Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #21 Skrevet 2. februar 2014 Shaver du deg glatt, får du større penis Hehe.. vi er begge glattbarberte til enhver tid Menn får ikke større kuk av å barbere seg. Det bare ser sånn ut.
Gjest Heartbeat Skrevet 2. februar 2014 #22 Skrevet 2. februar 2014 Menn får ikke større kuk av å barbere seg. Det bare ser sånn ut. Ja, vet da det Var bare en spøk for de som ikke skjønte den 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #23 Skrevet 2. februar 2014 Ellers da er det greit at menn rydder i krattet, men ikke tar alt. 1
Nanami Skrevet 2. februar 2014 #24 Skrevet 2. februar 2014 Jeg og kjæresten er begge glatte. Liker ikke hår i maten :-p 3
skreppamedleppa Skrevet 2. februar 2014 #25 Skrevet 2. februar 2014 Foretrekker helt klart barbert og glatt. Ingen hår i maten og det føles mye bedre med naken hud mot naken hud enn pels mot pels eller naken mot pels eller kaktus underlag. 2
Gjest Riskjeks Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Pels mot pels er best TS kan forresten ikke bestemme hva slags frisyre kjæresten skal ha nedentil.
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #27 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Neida ts kan selvsagt ikke bestemme over kroppen hans, men det er lov å ytre preferanser og ønsker. Jeg kan ikke bestemme at typen ikke skal farge hode håret rosa men jeg kan si at jeg virkelig VIRKELIG ikke synes det er digg.. Endret 3. februar 2014 av skreppamedleppa 1
Gjest Riskjeks Skrevet 3. februar 2014 #28 Skrevet 3. februar 2014 Neida ts kan selvsagt ikke bestemme over kroppen hans, men det er lov å ytre preferanser og ønsker. Jeg kan ikke bestemme at typen ikke skal farge hode håret rosa men jeg kan si at jeg virkelig VIRKELIG ikke synes det er digg.. Det var et svar til TS, som skriver "jeg har sagt at han må fixe litt."
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #29 Skrevet 3. februar 2014 Er helt glatt 24/7/365! Mann 23 Anonymous poster hash: ddd01...8e1 Noe så grusomt. Da ser man jo ut som en unge nedentil som mann. Ikke kommer i puberteten? Anonymous poster hash: ecee5...4b1
Nanami Skrevet 3. februar 2014 #30 Skrevet 3. februar 2014 Noe så grusomt. Da ser man jo ut som en unge nedentil som mann. Ikke kommer i puberteten?Anonymous poster hash: ecee5...4b1 Kjæresten er glatt. Synes ikke han ser ut som en unge akkurat. De har ikke så stort utstyr... Spesiell ting å si. 1
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #31 Skrevet 3. februar 2014 Noe så grusomt. Da ser man jo ut som en unge nedentil som mann. Ikke kommer i puberteten? Anonymous poster hash: ecee5...4b1 Oii du har bare vært utsatt for mikro peniser du stakkar.. Om du sliter så pass mye med å se forskjellen fra en barn og en mann at du må ha mye hår for å vite hvem du går til sengs med ville jeg oppsøkt hjelp hadde jeg vært deg, det er sterkt anbefalt! 1
miramis Skrevet 3. februar 2014 #32 Skrevet 3. februar 2014 Har aldri hatt problemer med hår og oralsex, selv om ingen av mennene jeg har hatt sex med, har fjernet noe som helst hår der nede. Foretrekker helt klart hår. Hvordan vet du "helt klart" hva du foretrekker når du aldri har prøvd noe annet?
Gjest lillelarve Skrevet 3. februar 2014 #33 Skrevet 3. februar 2014 Min kjære shaver hele skogen av og til. Men som regel lar han det være. Men han har ikke plagsomt mye, og så har jeg ikke noe i mot det. Sexen er like god, han ser like bra ut :-)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #34 Skrevet 3. februar 2014 Oii du har bare vært utsatt for mikro peniser du stakkar.. Om du sliter så pass mye med å se forskjellen fra en barn og en mann at du må ha mye hår for å vite hvem du går til sengs med ville jeg oppsøkt hjelp hadde jeg vært deg, det er sterkt anbefalt! Det er stor forskjell fra mye, lite og INGENTING hår(spesielt for de med liten penis). Anonymous poster hash: ecee5...4b1 1
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #35 Skrevet 3. februar 2014 Det er stor forskjell fra mye, lite og INGENTING hår(spesielt for de med liten penis). Anonymous poster hash: ecee5...4b1 Helt klart, og det er derfor jeg digger ingenting av hår og ikke en kaktus som stikker meg, netopp fordi det er enorm forskjell Jeg klarer dog gud takk og lov å se at det er en mann jeg ligger med. Andre som trekker barn inn i dette bær oppsøke hjelp.. FORT som f.. Det må feile dere noe, ha en annen fil eller tenke i helt feile baner. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #36 Skrevet 3. februar 2014 Joda, mange gjør det. Hadde brekt meg om jeg fikk hår mellom tenna Alle gutter/menn jeg har hatt sex med (alle er i 20-30 års alder) har vært glattbarbert, og det er slik jeg foretrekker. Ellers så må det være bra trimma. Når jenter gjør det synes jeg gutter skal det og. Ser så mye bedre ut, og kjennes veldig bra ut. Man ser ikke ut som et barn om man tar bort håret, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 5a74a...58e 3
Gjest Riskjeks Skrevet 4. februar 2014 #37 Skrevet 4. februar 2014 Hvordan vet du "helt klart" hva du foretrekker når du aldri har prøvd noe annet? Fordi jeg synes det er penest rent estetisk, både hos kvinner og menn. Har heller aldri opplevd det som et problem ved oralsex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå