Gå til innhold

Erfaring med å reise uspesifisert?

Snehvit

Anbefalte innlegg

Reiser du med Star Tour og ønsker å bytte hotell må du betale mellomlegget mellom det du betalte for uspes reisen og katalogført pris på hotellet du ønsker å bo på.

Så hvis man skulle ønske å skifte hotell, så må man altså betale full pris i alle tilfeller? Eller gjelder det bare dersom man vil bytte til et spesifikt hotell og ikke et annet vilkårlig hotell (fordi man er veldig misfornøyd med det man har fått tildelt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica_

Tror det står i katalogen at man må betale mellomlegget, så hvis du blir flyttet til et vilkårlig hotell må man betale mellomlegget. Nå vet jeg ikke hvor strenge de er på dette, men de var iallfall det når vennene mine ville flytte til et annet sted.

Jeg har reist uspes iallfall 3 ganger, og alle gangene har jeg havnet på 4-stjerners hotell/leilighet. Liker ikke det å havne på hotell, liker leilighet best, men for 2000kr for to uker i varmen skal man ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Lønner det seg å ha is i magen - og ikke bestille restplasser før så nær avreise som mulig.. (blir vel billigere da?) - eller risikerer man at det blir tomt.. For meg og venninnen min som skal reise, er det omtrent det samme hvor det er, bare det er sol og strand... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Hvis vi kjøper restplasser til et reisemål der Star Tour har hoteller på flere steder/byer, vil det være mulig å bytte til et annet sted dersom vi ikke skulle få tildelt hotell på det stedet vi aller helst ønsker?

Og hva med eventuelle måltider som vanligvis er inkludert i oppholdet på enkelte hoteller (frokost og iblant halvpensjon) - faller disse bort når man reiser uspesifisert?

Man kan ikke nødvendigvis bytte. Måltider pleier ikke å være inkludert (dette er jo noe som stort sett kjøpes separat, unntatt på storbyferier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har man veldig spesiefikke krav til hvilken by man skal til ville jeg ikke reist uspesiefisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp at toalettpapir ikke er inkludert når man reiser uspesifisert med Star Tour eller Apollo... Så det første man må gjøre når man ankommer hotellet, blir altså å løpe ut på jakt etter en butikk som selger toalettpapir??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Jeg leste nettopp at toalettpapir ikke er inkludert når man reiser uspesifisert med Star Tour eller Apollo... Så det første man må gjøre når man ankommer hotellet' date=' blir altså å løpe ut på jakt etter en butikk som selger toalettpapir??? :-?[/quote']

???

Alle hotell jeg har vært på har toalettpapir, og jeg har reist med Star Tour. Ta med en rull i bagasjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et par spørsmål til som jeg må skyte inn her jeg :)

Jeg og ei venninde har bråbestemt oss for å reise en uke til syden, i månedskiftet Juni/Juli, og ut i fra prisene og hva som er ledig nå ser det ut som om det kan lønne seg å reise uspesifisert.

Hvordan er det å reise uspesifisert i høysesongen? Dere som har skrevet her at dere er fornøyde, når har dere reist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg har reist utenom høysesongen, fordi jeg tror oddsen for å få et bra hotell da er større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting jeg også. Har kal ha med to barn. Har tenkt litt på dette med å reise uspes. Ser at de billigste turene er uten wc og bad. Er det noen som har opplevd å få rom uten disse fasilitetene? Skal ha med to barn og vil nødig være uten dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Har ikke erfaring med det du spurte om, men jeg har opplevd at det står oppgitt på internett at det ikke er noen garanti for å få eget bad/wc, men på skjermen til selgeren hos reiseoperatøren står det at man har det... bestilte egentlig uten garanti for et par dager siden, så sto det på billetten at man har garanti likevel.. så du kan jo ringe opp å høre, hvis det er et sted du har veldig lyst på, og det bare er garantien som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...