AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 Dette er helt feil. En prostituert avtaler betaling med en kunde. Det var ikke slik i TS' tilfelle. Pleier mannen å legge igjen penger ved en vanlig ONS? Definisjonen av prostitusjon er salg av sex mot betaling, den fordrer ikke at man avtaler det. Så om man tar imot pengene og man mener det var for selve sexen så har men solgt en seksuell tjeneste - ergo er man prostituert. Anonymous poster hash: 2e86c...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #22 Skrevet 31. januar 2014 Dette er helt feil. En prostituert avtaler betaling med en kunde. Det var ikke slik i TS' tilfelle. Pleier mannen å legge igjen penger ved en vanlig ONS? Vedkommende svarer ikke direkte på Ts sin situasjon. du bør lese bedre og følge mer med i diskusjonen før du svarer.Anonymous poster hash: 4952b...5e8 6
waco Skrevet 31. januar 2014 #23 Skrevet 31. januar 2014 Bruk pengene på noe du har lyst på, eller donèr dem til et godt formål. F eks kamp for kvinners rettigheter i u-land, kampen mot menneskehandel o.l. Anonymous poster hash: e0608...cd8 Ja hun bør bevilge pengene i kampen mot prostitusjon! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #24 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Hva skal det bety!!!? Trodde han at jeg var en hore? Hva skal jeg gjøre med pengene? Føler at de er litt 'skitne'...Anonymous poster hash: 63a15...f76 Det er ikke pengene som er skitne. Kjøp deg noe fint du. Anonymous poster hash: d6ede...c63 Endret 1. februar 2014 av MissStiles 2
waco Skrevet 31. januar 2014 #25 Skrevet 31. januar 2014 Neste gang hun er ute så kanskje hun til og med foretrekker han som legger igjen totusen, kontra han som legger igjen ingenting. Greie penger å ha til tv-lisensen som går ut i dag! 1
Marie90 Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Veldig uintelligent svar. Stygge rykter om henne kan starte. hun bør prøve å fimme mannen og levere de tilbake.Anonymous poster hash: 4952b...5e8 Rykter kan alltid starte. Dette var en normal ONS, og TS kjenner ikke fyren. Om det mot formodning skulle vaere slik at de deler noen felles venner og at denne fyren skulle begynne aa slenge dritt (lite sannsynlig) saa far TS enten ignorere eller kjempe tilbake. Kan hun faa tak i hans nummer og levere dem tilbake, saa kan hun gjoere det. Ellers er det ikke noe hun burde maatte slite med. Man kan si hva som helst om hvem som helst - jeg kjenner jenter som har faatt "hore" stempel som jomfru etter aa ha avvist en bitter fyr. Man kan ikke reservere seg mot slikt. Folk er idioter. Ingen grunn til aa tro det verste her, men skulle det vaere tilfelle, saa faar TS satse paa at hennes venner kjenner henne og det er nok. 1
waco Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Rykter kan alltid starte. Dette var en normal ONS, og TS kjenner ikke fyren. Om det mot formodning skulle vaere slik at de deler noen felles venner og at denne fyren skulle begynne aa slenge dritt (lite sannsynlig) saa far TS enten ignorere eller kjempe tilbake. Kan hun faa tak i hans nummer og levere dem tilbake, saa kan hun gjoere det. Ellers er det ikke noe hun burde maatte slite med. Man kan si hva som helst om hvem som helst - jeg kjenner jenter som har faatt "hore" stempel som jomfru etter aa ha avvist en bitter fyr. Man kan ikke reservere seg mot slikt. Folk er idioter. Ingen grunn til aa tro det verste her, men skulle det vaere tilfelle, saa faar TS satse paa at hennes venner kjenner henne og det er nok. Men hva er det som er så ille med å få totusen for sex? De var jo ikke sammen en gang, det er jo bare ons, i dubai så ville du allikevel blitt arrestert for horeri selv uten de totusen! 1
Marie90 Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Men hva er det som er så ille med å få totusen for sex? De var jo ikke sammen en gang, det er jo bare ons, i dubai så ville du allikevel blitt arrestert for horeri selv uten de totusen! Jeg sa ikke at det var noe galt, bare svarte paa en post som antydet at hun hadde et problem, maatte oppsoeke ham osv.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Nå er jeg helt forvirret her... Jeg var på en av Oslos fineste utesteder og endte opp med å ta med meg en mann hjem. Dagen etter så legger jeg jo merke til at han prøver å snike seg ut av leiligheten min før jeg vokner. Jeg later som jeg sover. Da han har gått ser jeg at han har lagt igjen 2000 kr på nattbordet mitt! Hva skal det bety!!!? Trodde han at jeg var en hore? Hva skal jeg gjøre med pengene? Føler at de er litt 'skitne'...Anonymous poster hash: 63a15...f76 Alt kan kjøpes for penger... Anonymous poster hash: eb879...3c0
