NBA Skrevet 20. april 2019 #61 Skrevet 20. april 2019 Er det noen som snart skal evne å svare på hvilket alternativ idrettsforeninger osv skal benytte seg av fremfor Facebook som IKKE er mer ressurskrevende? Tenkte meg det ja.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #62 Skrevet 20. april 2019 Opprette gruppe på Messenger...... Anonymkode: f586b...077
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #63 Skrevet 20. april 2019 17 minutter siden, NBA skrev: Er det noen som snart skal evne å svare på hvilket alternativ idrettsforeninger osv skal benytte seg av fremfor Facebook som IKKE er mer ressurskrevende? Tenkte meg det ja. Vi bruker sms, funker fint. Anonymkode: f9eea...e7c
Sliten&kjørt52 Skrevet 20. april 2019 #64 Skrevet 20. april 2019 VURDERER Å opprette en profil, -maxe utbyttet av ett dødsbo, -sÅ Seff Slette a.
NBA Skrevet 20. april 2019 #65 Skrevet 20. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker sms, funker fint. Anonymkode: f9eea...e7c Nei, SMS fungerer ikke på langt nær så fint som en gruppe på Facebook/Messenger gjør. Prøv igjen! 2
Elaine Marley Skrevet 20. april 2019 #66 Skrevet 20. april 2019 (endret) Det bekreftet egentlig det jeg trodde og det var at alternativene ikke alltid fungerer så godt som Facebook. Der jeg er frivillig så er vi nesten 100 stykker og det er mye informasjon som skal ut. I tillegg er det en fordel å ha tråder hvor man kan diskutere og legge bilder. Vi har også flere grupper innenfor samme organisasjon. Så noen ganger så fungerer Facebook best utfra det som er lett tilgjengelig. Ja, egentlig vet jeg ikke om noe annet man kunne brukt med lignende plattform eller tilbud. Endret 20. april 2019 av Elaine Marley 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå