på nr 3, men det hadde ikke mannen. Så nå har jeg faktisk begynt å trene masse i stedet, og å lese mye mer bøker. Føler jeg har fått mye bedre livskvalitet og er faktisk glad nå over at det ble med de to fine guttene vi allerede har. Yngstemann på 18 mnd holder det visserlig gående også med hylskriking enkelte netter, så litt deilig å ikke ha enda en liten en i magen... Å skille seg fordi man ikke får gjennom nr 3 er utrolig egoistisk, da sårer du og skader de to barna du allerede har. Det vitner IKKE om en god mamma akkurat! Og ikke vet du om du finner deg en ny mann heller. Ikke alle har lyst til å forholde seg til særkullsbarn og eksmenn. Anonymous poster hash: ecf2a...4cf
Red-Ruby Skrevet 3. november 2014 #46 Skrevet 3. november 2014 Du vil ødelegge livet til dine to barn for å få et tredje barn? Gir ikke mening 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #47 Skrevet 3. november 2014 TS her.. Ja, jeg er sikkert egoistisk. Har tenkt veldig på meg selv i forhold til dette, jeg er 35 år og "toget har snart gått"... Det er som et instinkt i meg det der at jeg vil ha flere barn, nesten litt ustyrlig. Jeg har snakket mye med mannen min denne helgen om dette, og jeg må nok innfinne meg med at det ikke blir flere. Dette er forferdelig å svelge og jeg har vurdert psykolog, fordi det nok blir en tung sorgprosess for meg. Jeg er selv skilsmissebarn og vet at det ikke er verdens undergang, men det er så klart det beste for barna våre at vi holder i lag, så jeg vil jobbe for det. Er utrolig glad i de. En av dere skrev at vi sikkert hadde flere ting vi burde snakke om. Det stemmer nok. Min mann og jeg er veldig forskjellige og den største utfordringen er kanskje det med nærhet. Eller mangelen på det... En annen ting med oss er at han stort sett er den som har siste ordet, og jeg må føye meg. Så jeg er vel i det store og hele ikke så veldig egoistisk, men rundt dette har jeg nok vært det. Når brønnen av tårer er tom, kommer jeg nok videre med dette også... Anonymous poster hash: 90294...f88 Ja men da har dere jo mange ting å jobbe med. Kom dere til familievernkontoret da vel, for barnas skyld? De fortjener vel lykkelige foreldre? Siden du er så opptatt av barn mener jeg? Anonymous poster hash: ecf2a...4cf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #48 Skrevet 3. november 2014 Og det at du har skrevet et innlegg med nick, det kan sikkert en moderator slette fort om du ønsker å være anonym Anonymous poster hash: ecf2a...4cf
la Flaca Skrevet 3. november 2014 #49 Skrevet 3. november 2014 Hvis du er villig til å gå fra mannen fordi han ikke ønsker flere barn elsker du verken han eller barna du har fra før. Rekner med det er hormoner som kødder med deg, det går nok over. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 3. november 2014 #50 Skrevet 3. november 2014 Du trenger en virkelighetskjekk, TS!
Gjest Skrevet 3. november 2014 #51 Skrevet 3. november 2014 Du har det åpenbart ikke godt i ekteskapet og da synes jeg at det er rett av deg å gå. Får inntrykk av at det ligger mye under overflaten her i tillegg til at du ønsker deg et barn. Synes det er trist at folk her inne hakker på deg når du er i en fortvilet situasjon. Helt enig her! Ønsker deg lykke til, TS. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå