AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #41 Skrevet 30. januar 2014 Men du kjenner deg selv best av alle her. Grunnen til at du har sånn angst, skyldes det at det kunne vært at du forførte sjåføren? Dumt spørsmål. Anonymous poster hash: 0ce8c...034
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #42 Skrevet 30. januar 2014 Sex uten samtykke er voldtekt, så enkelt er det faktisk. Er man ute av stand til å samtykke, f.eks. på grunn av alkohol, så er det voldtekt om andre har sex med en selv. Anonymous poster hash: ee0b0...002 2
Betta123 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #43 Skrevet 30. januar 2014 Nei, absolutt ikke. Det jeg mener, er at jenter/kvinner har et ansvar for seg selv, at de ikke setter seg i slike situasjoner at de kan bli utsatt for overgrep. For eksempel aldri være alene, ta taxi sammen med andre, ikke pirattaxi. Da sier du at alt dette er min feil? For det var nettopp dette jeg gjorde. Drakk meg alt for full. Men overhodet ikke med vilje. Dette er ikke noe jeg ønsket, men det virker som om det er det du mener.. Hadde jeg vært typen til å drikke meg stupfull å få blackout hver helg burde jeg kanskje ha slått meg selv i pannen med en stekepanne som gjorde det nok en gang og havnet i denne situasjonen. Men det var en engangsgreie som jeg absolutt ville ha unngått. Og jeg tror flere enn meg har opplevd det UTEN å gjøre det med vilje. Det smallt dessverre, før jeg hadde den siste drinken(som jeg husker) så var jeg ikke så veldig beruset... 7
Betta123 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #44 Skrevet 30. januar 2014 Det du har opplevd høres helt forferdelig ut. Måten du har håndtert det på, både hvordan du konfronterte sjåføren da han ringte til deg og anmeldelse etc. i etterkant, viser at du er en sterk og handlekraftig kvinne. Noe som nok vil hjelpe deg å komme helskinnet gjennom den traumatiske opplevelsen med tiden til hjelp (og kanskje samtaler med profesjonelle mennesker), uten altfor store problemer i ettertid. Vet ikke om jeg hadde klart å være så sterk som deg om jeg hadde opplevd det samme. Om du orker hadde det vært fint å få høre hvordan det går mtp anmeldelsen etterhvert. Er nok dessverre andre som har vært ute for liknende som trenger å høre at det nytter å stå opp for seg selv og ikke stilltiende godta overgrep/voldtekt. Mørketallene er store og det er ikke bra, verken for ofrene eller samfunnet som helhet. Tusen takk. Det betyr veldig mye for meg når fremmede personer skriver innlegg som du gjør her. Jeg skal skrive her inne når jeg har fått vite noe mer.. Nå vet jeg at han var i avhør i går for å forklare seg, jeg har fått advokat som tar kontakt med meg etter litt. Jeg aner ikke hvor lang tid dette kan ta. Jeg skulle da få gå igjennom et skriv som ble gjort av politiet der jeg skulle få lese hva han sa i avhøret. Gruer meg veldig til dette, da jeg har ingenting å forsvare meg med siden jeg ikke husker noen ting. Han kan så og si fortelle hva som helst uten at jeg kan nekte for det. Han kan vell også nekte for alt han sa i telefonen til meg, men politiet har uansett fått tilgang til telefon loggen min, så de kan se når han ringte meg og hvor lenge samtalen varte. Jeg har også dna bevis på at han var inni meg... 2
Betta123 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #45 Skrevet 30. januar 2014 Dette her er så feil som det får blitt... man tar taxi hjem for å forsikre seg om at man kommer seg TRYGT hjem. Du skriver selv at du har total blackout fra hendelsen og at taxisjåføren har fortalt at du spøy, gråt og ikke klarte å redegjøre for deg. Da sier det seg selv at du på ingen måte kunne oppmuntre til sex eller være delaktig?? Jeg har hvertfall selv vanskelig for å se det for meg.. Og OM du så skulle ha gjort det burde han ha sagt nei og kjørt. Det å utnytte noen som er i den tilstanden er et overgrep/voldtekt. "Straffeloven bruker uttrykket voldtekt, og viser til en person som skaffer seg seksuell omgang med vold eller truende atferd, eller har seksuell omgang med noen som er bevisstløse eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen. " All ære til deg for hvordan du oppførte deg da han ringte og for at du samlet mot til å dra på voldtektsmottaket! Har du snakket med kjæresten din ennå? Stor klem til deg <3 Tusen takk. All denne støtten får meg virkelig til å føle meg bedre. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si noe til han enda da han er på jobb i Nordsjøen og ville vente til han kom hjem meg å fortelle det så han slapp å bekymre seg der ute. Men i dag er det torsdag og dette skjedde natt til søndag, mandag og tirsdag gikk dagene på sykehus og hos politi. Han merket betydelig forandring av både humøret mitt og oppførselen min. så det glapp ut av meg i går kveld gjennom telefon. Han var veldig forståelsesfull og redd på mine vegne. Han ville også komme hjem, men det vil jeg hvertfall ikke at han skal. Jeg ville ikke være til BRY eller få folk til å synest synd i meg. Det er derfor jeg har holdt dette "hemmelig" her hjemme. for jeg vet at folk kommer til å være empatiske og synest synd på "stakkars meg", jeg orker rett og slett ikke den oppmerksomheten. Hovedgrunnen til at jeg først gikk til voldtektsmottaket var for jeg var livredd for kjønnssykdommer og om han hadde komt inne i meg. Jeg ville også få bekreftet at de fant dna'et hans i meg. Jeg var sint, tom og følte meg ekkel. Mest av alt sint på meg selv. Det var derfor jeg ikke gikk til politiet med en gang. Jeg var først usikker på om jeg skulle og om jeg KUNNE anmelde! Etter å ha snakket med de på voldtektsmottaket sa de at det var ingen tvil på hva jeg burde gjøre, så det var de som hjalp meg gjennom alt dette. Ringte politiet for meg og forklarte hele situasjonen. Jeg var som sagt selv i avhør og forklarte det jeg husker, og det han fortallte meg tirsdagen.. 1
Vera Vinge Skrevet 30. januar 2014 #46 Skrevet 30. januar 2014 Flere som overser et viktig moment her. Det er irrelevant hva ts har sagt eller gjort overfor sjåføren. Han sier jo selv at hun var så full at han måtte ringe politiet for å be om riktig adresse på henne m.m. Han må ha skjønt at hun var for full til å samtykke til noe som helst. Og det er riktig som en annen har sitert over her et sted, at straffeloven kaller det voldtekt når noen har samleie med en person som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å samtykke. 16
charro Skrevet 30. januar 2014 #47 Skrevet 30. januar 2014 Da sier du at alt dette er min feil? For det var nettopp dette jeg gjorde. Drakk meg alt for full. Men overhodet ikke med vilje. Dette er ikke noe jeg ønsket, men det virker som om det er det du mener.. Hadde jeg vært typen til å drikke meg stupfull å få blackout hver helg burde jeg kanskje ha slått meg selv i pannen med en stekepanne som gjorde det nok en gang og havnet i denne situasjonen. Men det var en engangsgreie som jeg absolutt ville ha unngått. Og jeg tror flere enn meg har opplevd det UTEN å gjøre det med vilje. Det smallt dessverre, før jeg hadde den siste drinken(som jeg husker) så var jeg ikke så veldig beruset... Nei, det er ikke din feil. Det er ingen vits i å diskutere med arabella. Over til problemet ditt. Jeg tror ikke det går under kategorien voldtekt, men heller overgrep. Det var uproffesjonelt av taxi sjåføren, og han burde andmeldes. Usikker på om det kommer noe ut av det, men forhåpentligvis mister han jobben sin og som noen andre her sa, får en lærepenge. Uansett om du skulle ha prøvd deg på han, samtykket eller bare ikke gjort noe som helst motstand, så har han gjort noe svært styggt. Enver idiot skjønner når en person er FOR full. Og hvem i huleste helvete har sex med en stupfull person med oppkast over hele seg?! Nei, vet du hva, jeg blir forbanna.. Du var jo helt tydelig ute av stand til å ta vare på deg selv, så det sier seg selv at dette ikke er rett. Uansett, klem til deg, det var IKKE din feil! Bare hopp over alt det "slutt å drikk deg så full" innleggene. Ja, man kan ta forhåndsregler, men du sa jo selv at dette var ett engangstilfelle, og om det ikke hadde vært det, så gir det fortsatt ikke retten til kåte jævler og utnytte deg på den måten. 3
Gjest New_Girl Skrevet 30. januar 2014 #48 Skrevet 30. januar 2014 Nesten så man skulle hatt en advarsel på forsiden av KG hvor det står at du ikke må finne på å lage en tråd dersom du har blitt voldtatt for her er det bare piss å få! Ja, du har blitt voldtatt. Og nei, det er ikke din skyld! Håper du anmelder og jeg håper du kommer deg videre fra dette 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #49 Skrevet 30. januar 2014 Uansett. Det spiller INGEN rolle. Taxisjåføren har opptrådt uprofesjosjonelt, og han visste tydelig at TS var overstadig beruset. Dette er et overgrep. Og jeg blir nesten kvalm av alle kommentarer her inne om at dette er delvis TS sin skyld. Skam dere! Det spiller ingen rolle? Jo takk frøken Stalin! Det er ikke så viktig hva fakta er, eller hva som faktisk skjedde. Dette er helt tydelig et overgrep etter en kort innlegg uten virkelige fakta på bordet! Det er uansett mannen sin skyld, og ferdig med det! SÅ KLART SPILLER DET EN ROLLE OM HUN TOK INITIATIVET ELLER IKKE! jævla gjøk altså. At han aldri burde ha blitt med på det uansett hva hun sa eller gjorde (evt ikke sa eller ikke gjorde) tror jeg vi alle er enige om, men noen av mitt kjønn eier ikke respekt for kvinner, og hvis de da får tilbudet så sier de ikke nei. Det blir ikke voldtekt av den grunn. Og du vet ingenting om det er TS sin skyld eller ikke. Hun vet det ikke selv engang! Hvis jeg går bort til den størte boleren på byen og begynner å yppe til bråk, for så å få bank er det ingen som vil påstå at det ikke er litt min skyld også! Siden TS ikke vet om hun startet "forholdet" eller om han utnyttet henne kan vi ikke si en dritt om TS har skyld i dette eller ikke. Anonymous poster hash: a28ff...06f 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #50 Skrevet 30. januar 2014 Nesten så man skulle hatt en advarsel på forsiden av KG hvor det står at du ikke må finne på å lage en tråd dersom du har blitt voldtatt for her er det bare piss å få! Ja, du har blitt voldtatt. Og nei, det er ikke din skyld! Håper du anmelder og jeg håper du kommer deg videre fra dette Innlegget mitt over. Er du synsk du? siden du vet ting TS ikke vet? Eller har loven endret seg til at det er voldtekt så lenge damen ikke husker? At det antageligvis er voldtekt er en ting, men du uttrykker her det som det er "fakta" og dommen kan settes imorgen. Lær deg å være litt objektiv og realistisk. Anonymous poster hash: a28ff...06f 3
Gjest New_Girl Skrevet 30. januar 2014 #51 Skrevet 30. januar 2014 Innlegget mitt over. Er du synsk du? siden du vet ting TS ikke vet? Eller har loven endret seg til at det er voldtekt så lenge damen ikke husker? At det antageligvis er voldtekt er en ting, men du uttrykker her det som det er "fakta" og dommen kan settes imorgen. Lær deg å være litt objektiv og realistisk.Anonymous poster hash: a28ff...06f Det har blitt linket til loven over her. Så full og ut av det som ts var så er hun ikke i stand til å gi sitt samtykke. 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #52 Skrevet 30. januar 2014 Flere som overser et viktig moment her. Det er irrelevant hva ts har sagt eller gjort overfor sjåføren. Han sier jo selv at hun var så full at han måtte ringe politiet for å be om riktig adresse på henne m.m. Han må ha skjønt at hun var for full til å samtykke til noe som helst. Og det er riktig som en annen har sitert over her et sted, at straffeloven kaller det voldtekt når noen har samleie med en person som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å samtykke. Men hun kviknet til igjen, og sa adressen sin. Hva vet vi om hvordan hun var da hun kom seg opp i leiligheten? Hun dusjet kanskje og kviknet til enda mer? Og som du selv sier og jeg uthevet hvis hun har lagt an på han, og startet "sexen" så er vel det samtykke? Dette er ting vi ikke vet noen ting om. Usannsynlig, helt klart, men umulig? Anonymous poster hash: a28ff...06f 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #53 Skrevet 30. januar 2014 Det har blitt linket til loven over her. Så full og ut av det som ts var så er hun ikke i stand til å gi sitt samtykke. Igjen, innlegget over. Vi VET ingenting. Du kan gi samtykke selv om du er full...... Anonymous poster hash: a28ff...06f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #54 Skrevet 30. januar 2014 Nei, absolutt ikke. Det jeg mener, er at jenter/kvinner har et ansvar for seg selv, at de ikke setter seg i slike situasjoner at de kan bli utsatt for overgrep. For eksempel aldri være alene, ta taxi sammen med andre, ikke pirattaxi. Enig i at de har et ansvar for seg selv, på samme måte som alle andre. Men det betyr ikke at det er deres feil hvis de blir voldtatt. At det kunne vært unngått helt klart, men det blir som å gi folk skylden for deres egne dødsfall i bilulykker. De kunne la være å kjøre bil. Anonymous poster hash: a28ff...06f 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #55 Skrevet 30. januar 2014 Hei. Dette er min historie. Denne uken har jeg gått døgnet rundt med en ubehagelig følelse, jeg føler meg tom og ekkel. Forrige helg var jeg ute på byen med besteveninna mi. Vi begynnte kvelden med gode drinker vi mixet selv sammen med jentesnakk,musikk og dollet oss opp for kvelden. Tok taxi inn til byen ved midnatt der vi drakk noen glass med vin, jeg følte meg ikke særlig beruset da. Senere gikk vi videre til en nattklubb der jeg kjøpte meg 2 drinker, i dette øyeblikket var jeg begynnt å bli veldig full. Jeg husker småglimt av at jeg fikk en drink påspandert, Etter dette ble det helt svart. Det neste jeg husker er at jeg voknet opp hjemme i min egen leilighet liggende naken på baderomsgulvet med lyset av. Jeg svimmlet meg opp og inn på soverommet hvor jeg ble sovende til langt ut på dag. Jeg fikk tekstet veninnen min, men og skrev at jeg ikke ante hvordan jeg fikk meg hjem og om hun hadde sett meg dra derfra. Jeg skulle egentlig overnatte hos henne. Jeg fikk øye på en jakke som ikke tilhørte meg liggende på gulvet mitt og en flaske vann på nattbordet. Tenkte ikke noe spesielt over dette da jeg trodde jeg hadde fått lånt dette an noen som kjørte meg hjem hvis jeg frøs. telefonen min var avslått hele dagen og jeg skrudde den på sent om kvelden og satte laderen i ( tlf hadde vært tom for strøm hele dagen). kvart på 12 ringte telefonen. Jeg tok den ikke da jeg ikke gjenkjennte nummeret. prøvde å søke det opp uten å finne noen som var registrert på den. 5 minutter etter ringte det igjen og jeg tok den. "Hallo?" Det var TAXI-sjåføren som hadde kjørt meg hjem kvelden før. Jeg takket og beklagde at jeg var så full at jeg ikke husket noe. han skulle selvfølgelig få betaling for turen. Han sa at det ikke var nødvendig for jeg var så sjønn. han fortallte at han måtte stoppe opptil flere ganger for jeg måtte spy, "men ta det rolig, jeg vasket deg så godt jeg kunne og stellte meg deg" sa han. Han sa også at jeg gråt veldig mye og at jeg sovnet. når vi nærmet oss hjemmet mitt (som var 30 minutter fra byen) så hadde jeg vært så full at jeg oppga feil adresse(veldig ulikt meg.) og han fikk ikke vekket meg for jeg var så full. Han hadde da ringt politiet for å få rett adresse. politiet ville ikke oppgi addressa men spurde om de skulle overta siden jeg ikke var istand til å ta vare på meg selv, men da hadde han sagt at jeg kvikknet til og fikk sagt rett adresse. Så han kjørte meg hjem. det blei da veldig stille i telefonen. Jeg spurte han så, Ja.... ble du nødt til å følge meg inn? Han sa ja. Da ble jeg nervøs og sa: " ja det skjedde vell ingenting? " da sa han "Jo det var det det gjorde" så sa jeg " Ja, hva skjedde?! låg du med meg???" og han sa tydelig JA. jeg eksploderte og la ut om hvordan han kunne ta seg inn i min leilighet og ligge med meg når jeg var såpass full at jeg hadde spy over heele toppen min(den fant jeg på badet full i størknet spy) og når jeg ikke hadde vært istand til å si hvor jeg bodde, jeg gråt og sov. Jeg spurte han hvordan han kunne utnytte dette når han var edru og på jobb. Han sa til meg at jeg var like mye med på det og at han ikke tvingte meg til noe. vi kunne ikke skylde på en person her. I følge han. Inni denne samtalen her kom det også frem til at han hadde vært hjemme hos meg 2 ganger tidligere samme dag. For å "levere" en 50 lapp som jeg hadde glemt igjen...... Jeg ba han dra til helvette og aldri ringe nr mitt igjen. ei heller aldri vise seg nær min leilighet. Jeg sitter nå med verdens verste følelse. føler meg misbrukt og ekkel. Men med det samme så sitter jeg her som et spørsmålstegn... Hva om jeg bad han komme inn? hva om det var jeg som prøvde å få han til å ligge med meg? da er det jo min feil og bare MIN feil!! Jeg husker ikke et eneste glimt så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal føle meg.. Angrepille er selvfølgelig tatt. Gruer meg til å fortelle kjæresten min dette:-( Det er ikke din feil for alt i verden!! I den tilstanden spiller ikke det du sier noen rolle. Desutten tviler jeg veldig veldig strekt på at du var i stand til å be noen inn, ettersom du nok var mer opptatt av å spy og sove.. Herlighet.. Dette er klart voldtekt, forstår ikke at du kan se på det som noe annet? Han brukte deg, og lot deg ligge naken og alene på baderoms gulvet, det er jo helt grotesk! Du anmelder han på flekken!!!! Skjønner at du gruer deg til å si det til kjæresten din, men du er helt uskyldig oppi dette her. Og er han en god mann så støtter han deg. Han tok seg inn i din leilighet mot din vilje, for du var i nærheten av bevistløs. Han voldtok deg og lot deg ligge igjen på gulvet og dro. Hvordan kan noe av dette være din feil? Du havnet i feil taxi rett og slett. Det er IKKE din skyld. Og når jeg sier anmeld han nå, så mener jeg det. Skal du la et sånt fælt menneske gå rundt å smile for å komt unna med det? Og kanskje han gjør det igjen? Skal du gi han inntrykket av at dette ikke er hans feil? At det er greit? Nei, du vet bedre. Anmeld han. Anonymous poster hash: f90a8...aad 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #56 Skrevet 30. januar 2014 Det er ikke din feil for alt i verden!! I den tilstanden spiller ikke det du sier noen rolle. Desutten tviler jeg veldig veldig strekt på at du var i stand til å be noen inn, ettersom du nok var mer opptatt av å spy og sove.. Herlighet.. Dette er klart voldtekt, forstår ikke at du kan se på det som noe annet? Han brukte deg, og lot deg ligge naken og alene på baderoms gulvet, det er jo helt grotesk! Du anmelder han på