Gå til innhold

Gruer meg til Den Første Prompen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha! Jeg har ikke prompet foran kjæresten enda, men det er ikke sånn at jeg gruer meg til det skjer. Kunsten er å le av det selv. Da blir det ikke like flaut. Hvis man viser tydelig at man er flau, så blir hele situasjonen klein.Jeg er ganske aavslappet når det kommer til fising og raping. Rape gjorde vi allerede andre gang vi møttes!

Men hvorfor er det et poeng for folk at det ikke må være kleint?

Det er kleint å prompe ukontrollert. Og etter min oppfatning er det helt greit at det føles kleint, fordi det er ekkelt og uforskammet. Hvis man skal være så "naturlig" at ingenting er ekkelt med kroppsfunksjoner som er knyttet til avføringen, er man vel litt for grenseløs, er man ikke det?

At den man er sammen med aksepterer en for den man er, selv om han/hun får se dine "dårlige" sider, betyr vel ikke at man raper og promper ivei uten å vise noen respekt for omgivelsene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løser seg selv den dagen dere venter barn sammen!;)

Anonymous poster hash: 04399...3f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normalt å gå og prompe på do?

Jo, og for meg blir det aldri normalt å fise bevisst når jeg er sammen med andre, uansett hvem de er eller hvor mange samleier vi har hatt.

Jeg går på do eller ut, og det er faktisk ikke noe stort offer.

Hva som måtte skje i søvne er en annen sak og ikke noe jeg bekymrer meg over.

:heks:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og for meg blir det aldri normalt å fise bevisst når jeg er sammen med andre, uansett hvem de er eller hvor mange samleier vi har hatt.

Jeg går på do eller ut, og det er faktisk ikke noe stort offer.

Hva som måtte skje i søvne er en annen sak og ikke noe jeg bekymrer meg over.

:heks:

Enig i dette! Har aldri prompet i samme rom som noen utenom i søvne, det tar jeg i enerom. Og jeg har hverken magevondt eller andre problemer av den grunn. Ser overhodet ingen grunn til å slippe luft i samme rom som andre. Går på do... Vanlig folkeskikk etter mitt syn.

Anonymous poster hash: 13dce...e1c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kleint å prompe ukontrollert. Og etter min oppfatning er det helt greit at det føles kleint, fordi det er ekkelt og uforskammet. Hvis man skal være så "naturlig" at ingenting er ekkelt med kroppsfunksjoner som er knyttet til avføringen, er man vel litt for grenseløs, er man ikke det?

At den man er sammen med aksepterer en for den man er, selv om han/hun får se dine "dårlige" sider, betyr vel ikke at man raper og promper ivei uten å vise noen respekt for omgivelsene?

Næmmen herregud da. Nå finnes det faktisk mennesker som ikke er så sabla forknytte også, så da får det være opp til hver enkelt om de både driter og promper i andres nærvær. Ganske sikker på at TS ikke var ute etter en leksjon i folkeskikk.

Anonymous poster hash: ad3ed...369

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen herregud da. Nå finnes det faktisk mennesker som ikke er så sabla forknytte også, så da får det være opp til hver enkelt om de både driter og promper i andres nærvær. Ganske sikker på at TS ikke var ute etter en leksjon i folkeskikk.

Anonymous poster hash: ad3ed...369

Enig :Nikke:

Anonymous poster hash: a4b83...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første promp var på andre date, i en bil. Og den luktet. Flaut ja men så erre:p

Anonymous poster hash: 9126b...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg klarer fint å la være å fise selv om jeg kjenner at jeg må. Venter til samboer er i et annet rom eller går på do.

Men det verste er på lange bilturer. Blir fort mye lukt i et så lite rom :P

Her er det samboer som syns det er mest flau over det, men jeg bryr meg ikke så mye. Han har vasken på full guffe når han er på do og.

For meg er det i hvert fall helt normalt å gå på do og noen ganger stinker det. Høres slitsomt ut når man ikke en gang kan drite eller fise på do. Gidder ikke å gå og holde meg uansett hvor ferskt forholdet er. Takler han ikke at jeg bruker doen til det den skal brukes til så kan det være det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min promper i ett sett begge to, vi bryr oss ikke. Er ganske så deilig at vi ikke har noen hemninger oss i mellom. Ikke noe galt i å prompe, er jo en del av oss mennesket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette! Har aldri prompet i samme rom som noen utenom i søvne, det tar jeg i enerom. Og jeg har hverken magevondt eller andre problemer av den grunn. Ser overhodet ingen grunn til å slippe luft i samme rom som andre. Går på do... Vanlig folkeskikk etter mitt syn.

Anonymous poster hash: 13dce...e1c

Nettopp. Og jeg skjønner ikke hvorfor dette er så vanskelig for folk. Gjør det aldri foran venner eller kolleger eller familie heller, og har aldri følt noe behov for å ha en "samtale om promp".

Anonymous poster hash: 9a092...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars menneske..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å begynne å prompe ukontrollert sammen med noen, ikke en gang samboer. Noen ganger er man selvfølgelig uheldig, og det gjør jo ingenting, men jeg gjør mitt beste for å unngå det. Jeg er ikke spesielt forknytt eller har et dårligere forhold til kroppslige funksjoner eller samboeren av den grunn. Enig med dere som sier dere ikke helt ser poenget i å begynne med det. Jeg har aldri prompet ukontrollert foran foreldrene eller søsteren min heller. Ser ikke hvorfor jeg plutselig skal begynne med det nå.

Anonymous poster hash: 050ce...188
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg ikke noe imot fising. Det er jo ok når det er et uhell, men etter at jeg var sammen med en som feis dagen lang så syns jeg det er en uting.

Kunne ikke ligge sammen i sengen eller sitte i samme rom uten at han måtte fise og de luktet ikke godt for å si det sånn.

Går an å ta litt hensyn og det er faktisk veldig avtennende med noen som fiser i tide og utide.

Anonymous poster hash: 418b9...b45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan ha prompesex, hvor du sier at han har vært slem gutt og du skal prompe i ansiktet hans. Hvis du ikke gjør dette vil han ikke lære, du må sette han på plass å vise at oppførselen hans har konsekvenser.

Anonymous poster hash: e0d17...144

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet vi at luften skal ut av kroppen, men du verden så mange som bruker energi på å motvirke naturkreftene. Du trenger ikke blåse ut luften der den treffer mest (det går an å være diskre) men du trenger ikke la det bli et issue for et forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to års samboerskap så turte jeg å prompe første gangen. Prøver alltid å holde meg til jeg er på doen. Med andre ting så fant jeg alltid lure måter å bæsje utenat han merket så mye til det. Legge papir i doen så det ikke lager lyd blant annet. Dusje rett etterpå, så dusjen står på og blir varm før jeg går inn. Også å ha spray med lukt eller noe annet som gir bedre lukt på badet.
Er litt for å beholde romantikken i forholdet.

Anonymous poster hash: e4042...850
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Whitestripes

Jeg og kjæresten min promper i ett sett begge to, vi bryr oss ikke. Er ganske så deilig at vi ikke har noen hemninger oss i mellom. Ikke noe galt i å prompe, er jo en del av oss mennesket.

Noe så motbydelig. Gjør dere det foran andre mennesker også? Jeg kunne aldri vært i et forhold som skal være en slags prompefest hver dag :spy:

Jeg unngår så godt jeg kan å prompe i nærvær av andre mennesker, enten det er venner, kolleger eller kjæresten. Uhell kan skje alle, men å tvinge ut en promp eller bare let one rip når som helst, er direkte uhøflig og kvalmt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Det må være slitsomt?

Slitsomt å ikke prompe foran andre mennesker? Nei, faktisk ikke, jeg ble lært folkeskikk da jeg var liten, at prompe gjør man på do.

Prompet heller ikke hjemme foran mine egne foreldre og søsken, eller øvrig familie, hvorfor skulle jeg være vulgær foran han som er viktigst i verden for meg? Uhell skjer, men må man prompe og rekker det, går man sannelig på do...

Så ne. Det er ikke slitsomt, det er en vane jeg har, å ikke fise foran andre :) !

Anonymous poster hash: 3a9a3...76d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til Pompel og pilt (du og Genesis) det er ingen som snakker om å ha prompe konkurranse her. Men når ts med flere her er så uptight at de føler de ikke en gang kan gå på toalettet, bak en låst dør å gjøre i fra seg så tenker jeg at da har man issues.

Når man snakker om at romantikk livet faller i knus og forholdet aldri noensinne kan komme seg etter at det har kommet en uheldig fis så handler det ikke om å ikke vise respekt for hverandre, men å lage et problem ut av ingenting.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to års samboerskap så turte jeg å prompe første gangen. Prøver alltid å holde meg til jeg er på doen. Med andre ting så fant jeg alltid lure måter å bæsje utenat han merket så mye til det. Legge papir i doen så det ikke lager lyd blant annet. Dusje rett etterpå, så dusjen står på og blir varm før jeg går inn. Også å ha spray med lukt eller noe annet som gir bedre lukt på badet.

Er litt for å beholde romantikken i forholdet.

Anonymous poster hash: e4042...850

Personlig synes jeg spray med god lukt er skikkelig kvalmende. Det blir som å prøve å forkle svettelukten med vanilje parfyme, Yuck..

Så er jeg også glad for at vi kan ha romantikk i forholdet samtidig som jeg ikke prøver å late som at jeg er en porselensdukke og bruke tid på å late som at jeg aldri går på do. Tenker også at det må være slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...