Gjest Coolaid Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Dessuten er det kjempedigg å knulle noen mellom puppene. Litt glidemiddel eller noe så er det himmelsk og varmt. Det er også fantastisk når man skal komme etter en blojob/ handjob og la det gå mellom de varme deilige puppene. Høres kanskje rart ut for dere, men det er utrolig digg for oss.
Avalon Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Brystvortene reiser seg? Hva??...Anonymous poster hash: 689e5...733 Ja? Når brystvortene blir stive vel! 1
MrSmith Skrevet 2. februar 2014 #23 Skrevet 2. februar 2014 Dessuten er det kjempedigg å knulle noen mellom puppene. Litt glidemiddel eller noe så er det himmelsk og varmt. Det er også fantastisk når man skal komme etter en blojob/ handjob og la det gå mellom de varme deilige puppene. Høres kanskje rart ut for dere, men det er utrolig digg for oss. Dette høres rart ut for meg også, har aldri skjønt poenget med dette, men for all del, kjør på.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #24 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes det er deilig med pupper når hun ligger i misjonær og jeg knuller på mens jeg ser puppene hennes duve og skvulper. Herlig syn! Får meg til å cumme fortere. Anonymous poster hash: bfd32...1dd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #25 Skrevet 2. februar 2014 Jeg synes det er deilig med pupper når hun ligger i misjonær og jeg knuller på mens jeg ser puppene hennes duve og skvulper. Herlig syn! Får meg til å cumme komme fortere. Anonymous poster hash: bfd32...1dd Anonymous poster hash: 21898...485
Gjest Coolaid Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Dette høres rart ut for meg også, har aldri skjønt poenget med dette, men for all del, kjør på. Tenk på det som massasje.... jeg er veldig glad i massasje
MrSmith Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 Tenk på det som massasje.... jeg er veldig glad i massasje Det hjalp
Mann 42 Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes det er deilig med pupper når hun ligger i misjonær og jeg knuller på mens jeg ser puppene hennes duve og skvulper. Herlig syn! Får meg til å cumme fortere. Anonymous poster hash: bfd32...1dd Poetry in motion. Det er derfor jeg hater silikon. Det ødelegger hele dynamikken når det ligger en hard klump eller en vannballong.
Avalon Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Poetry in motion. Det er derfor jeg hater silikon. Det ødelegger hele dynamikken når det ligger en hard klump eller en vannballong. Da har du nok vært borti de som har fått mye kapsling. Mine silikonpupper beveger seg som naturlige pupper. De spretter, duver, skvulper og er veldig myke. Finnes ikke en hard klump eller vannballongfølelsen. Er også umulig å for meg å gå uten bh, da de spretter og hopper noe vilt.
MrSmith Skrevet 3. februar 2014 #30 Skrevet 3. februar 2014 Poetry in motion. Det er derfor jeg hater silikon. Det ødelegger hele dynamikken når det ligger en hard klump eller en vannballong. Her er du nok for streng, silikon gynger fint det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå