Gå til innhold

Men Mullah får bli......

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sint når jeg leser om slikt. Ordentlige mennesker kaster dem gjerne ut, mens dritten får bli igjen.

Heia Norge.....

Skrevet

Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet.

Anonymous poster hash: 60493...b5a
Skrevet

At Mulla Krekar får bli skyldes et prinsipp det i prinsippet er bred enighet om her til lands - vi returnerer ikke folk til henrettelser. Det er så jævlig dumt og billig å sammenligne enhver som sendes ut med Krekar og si "Hvem er verst, hæ??". Det er overhodet ikke det som er spørsmålet, og den retorikken ligger flere hakk under Frp sin igjen. Det er en prestasjon.

Så er jeg enig i at det her lyder som en urettferdig utsendelse, og det lød som en trist skjebne. Men virkelig, ikke trekk inn Krekar her.

Anonymous poster hash: 5a0ab...313
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet.

Anonymous poster hash: 60493...b5a

Skulle neimen ikke forundre meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet. Anonymous poster hash: 60493...b5a

Ja, for det er jo Siv Jensen som sitter og peker ut hvem som får bli og ikke :fnise:

• Liker 1
Skrevet

At Mulla Krekar får bli skyldes et prinsipp det i prinsippet er bred enighet om her til lands - vi returnerer ikke folk til henrettelser. Det er så jævlig dumt og billig å sammenligne enhver som sendes ut med Krekar og si "Hvem er verst, hæ??". Det er overhodet ikke det som er spørsmålet, og den retorikken ligger flere hakk under Frp sin igjen. Det er en prestasjon.

Så er jeg enig i at det her lyder som en urettferdig utsendelse, og det lød som en trist skjebne. Men virkelig, ikke trekk inn Krekar her.

Anonymous poster hash: 5a0ab...313

Hvem i helvete er for et slikt prinsipp? I teorien forplikter vi oss til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som finner veien hit. Helt ulogisk. En som Krekar har så mye blod på hendene at det er et idiotisk under at han ikke ble satt i glattcella så fort han ankom landet.

Anonymous poster hash: 6ecaa...ef9

Skrevet

Jeg skammer meg av å være norsk når jeg leser slikt:

http://www.nrk.no/hordaland/sendes-ut-etter-13-ar-i-norge-1.11508619

Men FrP tar seg sikkert en champagne og en runk når de får denne glade nyheten.

Anonymous poster hash: 2ad37...9d5

Pft.

Fyren har vært her ulovlig i 10 år, mann!

Hvorfor skal du være skamfull for at han blir sendt hjem?

Anonymous poster hash: 7e354...238

Skrevet

Hvem i helvete er for et slikt prinsipp? I teorien forplikter vi oss til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som finner veien hit. Helt ulogisk. En som Krekar har så mye blod på hendene at det er et idiotisk under at han ikke ble satt i glattcella så fort han ankom landet.

Anonymous poster hash: 6ecaa...ef9

Øhm?

Ja, Norge forplikter seg til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som vil bli DREPT hvis han blir sendt ut av Norge. Det er jeg faktisk ganske stolt av.

Anonymous poster hash: 7e354...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...