Gå til innhold

Ovnen blir ikke varm

Edie

Anbefalte innlegg

Arghhh!!

Stekeovnen vår blir ikke varm. Etter å ha stått på i en snau time var temperaturen 75 grader :o

Tok litt lenger tid for den pizzaen å bli ferdig enn vanlig.. Stod inne i en time, mens ovnen varierte mellom 75 og 100 grader. Det blir det sprø pizzabunn av!

Vi prøvde å skru av og på - ingen forandring. Tok sikringen - ingen forandring.

Noen som har en anelse om hva som er galt, og om det er noe som kan ordnes selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot
Hvilket merke er det? Skal kjøpe snart..

Vi har Husqvarna og er ihvertfall kjempefornøyde. Blir varm på et blunk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricept: jeg vil tro at det er noe feil med ovnen din, jeg... Jeg vil også driste meg til å tippe at det enten er termostaten eller varmeelementet som er gåent. Men der slutter min kunnskap altså.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt butikken eller produsenten på mandag og spurt etter hjelp. Kanskje kan de hjelpe deg pr. telefon, kanskje må du ha en servicemann hjem til deg for å se på stekeovnen.

PST: Vi har en AEGovn med sånn supervarmedings. 5 minutter (max) og så er den klar til bruk! Digg! Prisen var ikke fullt så digg, men vi kjøpte en feilfri utstillingsmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aricept ii

Hei!

Takk for forslag. Vi leier, så tenker vi må si ifra til husverten, Håpre vi slipper å være uten komfyr!

Det er forresten Zanussi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...