Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Dette er min historie.
Denne uken har jeg gått døgnet rundt med en ubehagelig følelse, jeg føler meg tom og ekkel.

Forrige helg var jeg ute på byen med besteveninna mi.
Vi begynnte kvelden med gode drinker vi mixet selv sammen med jentesnakk,musikk og dollet oss opp for kvelden.
Tok taxi inn til byen ved midnatt der vi drakk noen glass med vin, jeg følte meg ikke særlig beruset da. Senere gikk vi videre til en nattklubb der jeg kjøpte meg 2 drinker, i dette øyeblikket var jeg begynnt å bli veldig full. Jeg husker småglimt av at jeg fikk en drink påspandert,

Etter dette ble det helt svart.

Det neste jeg husker er at jeg voknet opp hjemme i min egen leilighet liggende naken på baderomsgulvet med lyset av. Jeg svimmlet meg opp og inn på soverommet hvor jeg ble sovende til langt ut på dag. Jeg fikk tekstet veninnen min, men og skrev at jeg ikke ante hvordan jeg fikk meg hjem og om hun hadde sett meg dra derfra. Jeg skulle egentlig overnatte hos henne.
Jeg fikk øye på en jakke som ikke tilhørte meg liggende på gulvet mitt og en flaske vann på nattbordet. Tenkte ikke noe spesielt over dette da jeg trodde jeg hadde fått lånt dette an noen som kjørte meg hjem hvis jeg frøs.

telefonen min var avslått hele dagen og jeg skrudde den på sent om kvelden og satte laderen i ( tlf hadde vært tom for strøm hele dagen).
kvart på 12 ringte telefonen. Jeg tok den ikke da jeg ikke gjenkjennte nummeret. prøvde å søke det opp uten å finne noen som var registrert på den.
5 minutter etter ringte det igjen og jeg tok den.

"Hallo?" Det var TAXI-sjåføren som hadde kjørt meg hjem kvelden før. Jeg takket og beklagde at jeg var så full at jeg ikke husket noe. han skulle selvfølgelig få betaling for turen. Han sa at det ikke var nødvendig for jeg var så sjønn. han fortallte at han måtte stoppe opptil flere ganger for jeg måtte spy, "men ta det rolig, jeg vasket deg så godt jeg kunne og stellte meg deg" sa han. Han sa også at jeg gråt veldig mye og at jeg sovnet. når vi nærmet oss hjemmet mitt (som var 30 minutter fra byen) så hadde jeg vært så full at jeg oppga feil adresse(veldig ulikt meg.) og han fikk ikke vekket meg for jeg var så full. Han hadde da ringt politiet for å få rett adresse. politiet ville ikke oppgi addressa men spurde om de skulle overta siden jeg ikke var istand til å ta vare på meg selv, men da hadde han sagt at jeg kvikknet til og fikk sagt rett adresse. Så han kjørte meg hjem.
det blei da veldig stille i telefonen. Jeg spurte han så, Ja.... ble du nødt til å følge meg inn? Han sa ja. Da ble jeg nervøs og sa: " ja det skjedde vell ingenting? " da sa han "Jo det var det det gjorde" så sa jeg " Ja, hva skjedde?! låg du med meg???" og han sa tydelig JA. jeg eksploderte og la ut om hvordan han kunne ta seg inn i min leilighet og ligge med meg når jeg var såpass full at jeg hadde spy over heele toppen min(den fant jeg på badet full i størknet spy) og når jeg ikke hadde vært istand til å si hvor jeg bodde, jeg gråt og sov. Jeg spurte han hvordan han kunne utnytte dette når han var edru og på jobb. Han sa til meg at jeg var like mye med på det og at han ikke tvingte meg til noe. vi kunne ikke skylde på en person her. I følge han.

Inni denne samtalen her kom det også frem til at han hadde vært hjemme hos meg 2 ganger tidligere samme dag. For å "levere" en 50 lapp som jeg hadde glemt igjen......

Jeg ba han dra til helvette og aldri ringe nr mitt igjen. ei heller aldri vise seg nær min leilighet.

Jeg sitter nå med verdens verste følelse. føler meg misbrukt og ekkel.
Men med det samme så sitter jeg her som et spørsmålstegn... Hva om jeg bad han komme inn? hva om det var jeg som prøvde å få han til å ligge med meg? da er det jo min feil og bare MIN feil!! Jeg husker ikke et eneste glimt så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal føle meg..
Angrepille er selvfølgelig tatt. Gruer meg til å fortelle kjæresten min dette:-(

Endret av Betta123
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal du ringe politiet og politianmelde fyren. Du har nummeret hans, og du har navnet. Hvem ved sine fulle fem kan finne på å ha sex med noen som er halvt bevisstløs og ikke har anelse om hvor/hvem hun er!? Fyfaen, kjenner jeg blir illsint av dette!

• Liker 33
Skrevet

Og for å svare på spørsmålet ditt: ja.

• Liker 11
Skrevet

Nja. Han hadde vel neppe ringt deg dagen etterpå om du ikke var med på det der og da. Så er det selvfølgelig kun en dårlig person som utnytter tilstanden du var i, men at det var voldtekt vet jeg ikke.

Synd at du drakk deg sanseløs, det er vel en viktig lærepenge tenker jeg.

Anonymous poster hash: 12e49...66b
  • Liker 11
Skrevet

PS: Du burde nok teste deg for kjønnssykdommer også, for å være på den sikre siden.

• Liker 2
Skrevet

Forst og fremst: :hug::hug:

Og: Misforstå meg ikke; men jeg håper denne tråden kan stå som skrekk og advarsel til andre unge jenter/kvinner. Nei, jeg sier overhodet ikke at de "fortjener" å bli misbrukt/voldtatt. Men kjære dere.... pass på alkoholinntaket, jenter. Det er rett og slett ikke lurt å drikke seg til "amøbe-tilstand". Der man ikke vet hva man har sagt eller gjort eller godkjent.

Regner med at jeg får masse kritikk her.

Men uansett føler jeg med TS, og sender henne alle gode tanker! Og: Anmeld, hvis du har mistanker.

Anonymous poster hash: 7cfc3...6a1
  • Liker 16
Skrevet

Nja. Han hadde vel neppe ringt deg dagen etterpå om du ikke var med på det der og da. Så er det selvfølgelig kun en dårlig person som utnytter tilstanden du var i, men at det var voldtekt vet jeg ikke.

Synd at du drakk deg sanseløs, det er vel en viktig lærepenge tenker jeg.

Du er rapportert.

Anonymous poster hash: 0fbbc...798

• Liker 12
Skrevet

Du er rapportert.

For?

• Liker 16
Skrevet

Og: Misforstå meg ikke; men jeg håper denne tråden kan stå som skrekk og advarsel til andre unge jenter/kvinner. Nei, jeg sier overhodet ikke at de "fortjener" å bli misbrukt/voldtatt. Men kjære dere.... pass på alkoholinntaket, jenter. Det er rett og slett ikke lurt å drikke seg til "amøbe-tilstand". Der man ikke vet hva man har sagt eller gjort eller godkjent.

Men uansett føler jeg med TS, og sender henne alle gode tanker! Og: Anmeld, hvis du har mistanker.

Dra en viss plass.

• Liker 4
Skrevet

Dra en viss plass.

Forklar meg hvorfor?

• Liker 17
Skrevet

Hvis dette er en registrert taxi bør du også rapportere det til selskapet. Uansett om du var med på det eller ikke så er dette fryktelig uprofft fra hans side. Hvis ikke det var pirat, da.

Anonymous poster hash: 6c368...191
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Det var det jeg hadde tenkt å si. Det er utrolig dumt å sette seg selv inn i en sånn tilstand og jeg håper at TS innser dette og innrømmer sin del av skylden. Nå blir det en del veldig opprørte sjeler som kommer til å kalle meg det ene og det andre, men jeg bryr meg pent lite. Damer som drikker seg fulle til den grad at de ikke har kontroll over seg selv og egne handlinger (og ikke en gang husker ting), MÅ akseptere og innrømme sin del av skylden for det som skjer - enten det er voldtekt eller ran eller gud vet hva annet.

Ja, jeg er en dame selv. En dame som kan aldri finne på å gjøre noe sånt som TS gjorde.

Endret av Drizzt
  • Liker 7
Skrevet

Det høres ikke ut som om du var i stand til å samtykke iallefall

• Liker 8
Skrevet

Problemet her er at du ikke husker noen ting av dette og det kommer aldri til å komme til retten engang. Meld heller fra til taxiselskapet, test deg for kjønnssykdommer og kom deg videre. :hug:

Anonymous poster hash: b854e...8a8
  • Liker 9
Skrevet

Jeg blir rett og slett sjokkert over svarene TS har fått.

TS: dette var helt klart et overgrep, og det er ikke din skyld. Uansett hvor mye du drakk, eller hva som ble puttet i drinken din. Du var ikke i stand til å samtykke til noe som helst. Ta gjerne kontakt med de i dixi, de er flinke og kan hjelpe deg videre. http://www.dixi.no/

Har du noen du kan kontakte som du kan være hos, eller kan være hos deg? Det er ikke hyggelig å sitte alene i hjemmet ditt når overgriperen vet adressen din.

Stor klem til deg.

Anonymous poster hash: 50014...2c4

• Liker 19
Skrevet

Nå skal du ringe politiet og politianmelde fyren. Du har nummeret hans, og du har navnet. Hvem ved sine fulle fem kan finne på å ha sex med noen som er halvt bevisstløs og ikke har anelse om hvor/hvem hun er!? Fyfaen, kjenner jeg blir illsint av dette!

Jeg fikk snakke med voldtektsmottaket mandagen etter. altså 1 dag etter. For å forhøre meg, slik som jeg gjør her inne. De fikk undersøkt meg og fant sædceller. de har også testet meg for mulige sykdommer og jeg fikk snakket med de rette personene. De ville absolutt ha anmeldt dette men sa det var min avgjørelse, etter litt om og men, kom vi frem til at jeg skulle anmelde dette og det har jeg gjort. Politiet har fått tilgang til all info fra sykehuset og telefoninfo og diverse dna beviser som trengtes(lakenet mitt osv.)

jeg skrev innlegget her inne på dette forumet for å høre hva andre mennesker tenker om dette. Men jeg har allerede gjort en avgjørelse med å anmelde.

JA JEG KLANDRER MEG SELV!!! uten tvil!!! jeg skulle aldri ha drukket meg full!!! og kommer mest sannsynligvis ikke til å gjøre det på en lang lang lang stund. og ALDRI så mye som jeg desverre gjorde nå. det sa PANG så svartnet det for meg, DESVERRE:(! TRO meg når jeg sier jeg angrer på det.

Men likevel har jeg aldri bedd om å ha sex med en fremmed taxi sjåfør på denne måten.

Jeg har alltid trodd at en kunne komme seg trygt hjem i en norsk taxi uansett om en var full slik som jeg var! Han var EDRU og på JOBB. Jeg var drita full uten å være i stand til å ta vare på meg selv.

Jeg langsjemst.

• Liker 27
Skrevet

Ja det var voldtekt.

Anonymous poster hash: 65e2c...8ee

• Liker 6
Gjest Ingaborga
Skrevet

Jeg fikk snakke med voldtektsmottaket mandagen etter. altså 1 dag etter. For å forhøre meg, slik som jeg gjør her inne. De fikk undersøkt meg og fant sædceller. de har også testet meg for mulige sykdommer og jeg fikk snakket med de rette personene. De ville absolutt ha anmeldt dette men sa det var min avgjørelse, etter litt om og men, kom vi frem til at jeg skulle anmelde dette og det har jeg gjort. Politiet har fått tilgang til all info fra sykehuset og telefoninfo og diverse dna beviser som trengtes(lakenet mitt osv.)

jeg skrev innlegget her inne på dette forumet for å høre hva andre mennesker tenker om dette. Men jeg har allerede gjort en avgjørelse med å anmelde.

JA JEG KLANDRER MEG SELV!!! uten tvil!!! jeg skulle aldri ha drukket meg full!!! og kommer mest sannsynligvis ikke til å gjøre det på en lang lang lang stund. og ALDRI så mye som jeg desverre gjorde nå. det sa PANG så svartnet det for meg, DESVERRE:(! TRO meg når jeg sier jeg angrer på det.

Men likevel har jeg aldri bedd om å ha sex med en fremmed taxi sjåfør på denne måten.

Jeg har alltid trodd at en kunne komme seg trygt hjem i en norsk taxi uansett om en var full slik som jeg var! Han var EDRU og på JOBB. Jeg var drita full uten å være i stand til å ta vare på meg selv.

Jeg langsjemst.

Kjempebra! Du har selv ikke skyld i dette, og selv om det ikke hadde skjedd om du ikke var så drita, så ville det heller ikke skjedd om det var en annen taxisjåfør, eller om du hadde holdt sammen med venninnen din, eller om politiet hadde fått tatt hånd om deg, så det går ikke ann å tenke sånn. Det er nok ikke det lureste å drikke seg så drita at man glemmer alt, men DET ER IKKE DIN SKYLD

Skrevet

Jeg blir rett og slett sjokkert over svarene TS har fått.

TS: dette var helt klart et overgrep, og det er ikke din skyld. Uansett hvor mye du drakk, eller hva som ble puttet i drinken din. Du var ikke i stand til å samtykke til noe som helst. Ta gjerne kontakt med de i dixi, de er flinke og kan hjelpe deg videre. http://www.dixi.no/

Har du noen du kan kontakte som du kan være hos, eller kan være hos deg? Det er ikke hyggelig å sitte alene i hjemmet ditt når overgriperen vet adressen din.

Stor klem til deg.

Tusen takk for svar. det betyr veldig mye

Skrevet

Kjempebra! Du har selv ikke skyld i dette, og selv om det ikke hadde skjedd om du ikke var så drita, så ville det heller ikke skjedd om det var en annen taxisjåfør, eller om du hadde holdt sammen med venninnen din, eller om politiet hadde fått tatt hånd om deg, så det går ikke ann å tenke sånn. Det er nok ikke det lureste å drikke seg så drita at man glemmer alt, men DET ER IKKE DIN SKYLD

Tusentakk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...