Glitnir Skrevet 2. februar 2014 #41 Skrevet 2. februar 2014 Synes det ser bra ut, men støtter tips om mindre skinke og mer grønt, fisk og ost. Og så må du jo ha mer kaker. 5 kaker på 40 er knepent, minimum det dobbelte må til.
Vaffel Skrevet 3. februar 2014 #42 Skrevet 3. februar 2014 Du må jo ha flere kaker! I min konfirmasjon hadde jeg 16 kaker , men jeg er oppvokst i nord Norge, og her er det helt normalt, ble overasska da jeg dro i en konfirmasjon på østlandet og kakeutvalget var så dårlig... Artig at det er flere som har gått på en "kake-skuffelse" på østlandet Har vært i bryllup i Oslo-området med bare 3 forskjellige kaketyper (dog to av hver) bortsett fra bryllupskaken. Vanligvis er både tidspunkt og anledning mer passende for kakeinntak i en konfirmasjon, så ville nok utvidet kakebordet hvis det er mulig. Utenom det ser koldtbordet bra ut Du har kanskje tenkt på det allerede, men mitt tips er å ha noe varmt/lunt. Dette kan feks være karbonadene og kyllinglårene, evt noen små ovnsstekte poteter. Hever uten tvil måltidet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå