AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Fortell! Anonymous poster hash: c3b21...794
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Kokt makaroni eller spagetti som man rører inn masse ost i. Bruner man litt løk og kjøttdeig også og har i blir det himmelsk. Har ketsjup og Natvigs på. Mmmmmmmm. Nå ble jeg sulten.
Wonderbitch Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Holder på med lasagne og creme brulee nå 1
Kardashian Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Tacokjøttdeig, hjemmelaget guacamole, aioli og ost *hvitløksånde*
Chloe- Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Se tråden "Rare retter man kun lager til seg selv". Trolig en stor andel nattmåltider. 2
JamesHardy Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 I natt ble det karbonader og hvitløksbaguette med ost.
Gjest Mupsi Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Ingenting, er på slankekur. Mulig det blir en kopp te med sukrin.... "johoo" :-p
Teriyaki Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Lager aldri mat på natten jeg. Eller har vrl stekt en pizza som nattmat etter en fuktig kveld på byen. Det er jo ikke bra å spise om natten.
Butter Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Ikke akkurat laget og heller ikke noe jeg pleier å gjøre, men det var en gang jeg hadde vært ute. Hadde spist ganske dårlig før vors og heller ikke noe snacks på vors, så da jeg kom på nach til en kamerat var jeg utsultet. Spiste en halv norvegia tror jeg (elsker å maule ost, men edru prøver jeg å begrense meg), en god del melkesjokolade og en kkarbonade jeg trodde var et skikkelig grovt rundstykke!
Gjest Funky Punk Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Jeg kan finne på å lage hva som helst om natten. Ja til og med bake. Eneste jeg ikke lager om natten er mat som krever flere timer på/i ovnen uten särlig tilsyn pga faren for å sovne og brann. Så mat som jeg må stå å lage fra begynnelse til slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Skive med nugatti... ;p Anonymous poster hash: acd6a...c8a
Gjest Tamsi Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Jeg lagde blomkålsuppe kl 3 om natta etter en tur på byen en gang. Ikke var jeg sulten, men jeg fant ut det var så lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Lager aldri mat på natten jeg. Eller har vrl stekt en pizza som nattmat etter en fuktig kveld på byen. Det er jo ikke bra å spise om natten. Håper du kødder, kroppen din merker ikke hvor sola befinner seg i universet, sorry. Det som har betydning er 1. kaloriinntaket ditt totalt sett og 2. om du av andre grunner (allergi, sykdom, valg av matvarer) sliter med å sove rett etter å ha spist. Tenk at folk fortsatt kjøper disse latterlige mytene om at kroppen lagrer alt som fett etter kl 7 om kvelden eller at forbrenningen "stanser" på nattestid og lignende tøv. Kroppen din kjører på hele døgnet den, takk gud for det, hadde jo vært drit kjedelig å bare dø midt i en høneblund fordi hjertet trodde du var ferdig å leve for idag. Anonymous poster hash: 7e0ca...d54 4
Teriyaki Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Håper du kødder, kroppen din merker ikke hvor sola befinner seg i universet, sorry. Det som har betydning er 1. kaloriinntaket ditt totalt sett og 2. om du av andre grunner (allergi, sykdom, valg av matvarer) sliter med å sove rett etter å ha spist. Tenk at folk fortsatt kjøper disse latterlige mytene om at kroppen lagrer alt som fett etter kl 7 om kvelden eller at forbrenningen "stanser" på nattestid og lignende tøv. Kroppen din kjører på hele døgnet den, takk gud for det, hadde jo vært drit kjedelig å bare dø midt i en høneblund fordi hjertet trodde du var ferdig å leve for idag.Anonymous poster hash: 7e0ca...d54 Herregud så krass du er. Hva med i snakke i en litt mer hyggelig tone. Om natten er forbrenningen lavere. Jeg har i akle fall ikke lest forskning som sier noe annet. Det blir selvsagt en annen sak hvis det er på natten man er mest aktiv. Dessuten har kroppen godt av litt faste. Veldig mange som sliter med vekten står faktisk opp om natten for å spise. Hvoefor ikke bare venne seg til at om natten faster man? Forutsatt at man ikke jobber natt da. Uansett så er det vel ingenting som er helt sikre fakta. Forskere er uenige om dette som i alt annet, men dette er slik jeg tror det er i alle fall. Snakker ikke spydig mot andre som mener noe annet likevel. 4
Carazko Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Herregud så krass du er. Hva med i snakke i en litt mer hyggelig tone. Om natten er forbrenningen lavere. Jeg har i akle fall ikke lest forskning som sier noe annet. Det blir selvsagt en annen sak hvis det er på natten man er mest aktiv. Dessuten har kroppen godt av litt faste. Veldig mange som sliter med vekten står faktisk opp om natten for å spise. Hvoefor ikke bare venne seg til at om natten faster man? Forutsatt at man ikke jobber natt da. Uansett så er det vel ingenting som er helt sikre fakta. Forskere er uenige om dette som i alt annet, men dette er slik jeg tror det er i alle fall. Snakker ikke spydig mot andre som mener noe annet likevel. Morsomt at du påpeker at det ikke finnes noen sikre fakta, men samtidig lirer av deg "...om natten ER forbrenningen lavere" og "...kroppen har godt av litt faste". Men for å forbli on-topic: Lager ganske mye rart i de sene nattetimer! Men skal innrømme det ikke er de største kulinariske mesterverkene. Lagde en full porsjon spagetti bolognese forrige uke, rundt 02:30... Endret 31. januar 2014 av Carazko 2
skruf Skrevet 31. januar 2014 #16 Skrevet 31. januar 2014 De gangene jeg har jobbet natt så har jeg enten ordnet meg et par brødskiver, eller en rett-i-koppen suppe av noe slag i 4-tida på natta. Og det har av og til blitt rester etter lørdagspizzaen etter en bytur.. Det med lavere forbrenning om natta har jeg også hørt. Kroppen er laget for å sove da, ergo går forbrenningen ned i "hvilemodus", så vi er egentlig ikke skapt til å spise da. Men ellers medfører det riktighet at det er ett fett om man spiser kl 20 om kvelden eller 8 om morgenen.
Teriyaki Skrevet 31. januar 2014 #17 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Morsomt at du påpeker at det ikke finnes noen sikre fakta, men samtidig lirer av deg "...om natten ER forbrenningen lavere" og "...kroppen har godt av litt faste". Men for å forbli on-topic: Lager ganske mye rart i de sene nattetimer! Men skal innrømme det ikke er de største kulinariske mesterverkene. Lagde en full porsjon spagetti bolognese forrige uke, rundt 02:30...Ja det "lirer jeg av meg", for det er min mening. Avviser likevel ikke at vi om noen pr finner ut av hva som er hundre prosent riktig. At kroopen har godt av faste vet man allerede. Dessuten får den første setningen du siterer meg en langt mer bastant tone når du skriver er med caps lock, noe jeg selv faktisk ikke gjorde. Endret 31. januar 2014 av Teriyaki
SillySue Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 Jeg lagde meg rømmegrøt en gang jeg kom hjem fra ett fuktig lag! Kanskje ikke det første man tenker på å lage seg som nattmat etter en fest men...
Teriyaki Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Jeg lagde meg rømmegrøt en gang jeg kom hjem fra ett fuktig lag! Kanskje ikke det første man tenker på å lage seg som nattmat etter en fest men... Haha, nei! Jeg har alltid lyst på noe salt/fett etter å ha drukket alkohol. Så nattmat etter fest blir alltid noe som hamburger, pizza, ostesmørbrød eller lignende.
SillySue Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Haha, nei! Jeg har alltid lyst på noe salt/fett etter å ha drukket alkohol. Så nattmat etter fest blir alltid noe som hamburger, pizza, ostesmørbrød eller lignende. Vanligvis går jeg for en burger på den lokale burgersjappa jeg også,men ikke den gangen der Det har aldri skjedd igjen da.. Hun jeg delte leilighet med,kunne ikke forstå hvordan jeg klarte å holde inne rømmegrøten dagen derpå..haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå