Gjest *Perser* Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 YEPP snart flytter vi til sverige, nærmere familien min:) gleder meg litt men gruer meg også litt, trist å reise fra vennene, men da er jeg tilgjengelig for familien, for nå trenger søstra mi meg veldig. vi har kjøpt ett hus, så det blir litt å holde på med når vi flytter midten av juli begynnelsen av august. uff hater å pakke, men denne gangen skal vi flytte såååå langt.... uff ja ja, godt vi har litt tid på oss da! hmm svenskbrud, bor du i sverige og hvor? (hvis du leser dette da ) men jeg kommer til å være forsatt her på KG så ofte jeg kan, men det blir da nok ikke så mye, har ikke vært på KG nå en stund, har pendlet fram og tilbake til søstra mi, men det blir deilig å komme seg hjem, gleder meg til å se bryllupsbildene, vi har ikke fått tid til å hente de, men forhåpligvis så får vi dem nå i neste uke det blir kjempe gøy, håper bare at de blir fine men men så må vi lære oss svensk også da hehe det blir gøy for dere som lurer så flytter vi til en liten by med bare 55000 innbyggere, byen heter Skôvde, og der vi skal bo heter Trângen. det var kjempe fint der og veldig barnevennlig så det blir kjempe gøy for lille isabel også mine Kg venner dere blir nok ikke kvitt meg så lett da *hehe* masse kos til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei Perser! Svensker er "ålreite dyr" Jeg har bodd her i fem år, og de er ganske snille!! Lykke til med flyttinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 Kommer til å savne deg..... :cry: Men skjønner godt at det blir bedre å komme nærmere familien din. Og spesielt nå.... *krysser alle fingre* Men savne deg kommer jeg uansett til å gjøre..... Håper dere kommer til å trives, da! Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 ja gjett om jeg kommer til å savne deg, vennen min men vi kan besøke hverandre også håper jeg, håper ikke at vi mister kontakten når vi flytter! men nå reiser vi hjem snart da kommer vi på besøk så håper jeg at dere vil også komme:) stor kos til deg @lfa fra meg hehe solskinn, jepp svenskene er vist ålright dyr, mannen min er jo halv svensk så hehe hvor i sverige bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Välkommen till Sverige, Perser! Hoppas att du ska trivas här! Det är alltid lite tufft i början att flytta till en ny ort (och till ett nytt land, som det är för dig), men kämpar man på så brukar det gå bra! Du verkar ju vara en positiv och glad tjej, så du borde lätt kunna få kontakt med folk. Känner inte till Skövde, har inte varit där och bor långt ifrån Skövde (bor i Norrland, jag) men kanske Svenskbrud har bättre pejl på Skövde än vad jag har? Har själv bott i Norge och trivdes superbra! Därför hoppas jag, som är svensk, att du ska bli lika bra mottagen i Sverige som jag blev i Norge. Jag har inte utestängt möjligheten för att flytta tillbaka till Oslo, så vem vet? Å andra sidan trivs jag bra där jag bor nu också.... 8) Lycka till med svenskan! Det går nog fint för dig! Jag lyckades lära mig ganska bra norska under tiden i Norge, men använder den så lite nu att man inte "vågar" använda den nu... Men det är kanske bra att jag skriver på svenska så får du träna lite Perser? Hoppas flytten går bra, och än en gång, hoppas att du ska trivas i Sverige! Hälsningar från Donborwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 16. juni 2002 #6 Del Skrevet 16. juni 2002 :D *hi hi* :D Ja, da har du jo förstehåndsinformasjon da, Perser!!! Jeg bor mye lenger sör enn Skövde, ikke så langt fra Malmö. Men snart gjör jeg det motsatte av deg, nemlig vender nesen hjemover igjen. Jeg er snart ferdig med utdanning og har en jobb som venter på meg i Oslo. Så da flytter jeg fra gubben og vi skal pröve å väre särbo i ett år og pendle 60 mil! Jeg gleder meg til å flytte tilbake "hjem", men gruer meg litt også!!! Du må love å komme tilbake hit på KG når du er på plass i Skövde. Her har det jo egenlig ikke noenting å si hvor du bor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juni 2002 #7 Del Skrevet 16. juni 2002 Ja, dere må komme på besøk før dere flytter... Nå skal vi ha huset fullt av unger i 14 dager, men dere må bare komme av den grunn. De neste 14 dagene, forsvinner vi nemlig og blir midlertidig utilgjengelig for omverden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juni 2002 #8 Del Skrevet 16. juni 2002 Lykke til *Perser*!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 16. juni 2002 #9 Del Skrevet 16. juni 2002 God tur til Sverige.Håper du får det fint der. Lykke til. Kaspara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå