Betta123 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #161 Skrevet 7. februar 2014 De som sier at dette ikke er voldtekt aner ikke hva de snakker om. Iflg loven er det voldtekt når noen ikke er i stand til å yte motstand, noe TS her ikke var. Som hun sier innledningsvis, hun var bevistløs, hadde spydd ned hele seg, og taxisjåføren måtte ringe til politiet for å få adressen hennes før hun plutselig kviknet til. Hvis dette ikke er voldtekt skulle jammen fremtidige voldtektsforbrytere fått det lett, da er det jo bare å dope ned jenter med "voldteksdopet" som gjør at de ikke klarer å kjempe imot, og så si at hun jo ikke ytet motstand. Get real! Stå på TS! Mest sannsynlig vinner du denne saken da taxisjåføren var såpass dum at han gjorde en stor tabbe når han først skulle voldta deg. Han ringte opp politiet for å få adressen din da du var bevistløs. Det er bevis for at du ikke var i stand til å ta vare på deg selv. Stå på ditt, og hele tiden si at dette var du ikke med på, du var bevistløs. Da kommer dette svinet i fengsel. Anonymous poster hash: cb7b2...2a4 Tusen takk- Det skal jeg absolutt gjøre!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #162 Skrevet 7. februar 2014 Det er du skriver der er ikke riktig. Hvis man er så full, så man ikke evner å motsette seg, ”bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen”, og blir utsatt for et overgrep – så behandles man selvsagt ikke som om man skulle vært edru og hadde klart å gjort motstand. Dette selv om man har drukket for egen fri vilje hele kvelden. Om man er så full at man ikke egnet å motsette seg angrepet og/eller bevistløs, og hvordan selve handlingen har foregått – om man selv har vært villig til det også videre, er et bevisspørsmål, og det er selvsagt veldig vanskelig føre bevis for i den ene eller andre retning når fornærmede ikke husker, og det ikke er vitner. Anonymous poster hash: 2c828...e9e Du misforstår. Jeg sa aldri at det ikke er voldtekt vhis man er full, jeg sier bare at hvis man er full, og er med på sexen så er det like mye frivillig som om man var edru. Anonymous poster hash: a28ff...06f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #163 Skrevet 7. februar 2014 De som sier at dette ikke er voldtekt aner ikke hva de snakker om. Iflg loven er det voldtekt når noen ikke er i stand til å yte motstand, noe TS her ikke var. Som hun sier innledningsvis, hun var bevistløs, hadde spydd ned hele seg, og taxisjåføren måtte ringe til politiet for å få adressen hennes før hun plutselig kviknet til. Hvis dette ikke er voldtekt skulle jammen fremtidige voldtektsforbrytere fått det lett, da er det jo bare å dope ned jenter med "voldteksdopet" som gjør at de ikke klarer å kjempe imot, og så si at hun jo ikke ytet motstand. Get real! Stå på TS! Mest sannsynlig vinner du denne saken da taxisjåføren var såpass dum at han gjorde en stor tabbe når han først skulle voldta deg. Han ringte opp politiet for å få adressen din da du var bevistløs. Det er bevis for at du ikke var i stand til å ta vare på deg selv. Stå på ditt, og hele tiden si at dette var du ikke med på, du var bevistløs. Da kommer dette svinet i fengsel. Anonymous poster hash: cb7b2...2a4 Men TS påpeker jo at hun kviknet til igjen.... svart/hvitt much Anonymous poster hash: a28ff...06f
Guy Fawkes Skrevet 7. februar 2014 #164 Skrevet 7. februar 2014 er du komplett idiot? Selvfølgelig har jeg ikke diktet den opp. Du kunna ha latt være å kommentert her inne i det hele tatt Jeg registrerer at du har registrert profil her inne samme dag du poster historien din. Er det en ny profil du skaffer deg eller e du helt ny. Nå dt kan være flere grunner til dette, det som er merkelig er at taxi sjaføren er så detaljert til deg. Det er høyst uvanlig. Du lager en ganske utrolig historie, noe som er typisk for personer som ønsker å trekke til seg oppmerksomhet. Det som er beviselig er at du skriver historien her inne og at den er fantastisk. Ville det ikke vært bedre med profesjonell hjelp. Dine andre innlegg her inne tyder ikke på noe trauma eller en person som er i en ustabil situasjon etter en nokså spesiell opplevelse. Du må jo ha blitt sjokkert over telefonen du fikk og du måtte også være i dårlig forfattning dagen etter en slik fyllekule. Men du husker alt som om du skulle tatt det opp på bånd. Helt utrolig synes jeg. Mulig du synes det er idioti at andre stiller spørsmålstegn ved din historie. Noen vil mene det er idioti og sluke alle historier rått.
Gjest Ciegus Skrevet 7. februar 2014 #165 Skrevet 7. februar 2014 Jeg registrerer at du har registrert profil her inne samme dag du poster historien din. Er det en ny profil du skaffer deg eller e du helt ny. Nå dt kan være flere grunner til dette, det som er merkelig er at taxi sjaføren er så detaljert til deg. Det er høyst uvanlig. Du lager en ganske utrolig historie, noe som er typisk for personer som ønsker å trekke til seg oppmerksomhet. Det som er beviselig er at du skriver historien her inne og at den er fantastisk. Ville det ikke vært bedre med profesjonell hjelp. Dine andre innlegg her inne tyder ikke på noe trauma eller en person som er i en ustabil situasjon etter en nokså spesiell opplevelse. Du må jo ha blitt sjokkert over telefonen du fikk og du måtte også være i dårlig forfattning dagen etter en slik fyllekule. Men du husker alt som om du skulle tatt det opp på bånd. Helt utrolig synes jeg. Mulig du synes det er idioti at andre stiller spørsmålstegn ved din historie. Noen vil mene det er idioti og sluke alle historier rått. Skjønner ikke hva som er så urealistisk eller utrolig med denne historien? Du vet da ingenting om hvorvidt TS får profesjonell hjelp eller ikke. TS kan også være en gammel bruker som opprettet ny bruker for å ikke avsløre seg. Jeg oppretter ny bruker med jevne mellomrom (har vært her siden 2006), er ikke noe troll av den grunn. At taxisjåføren ringer opp igjen er heller ikke så merkelig, han kan jo enkelt og greit være litt "enkel" mentalt og ikke skjønne at han har gjort noe galt (lovlig eller moralsk). 2
Gjest BettyBoop Skrevet 7. februar 2014 #166 Skrevet 7. februar 2014 Men TS påpeker jo at hun kviknet til igjen.... svart/hvitt muchAnonymous poster hash: a28ff...06f slik jeg forsto det var det han som sa at hun kviknet til 1
likestilling Skrevet 7. februar 2014 #167 Skrevet 7. februar 2014 Hvis jeg hadde våknet opp en morgen med en "burugle" i armkroken og ikke husket noe fra kvelden før fordi jeg drakk så mye sprit, hadde jeg da blitt voldtatt? (jeg er mann) Utrolig mange unyanserte innlegg her. Verden er ikke svart/hvitt, men nyanser av grå. TS (som har min fulle forståelse) spør om det er en voldtekt, og det er det rett og slett umulig å svare på med de opplysninger vi har fått. TS husker ikke hva hun gjorde. Utviste taxisjåføren ekstremt dårlig dømmekraft og brøt alle etiske retningslinjer? Ja, definitivt. Var det voldtekt? Umulig å si med de opplysninger som er gitt. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. februar 2014 #168 Skrevet 7. februar 2014 Hvis jeg hadde våknet opp en morgen med en "burugle" i armkroken og ikke husket noe fra kvelden før fordi jeg drakk så mye sprit, hadde jeg da blitt voldtatt? (jeg er mann) Utrolig mange unyanserte innlegg her. Verden er ikke svart/hvitt, men nyanser av grå. TS (som har min fulle forståelse) spør om det er en voldtekt, og det er det rett og slett umulig å svare på med de opplysninger vi har fått. TS husker ikke hva hun gjorde. Utviste taxisjåføren ekstremt dårlig dømmekraft og brøt alle etiske retningslinjer? Ja, definitivt. Var det voldtekt? Umulig å si med de opplysninger som er gitt.om du våknet opp alene og naken og forlatt på badegulvet så kanskje? 1
likestilling Skrevet 7. februar 2014 #169 Skrevet 7. februar 2014 om du våknet opp alene og naken og forlatt på badegulvet så kanskje? Hvorfor skulle det ha noe å si om jeg våknet opp på badegulvet alene, naken og forlatt? Uansett, vi kan godt ha dette som premiss. Hvis jeg våkner opp etter en kveld på fylla, naken på badegulvet, og ser en SMS med "Takk for i natt :*" fra et ukjent nummer, har jeg da blitt voldtatt?
Gjest BettyBoop Skrevet 7. februar 2014 #170 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor skulle det ha noe å si om jeg våknet opp på badegulvet alene, naken og forlatt? Uansett, vi kan godt ha dette som premiss. Hvis jeg våkner opp etter en kveld på fylla, naken på badegulvet, og ser en SMS med "Takk for i natt :*" fra et ukjent nummer, har jeg da blitt voldtatt?nei det med badegulvet er et eksempel. Jeg bare ville syntes det var rart å holde arma rundt ei som har voldtatt deg 2
debattanten Skrevet 7. februar 2014 #171 Skrevet 7. februar 2014 Vil ikke kalle dette voldtekt, men overgrep kanskje, grov utnyttelse av en person i sårbar tilstand. Har vondt for å tro at noen som voldtar noen ringer opp senere for å høre hvordan det går? Dette kan bli konsekvensen av drikke seg full, dyr lærepenge dette gitt. Blir litt for dumt å anmelde noen for voldtekt når man ikke husker noe engang. At du føler deg ekkel og kvalm fordi du gjorde noe dumt i fylla er jo litt perverst og anmelde noen for syns nå jeg. Største problemet her er at du ikke husker noe engang... Sier ikke at det taxisjåføren evt har gjort var riktig, men føler likevel det er du TS som har driti på draget her. Håper det ordner seg for deg i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #172 Skrevet 7. februar 2014 Hvis det kan bevises at taxisjåføren ringte politiet fordi du ikke kunne gjøre rede for deg og de fant hans sæd inne ideg, så vil jeg tro at du har en veldig god sak. Anonymous poster hash: e0e38...793 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #173 Skrevet 7. februar 2014 Hvis det kan bevises at taxisjåføren ringte politiet fordi du ikke kunne gjøre rede for deg og de fant hans sæd inne ideg, så vil jeg tro at du har en veldig god sak.Anonymous poster hash: e0e38...793 Jeg tror dessverre hun ikke har noen god sak i det hele tatt. Når det kommer til voldtekt så krever de svært gode beviser. Siden hun ikke husker noe så tror jeg saken ender der, til og med hvis hun husket at hun ble voldtatt så tror jeg saken hadde endt der. Det blir ord mot ord, men uansett håper jeg sjåføren får en skikkelig skrape i lakken fra arbeidsgiver! Anonymous poster hash: 8bdfd...ecb 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #174 Skrevet 8. februar 2014 Telefonsamtalen mellom drosjesjåføren og politiet samt biologiske spor er jo ganske klare bevis. Å ha sex med noen som er så fulle at de ikke er istand til å motsette seg handlingen er voldtekt (straffeloven §192). Om politiet har registrert at sjåføren ringte for å finne ut hvor TS bodde fordi hun ikke klarte å gjøre rede for seg, så er det ganske sterke indikasjoner på at TS var for beruset til å motsette seg handlingen. Hvis retten kommer frem til at hun var for full til å motsette seg handlingen, så spiller det ingen rolle at TS ikke kan forklare seg om selve handingen.Anonymous poster hash: e0e38...793 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #175 Skrevet 8. februar 2014 Telefonsamtalen mellom drosjesjåføren og politiet samt biologiske spor er jo ganske klare bevis. Å ha sex med noen som er så fulle at de ikke er istand til å motsette seg handlingen er voldtekt (straffeloven §192). Om politiet har registrert at sjåføren ringte for å finne ut hvor TS bodde fordi hun ikke klarte å gjøre rede for seg, så er det ganske sterke indikasjoner på at TS var for beruset til å motsette seg handlingen. Hvis retten kommer frem til at hun var for full til å motsette seg handlingen, så spiller det ingen rolle at TS ikke kan forklare seg om selve handingen.Anonymous poster hash: e0e38...793 Det som er problemet med black-out er at man kan virke svært oppegående selvom man egentlig ikke vet hva man gjør. Man kan også koble helt ut for så plutselig å reise seg igjen. Det er grunnen til at jeg tror TS har en dårlig sak. Retten vil ta hensyn til disse momentene ved black-out og da blir det vanskelig å få en person dømt. Men hvis det viser seg at han ikke blir dømt så håper jeg ihvertfall at han får en skikkelig skrape fra arbeidsgiver! Anonymous poster hash: 8bdfd...ecb
Gjest Snuppi Skrevet 8. februar 2014 #176 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Hvorfor skulle det ha noe å si om jeg våknet opp på badegulvet alene, naken og forlatt? Uansett, vi kan godt ha dette som premiss. Hvis jeg våkner opp etter en kveld på fylla, naken på badegulvet, og ser en SMS med "Takk for i natt :*" fra et ukjent nummer, har jeg da blitt voldtatt? Takk for i natt! Håper at du fikk bort oppkast fra håret og klærne dine. Dette må gjentas hilsen Ola taxisjåfør. PS! Kommer innom for å hente jakka mi. PS x 2! Så flott at politiet var så behjelpelig å finne adressen din da du snakket så utydelig i natt! ;) Endret 8. februar 2014 av Snuppi
Cecee Skrevet 8. februar 2014 #177 Skrevet 8. februar 2014 Fikk helt vondt inni meg av å lese dette.. Stor klem til deg TS Dette er helt klart voldtekt. Om du så hadde kastet deg over han er det voldtekt, for han var edru og du var så godt som bevisstløs. Du hadde ikke gjort det i edru tilstand. Håper kjæresten din forstår deg og støtter deg gjennom dette!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #178 Skrevet 9. februar 2014 AB ..ecb: Igjen, hvis TS ikke kunme gjøre rede for seg i bilen, så visste taxisjåføren(eller burde ha visst) at TS var dødrukken og langt fra oppegående, selv om hun i perioder kanskje fremsto som om hun var det. Kan det ikke bevises at sjåføren ringte politiet fordi TS ikle kumme gjøre rede for seg derimot, så stiller det seg selvfølgelig anderledes.Anonymous poster hash: e0e38...793 1
Betta123 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #179 Skrevet 9. februar 2014 TS her... årh det er så mange idiotiske kommentarer her.. Jeg er ny her inne ja. opprettet profilen kun for å skrive dette innlegget. For å få det ut og for å høre hva andre hadde å si om dette..men nå har det gått ganske langt.. dere kan slutte å skrive her nå.. 1
Sophie-Ann Skrevet 9. februar 2014 #180 Skrevet 9. februar 2014 Tråden er ryddet for upassende innlegg, samt svar/siteringer til dette Sophie-Ann, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå