Gå til innhold

Trodde han at jeg var en prostituert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt forvirret her... Jeg var på en av Oslos fineste utesteder og endte opp med å ta med meg en mann hjem. Dagen etter så legger jeg jo merke til at han prøver å snike seg ut av leiligheten min før jeg vokner. Jeg later som jeg sover. Da han har gått ser jeg at han har lagt igjen 2000 kr på nattbordet mitt!

Hva skal det bety!!!? Trodde han at jeg var en hore? Hva skal jeg gjøre med pengene? Føler at de er litt 'skitne'...

Anonymous poster hash: 63a15...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

Kan hende han trodde det ja! :P Jeg ville ha brukt pengene med god samvittighet, han tok jo tross alt feil. :)

Anonymous poster hash: 55343...2fd
  • Liker 9
Skrevet

Det skjedde med en venninne av meg, hun verker kler eller ter seg som en prostituert.

Det er jo ikke som om du har avtalt penger for sex...bruk dem som du vil.

Skrevet

Han gjorde det nok fordi du skulle fatte at det kun var sex fra hans side, sånn at du ikke plaget ham etterpå.

• Liker 13
Skrevet

Han gjorde det nok fordi du skulle fatte at det kun var sex fra hans side, sånn at du ikke plaget ham etterpå.

Hehe, ja kanskje det... Men jeg har ikke nummeret hans heller da, så jeg kunne ikke om jeg hadde villet...

• Liker 1
Skrevet

Det skjedde med en venninne av meg, hun verker kler eller ter seg som en prostituert.

Håper da virkelig ikke han gjorde dette fordi jeg kler eller ter meg som en prostituert! Jeg synes ikke det selv hvert fall!

• Liker 1
Skrevet

Veldig uintelligent svar. Stygge rykter om henne kan starte. hun bør prøve å fimme mannen og levere de tilbake.

Anonymous poster hash: 4952b...5e8

• Liker 3
Skrevet

Var vel for å gi deg ett rimelig sterkt hint om at han ikke er interessert i noe mer.

Bruk pengene,og drit i det! :D

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert veldig vanlig at studenter tilbyr denne type tjenester til menn som de liker på dette stedet. Så han trodde sikkert du var en av de. Ikke akkurat hore, men en som lå med en mann hun likte mot betaling/studiehjelp.

Ville skiftet utested å gå på.

Anonymous poster hash: 5ac0b...cc2
  • Liker 2
Skrevet

Hehe, ja kanskje det... Men jeg har ikke nummeret hans heller da, så jeg kunne ikke om jeg hadde villet...

Bruk pengene på noe du har lyst på, eller donèr dem til et godt formål. F eks kamp for kvinners rettigheter i u-land, kampen mot menneskehandel o.l.

Anonymous poster hash: e0608...cd8

• Liker 4
Skrevet

dra på spa:D for ganske mye for 2000kr:D kos deg du frøken:D

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert veldig vanlig at studenter tilbyr denne type tjenester til menn som de liker på dette stedet. Så han trodde sikkert du var en av de. Ikke akkurat hore, men en som lå med en mann hun likte mot betaling/studiehjelp.

Altså, ei hore?

• Liker 12
Skrevet

Det er sikkert veldig vanlig at studenter tilbyr denne type tjenester til menn som de liker på dette stedet. Så han trodde sikkert du var en av de. Ikke akkurat hore, men en som lå med en mann hun likte mot betaling/studiehjelp. Ville skiftet utested å gå på. Anonymous poster hash: 5ac0b...cc2

Ikke akkurat hore....., det du beskrev der var en hore.

• Liker 4
Skrevet

Altså, ei hore?

Nei,nei.. da kommer man jo innpå ekteskap = prostitusjons debatten.

Hun likte han, de hadde sex, men noen forventer litt "studiehjelp" etterpå...

Skrevet

Nei,nei.. da kommer man jo innpå ekteskap = prostitusjons debatten. Hun likte han, de hadde sex, men noen forventer litt "studiehjelp" etterpå... Anonymous poster hash: 5ac0b...cc2

Hehe, hva folk må si til seg selv noen ganger.....

• Liker 8
Skrevet

Nei,nei.. da kommer man jo innpå ekteskap = prostitusjons debatten.

Hæ? En som har sex mot betaling er en hore, så enkelt er det.

• Liker 11
Skrevet

"Studiehjelp"? Etter å ha latt en fremmed mann få tømme seg i hennes kropp som han vil?

Hun selger kroppen sin for penger!

Nytter ikke å pakke det inne som noe annet. Herregud, hva folk kan få seg til å tro.

Anonymous poster hash: 6ec7a...658

• Liker 4
Skrevet

Enig.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

"Studiehjelp"? Etter å ha latt en fremmed mann få tømme seg i hennes kropp som han vil?

Hun selger kroppen sin for penger!

Nytter ikke å pakke det inne som noe annet. Herregud, hva folk kan få seg til å tro.

Anonymous poster hash: 6ec7a...658

Dette er helt feil. En prostituert avtaler betaling med en kunde. Det var ikke slik i TS' tilfelle. Pleier mannen å legge igjen penger ved en vanlig ONS?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...