Marie90 Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Definisjonen av prostitusjon er salg av sex mot betaling, den fordrer ikke at man avtaler det. Så om man tar imot pengene og man mener det var for selve sexen så har men solgt en seksuell tjeneste - ergo er man prostituert. Anonymous poster hash: 2e86c...fbd Nei. Prostitusjon er kjop og salg av seksuelle tjenester. Det utveksles penger mot sex og det er to parter involvert - ikke en. Utifra din definisjon kan du bli med en kvinne hjem, legge igjen penger og deretter referere til henne som en "hore" uten at hun er interessert i sex for penger, med deg eller noen. Det faller paa sin egen urimelighet. En prostituert har kun sex mot betaling gjennom sitt "yrke". Pro-senteret: "Vi definerer prostitusjon som kjøp og salg av seksuelle tjenester. Prostitusjon involverer minst to parter, en kjøper og en selger. I prostitusjonen er vederlaget eller betalingen en forutsetning for den seksuelle ytelsen." 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Nei. Prostitusjon er kjop og salg av seksuelle tjenester. Det utveksles penger mot sex og det er to parter involvert - ikke en. Utifra din definisjon kan du bli med en kvinne hjem, legge igjen penger og deretter referere til henne som en "hore" uten at hun er interessert i sex for penger, med deg eller noen. Det faller paa sin egen urimelighet. En prostituert har kun sex mot betaling gjennom sitt "yrke". Pro-senteret: "Vi definerer prostitusjon som kjøp og salg av seksuelle tjenester. Prostitusjon involverer minst to parter, en kjøper og en selger. I prostitusjonen er vederlaget eller betalingen en forutsetning for den seksuelle ytelsen." Nei, ikke nødvendigvis: fra SNL: "Prostitusjon er salg av seksuelle ytelser av et eller annet slag, ikke nødvendigvis samleie, i bytte for penger eller tilsvarende kjøpemidler. " Samt en rekke engelske definisjoner jeg har lest fordrer kun at det beltales for tjenesten, uten at det nødvendigvis måtte være en forutsetning. I dette tilfellet vil det da faktisk være prostitusjon gitt at hun oppfatter pengene som betaling for sexen og ikke gir dem tilbake, med han som de-facto kunde og hun selv som de-facto tilbyder. Da har man faktisk tatt seg betalt for sex og i følge flere definisjoner oppfylt betingelsene for prostitusjon. Anonymous poster hash: 2e86c...fbd 2
Hulderen Skrevet 31. januar 2014 #32 Skrevet 31. januar 2014 Kanskje fyren var full av dårlig samvittighet og redd for at han hadde presset deg til sex mot din vilje. Så la han igjen penger for å føle seg litt bedre. TS: du kan ta vare på pengene. Neste gang du ser ham på utestedet, så lenger du pengene i fleisen på ham. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #33 Skrevet 31. januar 2014 Kanskje fyren var full av dårlig samvittighet og redd for at han hadde presset deg til sex mot din vilje. Så la han igjen penger for å føle seg litt bedre. TS: du kan ta vare på pengene. Neste gang du ser ham på utestedet, så lenger du pengene i fleisen på ham. Jeg er ikke enig med det første du skriver, det er for mye hypotetisk der. Men jeg er utrolig enig med det siste rådet ditt. De her i tråden som sier hun skal bruke pengene har en tankegang som en prostituert. Hvis man bruker pengene er man egentlig en hore.Anonymous poster hash: 4952b...5e8
waco Skrevet 31. januar 2014 #34 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er ikke enig med det første du skriver, det er for mye hypotetisk der. Men jeg er utrolig enig med det siste rådet ditt. De her i tråden som sier hun skal bruke pengene har en tankegang som en prostituert. Hvis man bruker pengene er man egentlig en hore.Anonymous poster hash: 4952b...5e8 gjør det noe å være hore for totusen? Si meg hva er det som feiler dere damer? Gjør det noe å få totusen kroner for sex? Hva gjør det? Dere har ons, dere ligger med fremmede, dere drikker på fylla, hva gjør det om dere får totusen kroner? Jeg forstår ikke problemet deres? Ligger problemet i at dere har bunnforakt mot prostituerte og horer, og denne forakten er så sterk at man ikke vil vedkjenne seg selv sine egne handlinger? Men hva gjør det? Kanskje der er horer innerst inne?
