Gå til innhold

Mat du har laget om natten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fast nattmat da jeg er ute på byen eller fest, er fylt paprika.

I mine yngre dager, så pleide jeg ofte å vekke kjæresten på natta, for å få sex, så syntes jeg synd på han etterpå. Og lagde da sjokoladepannekaker til han, da han var så glad i det. Ser jo nå, at han var søren meg heldig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det "lirer jeg av meg", for det er min mening. Avviser likevel ikke at vi om noen pr finner ut av hva som er hundre prosent riktig. At kroopen har godt av faste vet man allerede.

Dessuten får den første setningen du siterer meg en langt mer bastant tone når du skriver er med caps lock, noe jeg selv faktisk ikke gjorde.

Det med caps lock skal jeg ta på egen kappe, jeg beklager. Mente ikke å feilsitere deg.

Men du motstrider deg selv! Du sier at vi ikke vet hva som er hundre prosent riktig, men at vi vet at kroppen har godt av faste. Hvilke studier baserer du dette på?

Skrevet

Det med caps lock skal jeg ta på egen kappe, jeg beklager. Mente ikke å feilsitere deg.

Men du motstrider deg selv! Du sier at vi ikke vet hva som er hundre prosent riktig, men at vi vet at kroppen har godt av faste. Hvilke studier baserer du dette på?

Har ingen spesifikke, men har lest opp til flere ganger at det er bra for både blodsukker og hormoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...