Gå til innhold

Gutter og hår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter, eller fleste av oss, legger litt sjela i matta. Dvs stusser, endrer litt form, tar bort hele innimellom.
Men hvordan er det med gutter?

Jeg har datet en mann i 2-3 mnd nå, og han gjør ikke noe med matta si i det heletatt, heller ikke selv om jeg har sagt at han må fixe litt.

Jeg mener ikke at han skal ta bort helt, være glatt eller få en stripe over kølla. Jeg har sagt dette også.

Jeg har vært nede på han 2 ganger og brukt hånda 2 ganger. De 2 gangene jeg var nede på han så kila håre meg i nesa og jeg fikk hår fast i tenna, og de 2 gangene jeg har brukt hånda så måtte jeg stoppe flere ganger fordi håret satte seg fast i forhuden?!

Er det slik at menn ofte ikke lenger stusser på sakene? :fnise:

Anonymous poster hash: d54d1...cba
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Tror det er veldig forskjellig hva gutta gjør. det er ikke noe vi gutta diskutere oss imellom. Vi driter i hva andre gjør og liker. Selv liker jeg ikke hår, ikke dama heller, så vi tar bort det meste. Når jeg er i garderober osv så ser jeg at noen menn/gutter stusser, noen er naturlig (tror jeg, vanskelig å bedømme) og sjelden at noen tar alt. Jeg tar alt, til og med under armene. :) Filosofien er " do what cha like".....

Skrevet

Kjæresten min stusser ikke :) Men det plager ikke meg da, for selv om han har ganske mye, så er det ikke i veien :P Men høres ut som fyren din har en god del mer.

Men har du sagt ifra at at det plager deg da? :P Viss han fortsatt ikke gjør noe med det, så får du finne frem saksa selv :P

Anonymous poster hash: 9d8ab...79e
Skrevet

Hva svarte han da du ba ham om å stusse det?

• Liker 1
Skrevet

Er helt glatt 24/7/365!

Mann 23

Anonymous poster hash: ddd01...8e1
  • Liker 2
Skrevet

Setter seg fast i forhuden? O.o

Anonymous poster hash: a72a6...678
  • Liker 1
Skrevet

Hva svarte han da du ba ham om å stusse det?

Han prøvde å ikke svare på det, ble bare noen jo og ja lyder.

Flere ting der som ikke stemmer bra imellom oss også, så jeg har egentlig konkludert at jeg ikke skal satse videre på han.

• Liker 1
Skrevet

Setter seg fast i forhuden? O.o

Anonymous poster hash: a72a6...678

Lekkert med en skikkelig hårete mann! :fnise:

Det var ikke helt meg altså :/

Skrevet

Da slapp du å bruke penger på tanntråd hehe :fnise:

Anonymous poster hash: bb160...924
  • Liker 3
Skrevet

Ikke alle menn nei, men jeg liker å være glattbarbert ofte :D

Anonymous poster hash: 0ea41...796
Skrevet

menn må stusse hekken...

Word....! :)

Skrevet

haha! høres ut som han enten har ekstremt langt hår eller ekstremt kort tiss. :D satt seg fast i forhuden, hvordan er det mulig?

Anonymous poster hash: 66e26...84f
  • Liker 1
Skrevet

Tror det er veldig individuelt.

Hvis han har mye haar der nede foretrekker jeg at han stusser det litt, men liker ikke glattbarbert.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Shaver du deg glatt, får du større penis :) Hehe.. vi er begge glattbarberte til enhver tid :)

• Liker 1
Skrevet

Shaver du deg glatt, får du større penis :) Hehe.. vi er begge glattbarberte til enhver tid :)

Fy fader, det kommer jammen meg mye dumt ut fra deg til tider...

Anonymous poster hash: f4236...239

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøver å holde det trimmet, men kuken er så lang at hårene finner aldri veien så langt nede på skaftet at dama når fram dit, selv når hun prøver virkelig hardt.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Fy fader, det kommer jammen meg mye dumt ut fra deg til tider...

Anonymous poster hash: f4236...239

??

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Har aldri hatt problemer med hår og oralsex, selv om ingen av mennene jeg har hatt sex med, har fjernet noe som helst hår der nede. Foretrekker helt klart hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...