AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Jeg skammer meg av å være norsk når jeg leser slikt: http://www.nrk.no/hordaland/sendes-ut-etter-13-ar-i-norge-1.11508619 Men FrP tar seg sikkert en champagne og en runk når de får denne glade nyheten. Anonymous poster hash: 2ad37...9d5
SardintrollReturns Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Blir sint når jeg leser om slikt. Ordentlige mennesker kaster dem gjerne ut, mens dritten får bli igjen. Heia Norge.....
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet. Anonymous poster hash: 60493...b5a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 At Mulla Krekar får bli skyldes et prinsipp det i prinsippet er bred enighet om her til lands - vi returnerer ikke folk til henrettelser. Det er så jævlig dumt og billig å sammenligne enhver som sendes ut med Krekar og si "Hvem er verst, hæ??". Det er overhodet ikke det som er spørsmålet, og den retorikken ligger flere hakk under Frp sin igjen. Det er en prestasjon. Så er jeg enig i at det her lyder som en urettferdig utsendelse, og det lød som en trist skjebne. Men virkelig, ikke trekk inn Krekar her. Anonymous poster hash: 5a0ab...313 5
SardintrollReturns Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet. Anonymous poster hash: 60493...b5a Skulle neimen ikke forundre meg. 1
Stormborn Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet. Anonymous poster hash: 60493...b5a Ja, for det er jo Siv Jensen som sitter og peker ut hvem som får bli og ikke 1
Smascha Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tror FrP lar de kriminelle få bli for at det skal skape et hat mot innvandrere. Så vil de ved neste valg love at nettopp de kan ordne opp ved å sende alle ikke-hvite ut av landet. Anonymous poster hash: 60493...b5a Eg forstår at du ynskjer å vere anonym med ein slik latterleg påstand! http://www.nrk.no/norge/rekordmange-utvist-fra-norge-i-2013-1.11496772
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 At Mulla Krekar får bli skyldes et prinsipp det i prinsippet er bred enighet om her til lands - vi returnerer ikke folk til henrettelser. Det er så jævlig dumt og billig å sammenligne enhver som sendes ut med Krekar og si "Hvem er verst, hæ??". Det er overhodet ikke det som er spørsmålet, og den retorikken ligger flere hakk under Frp sin igjen. Det er en prestasjon. Så er jeg enig i at det her lyder som en urettferdig utsendelse, og det lød som en trist skjebne. Men virkelig, ikke trekk inn Krekar her. Anonymous poster hash: 5a0ab...313 Hvem i helvete er for et slikt prinsipp? I teorien forplikter vi oss til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som finner veien hit. Helt ulogisk. En som Krekar har så mye blod på hendene at det er et idiotisk under at han ikke ble satt i glattcella så fort han ankom landet. Anonymous poster hash: 6ecaa...ef9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Jeg skammer meg av å være norsk når jeg leser slikt: http://www.nrk.no/hordaland/sendes-ut-etter-13-ar-i-norge-1.11508619 Men FrP tar seg sikkert en champagne og en runk når de får denne glade nyheten. Anonymous poster hash: 2ad37...9d5 Pft. Fyren har vært her ulovlig i 10 år, mann! Hvorfor skal du være skamfull for at han blir sendt hjem? Anonymous poster hash: 7e354...238
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Hvem i helvete er for et slikt prinsipp? I teorien forplikter vi oss til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som finner veien hit. Helt ulogisk. En som Krekar har så mye blod på hendene at det er et idiotisk under at han ikke ble satt i glattcella så fort han ankom landet. Anonymous poster hash: 6ecaa...ef9 Øhm? Ja, Norge forplikter seg til å gi ly til enhver kriminell drittsekk som vil bli DREPT hvis han blir sendt ut av Norge. Det er jeg faktisk ganske stolt av. Anonymous poster hash: 7e354...238
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå