Gjest dujegvi2 Skrevet 23. mai 2004 #1 Del Skrevet 23. mai 2004 Som singel, ferdigutdannet 32 åring med bolig,bil og bsu, har jeg alltid tatt de fornuftige valgene. har jobbet nå i 10 år i det offentlige, men kjenner at nå tar eventyrlysten løs. er det andre i min situasjon, jeg er jo ikke akkurat i backpackeralderen med mine noenogtredve. hva kan jeg finne på? Vil reise og se verden, men har jo ikke akkurat pengeboka full... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. mai 2004 #2 Del Skrevet 23. mai 2004 Klart du kan backpacke! Vet jo ikke hvor mye penger du har, men India er et veldig billig land å reise i. Billetter fra 6500. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 23. mai 2004 #3 Del Skrevet 23. mai 2004 Tror også du vil oppleve mye hvis du reiser til India / Pakistan. Personlig ville jeg jo reist til Dubai igjen ! :-) Men det er jo rene luksusferien...og det var ikke det du ville? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå