Gå til innhold

Hvorfor har/hvorfor har du ikke Facebook?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du har en Facebook konto? Selv vurderer jeg å slette min da jeg synes det virker som det handler om å få mest mulig likes og ha mest mulig venner..

Anonymous poster hash: de59c...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på Facebook fordi det er en fin måte å holde kontakt med andre på, og bygge nettverk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har facebook fordi jeg bruker chatten mye, pga mitt politiske verv, for informasjon og litt stalking.

Anonymous poster hash: 0faab...ec1
  • Liker 1
Skrevet

Facebook er "rimelig kjekt å ha".

Anonymous poster hash: 0faab...ec1
Skrevet

For å holde kontakten med folk, jeg har nesten ikke mobilnummeret til noen lenger.., så da er jeg avhengig av å få kontakt med dem på facebook.

Skrevet

For å holde kontakten med folk, jeg har nesten ikke mobilnummeret til noen lenger.., så da er jeg avhengig av å få kontakt med dem på facebook.

men er det ikke hyggeligere å snakke sammen på telefonen enn å skrive til hverandre på Facebook?

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

På Facebook har jeg mange familiemedlemmer og det er hyggelig å dele bilder med hverandre og blant annet se bilder av barna deres og hvor fort dem vokser. Noen av dem bor jo på andre kanten av Norge så det er ikke ofte jeg ser dem og jeg har en onkel som bor i Australia som jeg ikke en gang har møtt. Han møter jeg for første gang til sommeren. :) Så for min del er det fordi det er en grei måte å ha kontakt med familie.

Skrevet

Jeg har ikke Facebook lengre..ble rett og slett drittlei av det!

Anonymous poster hash: 96393...956

• Liker 5
Skrevet (endret)

Lett å holde kontakten med folk. Jeg bruker grupper og gruppesamtaler en del, det er mye planlegging som hadde blitt veldig tungvind ellers. Jeg liker ofte venners statuser og bilder, men er ikke så ivrig på å skrive eller legge ut bilder selv - men det skjer da av og til.

Endret av magicpie
Skrevet

men er det ikke hyggeligere å snakke sammen på telefonen enn å skrive til hverandre på Facebook?

Hater å snakke i telefonen, og er heller ikke typen til å ha lange samtaler med folk på facebook, men bruker det en del til å faktisk få tak i folk. Liker bedre å ha en samtale ansikt til ansikt. Jeg ringer aldri noen bare for å prate.

Skrevet

Ingen venner

Jeg er kanskje en litt privat person som ikke føler for å dele hva jeg gjør + jeg lever et kjedelig liv

Anonymous poster hash: 4d27b...0d4
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke på facebook, sletta meg for en uke siden.

Gikk egentlig lei, rett og slett.

Eneste jeg savner er å kunne chatte med de få jeg brukte å chatte med der. Var så enkelt å holde kontakten med folk (for enkelt kanskje...).

Men jeg tror det er nå jeg får se hvem som virkelig bryr seg og hvem som ikke bryr seg om meg.

De fleste har mobilnret mitt, e-mailen, eller skype. Så får se hvem som tar kontakt...

Anonymous poster hash: f1478...d99
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er på Facebook. Først og fremst for å sånn delvis holde kontakten med venner og bekjente jeg ikke ser så ofte, siden vi er studenter på alle verdens kanter. Også fint for å holde kontakten med folk jeg jobber med i en organisasjon jeg er med i på fritiden, samt pokerlag og litt sånt. Grei måte å gi kjappe beskjeder på.

Har vurdert å slette kontoen, siden jeg stikker innom Facebook et utall ganger om dagen. Samtidig har det vel fortsatt ikke hindret meg i å få utført de tingene jeg skal, og det er først når Facebook begynner å stjele tid jeg ellers hadde brukt på noe fornuftig at jeg tror jeg sletter kontoen der. At Facebook går foran repriser på TV eller å sjekke NRK.no for n'te gang samme dag er liksom ikke så nøye.

Anonymous poster hash: aaeb2...306
Skrevet

Jeg bruker det for å holde kontakten med familie, venner og bekjente. Deler ikke så mye selv, men hender at jeg legger ut litt bilder og statusoppdateringer. Syns det er en grei måte å holde seg oppdatert på livene til de man ikke har muligheten til å treffe så ofte :)

Skrevet

Har Facebook. Litt for å holde kontakten med familie, typ tanter, søskenbarn og den slags. Og mye fordi jeg er med i mange interesse-/hobbygrupper, og det er ingenting som slår Facebook når det gjelder å avtale treninger/treff.

Anonymous poster hash: eb65d...1d1

Skrevet

Jeg har profil, men den deaktiveres innimellom. Det blir liksom nok bilder av folks middager, "skal/har trent" og "del denne og vær med i trekningen av.." Har visst bare sånne på vennelista. Jeg bruker aldri chat-en heller. Så da blir fb kjedelig.

Skrevet

Har vært på Facebook i mange år nå og det brukes flittig.

Er innom der sikkert annenhver måned bortimot.

Skrevet

Jeg er på facebook da det er en kjempefin måte å holde kontakt med venner og familie, samt å se hvordan det går med folk! :) Ellers følger jeg endel forskjellige grupper og slikt.

Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Jeg har facebook fordi jeg har alle kontaktene mine der. Jeg slipper å legge inn tlf nr. på mobil, og så kan jeg sende gratis meldinger. I tillegg bruker vi facebook i skolesammeng. Trenger jeg å sende et dokument til noen jeg samarbeider med, er det bare å legge den ut i gruppa vår. Så enkelt er det :-)

Bortsett fra dette, bruker jeg ikke facebook til annet enn å finne leilighet eller selge/kjøpe ting.

Man trenger ikke være avhengig selv om man har facebook. Jeg bruker det kun til nødvendige ting.

Endret av lillelarve
Skrevet

Fordi det er en lett måteå ha kontakt med andrepå. Jg har mangepå facebook som jegikke har tlfnr til.

Men på den andre siden, hvis man ikke har tlfnr til noen så er de kanskje ikke venner med deg ;)

Anonymous poster hash: 47980...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...