Hulderen Skrevet 31. januar 2014 #35 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er ikke enig med det første du skriver, det er for mye hypotetisk der. Men jeg er utrolig enig med det siste rådet ditt. De her i tråden som sier hun skal bruke pengene har en tankegang som en prostituert. Hvis man bruker pengene er man egentlig en hore.Anonymous poster hash: 4952b...5e8 Godt mulig jeg var for kreativ i det første jeg skrev Ellers tok du poenget mitt. Å legge igjen penger er en utrolig fornedrelse. Men det er bare hvis hun bruker pengene at hun fornedrer seg selv. TS ser ut til å ha god selvfølelse, så hun finner nok en bedre løsning. 1
Hulderen Skrevet 31. januar 2014 #36 Skrevet 31. januar 2014 gjør det noe å være hore for totusen? Si meg hva er det som feiler dere damer? Gjør det noe å få totusen kroner for sex? Hva gjør det? Dere har ons, dere ligger med fremmede, dere drikker på fylla, hva gjør det om dere får totusen kroner? Jeg forstår ikke problemet deres? Ligger problemet i at dere har bunnforakt mot prostituerte og horer, og denne forakten er så sterk at man ikke vil vedkjenne seg selv sine egne handlinger? Men hva gjør det? Kanskje der er horer innerst inne? Utrolig. Du ser ikke forskjell på å ha sex for penger og fordi man har lyst? Om jeg ser ned på horer? Jeg ser i grunnen mye mer ned på horekunder. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #37 Skrevet 31. januar 2014 Godt mulig jeg var for kreativ i det første jeg skrev Ellers tok du poenget mitt. Å legge igjen penger er en utrolig fornedrelse. Men det er bare hvis hun bruker pengene at hun fornedrer seg selv. TS ser ut til å ha god selvfølelse, så hun finner nok en bedre løsning. Helt enig, noen synes åpenbart det er greit å bruke de pengene, det får være deres valg. Men jeg synes ikke man skal råde andre til å bruke pengene bare fordi det er noe man selv ville gjort. Noen ønsker ikke å være til salgs, uansett hvordan man definerer prostitusjon. For noen betyr det ikke noe hva prosenteret eller ordbøker sier om saken, prostitusjon er prostitusjon.Anonymous poster hash: 4952b...5e8 1
waco Skrevet 31. januar 2014 #38 Skrevet 31. januar 2014 Utrolig. Du ser ikke forskjell på å ha sex for penger og fordi man har lyst? Om jeg ser ned på horer? Jeg ser i grunnen mye mer ned på horekunder. Man kan vel ha lyst og ha få sex for penger? 1
waco Skrevet 31. januar 2014 #39 Skrevet 31. januar 2014 Utrolig. Du ser ikke forskjell på å ha sex for penger og fordi man har lyst? Om jeg ser ned på horer? Jeg ser i grunnen mye mer ned på horekunder. Hvorfor ser du ned på horekunder? Ser du ned på han fyren som ga henne totusen også? 1
strawberry Skrevet 31. januar 2014 #40 Skrevet 31. januar 2014 Hæ? En som har sex mot betaling er en hore, så enkelt er det. Vel, nå visste hun jo ikke at hun fikk betalt før dagen etterpå, så vil nok ikke si hun er en hore 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå