Gå til innhold

Gruer meg til Den Første Prompen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, etter over 20 år sammen så blir man kjent med det meste, Kroppsslukter blir en del av det hele, man viser hensyn etc. Romantikken blir ikke berørt av kroppslukter men blir styrket av vissheten om at vi er to mennesker som kan leve sammen med alt det som det innebærer og som vi kan leve med begge to. Prump er en liteh fjert i det store og det hele. Mye som kan verre å forholde seg til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg er sammen med en med kronisk tarmbetennelse (Ulcerøs kolitt) så for meg er promp helt naturlig og dagligdags. Vi bare advarer hverandre dersom vi slipper en med fare for stygg lukt. Ellers har vi det helt strålende sammen og tenner på hverandre selv om vi vet at vi begge promper med ujevne mellomrom.

Folk må slutte å være så fisefine :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min eks lå i sengen naken og lå på magen over dynen ned rumpa i været og slapp en våt nakenfis. Der syns jeg var utrolig kvalmende. Med min forrige type skjedde det ganske raskt. Han sa til meg en morgen i det tislige stadiet " du prumper veldig mye bår du sover" og jeg ble sååå flau, men han sa at det bare var morsomt så da var det ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha TS, dere burde nesten sette opp en formell avtale for "Tid og sted for den første prompen". En prompedate liksom - ingen går herfra før begge har prestert en aldri så liten smyger :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det slik at man simpelthen ikke promper når man er på do. Slik er jeg. Det bare vil seg ikke.

Nå er jeg gravid og har minst dobbelt så mye luft i magen som ellers. Hvis ikke jeg kan slippe en fis i min ende av sofaen, kan vi bare blåse i å se film/TV osv. Da blir det å sette på pause i tide og utide.

Skjønnet egentlig ikke dramaet ved en promp. Klarer fint å skille mellom de forskjellige kroppsfunksjonene uten å få avtennings av den grunn.

De som er hysteriske mht promp legger for mye i det...

Anonymous poster hash: 3b54e...603

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger er det slik at man simpelthen ikke promper når man er på do. Slik er jeg. Det bare vil seg ikke.

Nå er jeg gravid og har minst dobbelt så mye luft i magen som ellers. Hvis ikke jeg kan slippe en fis i min ende av sofaen, kan vi bare blåse i å se film/TV osv. Da blir det å sette på pause i tide og utide.

Skjønnet egentlig ikke dramaet ved en promp. Klarer fint å skille mellom de forskjellige kroppsfunksjonene uten å få avtennings av den grunn.

De som er hysteriske mht promp legger for mye i det...

Anonymous poster hash: 3b54e...603

Enig .. Så ser jeg utsagn som "fiser du overalt, med din søster, bror kollega også?".. Hmm kremt, det er mye jeg gjør sammen med min samboer som jeg ikke gjør med andre, enkelte ting er faktisk ulovlig å gjøre med min bror eller søster naturlig nok, så her må man skille mellom epler og pærer, slike argumenter synes jeg blir så tåpelige.

Jeg bor sammen med min kjære i et liv på godt og vont, det sier seg selv at man har andre intim soner med den man bor sammen med enn sine kollegaer, jeg hadde stusset kraftig om det ikke var slik.

Så skjønner jeg deg som er gravid veldig godt: gjennomsnittspersonen fiser mellom 14 og 23 ganger til dagen – gravide ofte dobbelt så ofte sies det, å sette filmen på pause og springe ut og inn på do i et kjør da legger man litt vel mye i luft ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med min samboer i 3 år. Vi har aldri prompet foran hverandre. Kjenner vel stortsett at det kommer en promp og da går jeg på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så synes jeg det bare er søtt med jenter som promper :rodme:

Anonymous poster hash: 8eea8...94c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...