Gå til innhold

Hv er egentlig deilig med pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja?

Anonymous poster hash: c17da...705
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt.

Anonymous poster hash: 18042...6c7
  • Liker 3
Skrevet

Jeg spurte kjæresten. Han sa, de bare er det. Deilige å ta på

Skrevet

Sier som sagt over her; de bare er det :)

Skrevet

What`s not to love? Jeg klarer ikke i farta å komme på noe ved pupper som IKKE er deilig. Det er en generell tittyness ved dem som er helt fantastisk.

Hva er det som ikke er bra med pupper? Det er som å spørre hvor kald solen er, eller hvor tørt vann er. Hvor grunt er havet?

• Liker 1
Skrevet

Pupper er ok, men tenner mye mer på deilige lår eller mage.

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Det første vi opplever når vi kommer til verden er boobs. Deretter blir vi hektet. Digg å ta på, myke og deilige å leke med, ser fantastisk ut, og utstråler sex ,kjærlighet, trygghet og varme. Hva er det ikke å like med pupper? Stiller meg bak mange av de andre her i tråden.

Endret av Coolaid
Skrevet

Menn vil ha det de 'ikke' kan få.

Skrevet

"- Med sin åpenbare tilknytning til amming og barndom, minner brystene om tiden da mødrene beskyttet mot alt det vonde."

http://www.side2.no/livsstil/article3094859.ece

Dette er nok feil, det er ikke derfor vi menn digger pupper.

Våre nærmeste slektninger i dyreriket er sjimpansene og gorillaene. Hunnene der har flate bryster til vanlig, de svulmer bare opp og da som følge av melk når hun får barn. Hos sjimpansene er det hunnens rumpe som er det store sexsymbolet for hannene. Den synes fordi de stort sett går på fire.

Da menneskene reiste seg og begynte å gå på to bein var plutselig rumpa ikke så synlig, og dermed ikke den samme magneten på hanner. Hvis du tenker det om er det ikke så veldig stor forskjell på en brystkløft og en rumpesprekk.

Menneskekvinner får bryster samtidig med at hun blir kjønnsmoden. Det er et signal til menn: Jeg er kjønnsmoden, kom og prøv deg.

Anonymous poster hash: 113dd...0d1

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Menn vil ha det de 'ikke' kan få.

Har aldri hat noe problem med og få det.

Skrevet

Har aldri hat noe problem med og få det.

Du så vell at jeg hadde ' rundt ikke? Eller så du på dette som en mulighet til å skryte på deg?

Menn ass.

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Spurte samboer og fikk standard svar: Det bare er det!

Skrevet

Som heterofil kvinne så må jeg si at jeg virkelig liker pupper.

De er myke, erogene, flotte å se på, og så kan man mate babyene sine med dem i tillegg!

What's not to like?

• Liker 1
Skrevet

Innlysende!

Varmt, mykt, nært.....dessuten veldig pirrende når brystvortene reiser seg og hun får gåsehud. Og så er man veldig nær henne når man koser med dem. Hører pusten og hjerteslagene hennes....

Kvinnelig, helt enkelt.

Skrevet

Pupper synes jeg er det aller fremste tegnet på kvinnelighet. Sammen med midje-hofte ratioen er brystenes form og størrelse de klart mest fremtredende tegnene på kvinnelighet og fertilitet. Enkelte vil kanskje også legge vekt på hårfasong, men hårfasongens tilknytning til kjønnsidentitet er en sosialt konstruert greie. Det ideele synes jeg er en timeglassfigur med midje-hofte ratio på nærmere 0,7 enn 0,8 (ideelt for menn er ca 0,9) kombinert med DD i BH-størrelse, som danner en figur ala f.eks Salma Hayek, Kim Kardashian, Kelly Brook, Tyra Banks, Lucy Pinder, Monica Bellucci, Christina Hendricks, Keeley Hazell, Gemma Atkinson, Katy Perry, osv.

Skrevet

Innlysende!

Varmt, mykt, nært.....dessuten veldig pirrende når brystvortene reiser seg og hun får gåsehud. Og så er man veldig nær henne når man koser med dem. Hører pusten og hjerteslagene hennes....

Kvinnelig, helt enkelt.

Brystvortene reiser seg? Hva??...

Anonymous poster hash: 689e5...733

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...