flekken!!!! Skjønner at du gruer deg til å si det til kjæresten din, men du er helt uskyldig oppi dette her. Og er han en god mann så støtter han deg. Han tok seg inn i din leilighet mot din vilje, for du var i nærheten av bevistløs. Han voldtok deg og lot deg ligge igjen på gulvet og dro. Hvordan kan noe av dette være din feil? Du havnet i feil taxi rett og slett. Det er IKKE din skyld. Og når jeg sier anmeld han nå, så mener jeg det. Skal du la et sånt fælt menneske gå rundt å smile for å komt unna med det? Og kanskje han gjør det igjen? Skal du gi han inntrykket av at dette ikke er hans feil? At det er greit? Nei, du vet bedre. Anmeld han. Anonymous poster hash: f90a8...aad KG imponerer igjen med sin klarsynthet. Det kommer tydelig fram at TS kviknet til igjen i taxien. For alt vi vet så ba hun ham om hjelp til å komme seg inn, og fra der er alt mulig. Anonymous poster hash: a28ff...06f 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #57 Skrevet 30. januar 2014 Tusen takk. Det betyr veldig mye for meg når fremmede personer skriver innlegg som du gjør her. Jeg skal skrive her inne når jeg har fått vite noe mer.. Nå vet jeg at han var i avhør i går for å forklare seg, jeg har fått advokat som tar kontakt med meg etter litt. Jeg aner ikke hvor lang tid dette kan ta. Jeg skulle da få gå igjennom et skriv som ble gjort av politiet der jeg skulle få lese hva han sa i avhøret. Gruer meg veldig til dette, da jeg har ingenting å forsvare meg med siden jeg ikke husker noen ting. Han kan så og si fortelle hva som helst uten at jeg kan nekte for det. Han kan vell også nekte for alt han sa i telefonen til meg, men politiet har uansett fått tilgang til telefon loggen min, så de kan se når han ringte meg og hvor lenge samtalen varte. Jeg har også dna bevis på at han var inni meg... Jeg er AB, så ikke innlegget du hadde skrevet før nå. Kjempe bra at du tørr å anmelde han, sånne mennesker skulle aldri blitt født... Du er sterk og tøff, og du vil komme deg gjennom dette! Du er flink Anonymous poster hash: f90a8...aad 2
Gjest New_Girl Skrevet 30. januar 2014 #58 Skrevet 30. januar 2014 KG imponerer igjen med sin klarsynthet. Det kommer tydelig fram at TS kviknet til igjen i taxien. For alt vi vet så ba hun ham om hjelp til å komme seg inn, og fra der er alt mulig.Anonymous poster hash: a28ff...06f Taxisjåføren selv sier at hun "kviknet til". Men hvor kvikk må man egentlig være for å si adressen sin? 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #59 Skrevet 30. januar 2014 KG imponerer igjen med sin klarsynthet. Det kommer tydelig fram at TS kviknet til igjen i taxien. For alt vi vet så ba hun ham om hjelp til å komme seg inn, og fra der er alt mulig. Anonymous poster hash: a28ff...06f Har absolutt ingenting å si om han motvillig dro ut fra taxien, eller om hun tryglet ham inn. Noe jeg tviler på. Er en i den tilstanden, så er det voldtekt pga. personen ikke er i stand til å samtykke pga. stor alkohol påvirkning! Og når den edrue er full klar over dette (OG ER PÅ JOBB SOM TAXISJÅFØR?!) og i tillegg lar personen ligge igjen bevistløst på baderomsgulvet, så klart er det voldtekt!!! Mennesker som påstår noe annet gjør meg kvalm, for de eier ikke empati eller en sjel spør du meg. Alt som ikke er 100% samtykket i noenlunde bevist tilstand, er voldtekt. Syns hun er tøff som står å stå frem, og får buret sånne griser inne. Anonymous poster hash: f90a8...aad 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #60 Skrevet 30. januar 2014 Innlegget mitt over. Er du synsk du? siden du vet ting TS ikke vet? Eller har loven endret seg til at det er voldtekt så lenge damen ikke husker? At det antageligvis er voldtekt er en ting, men du uttrykker her det som det er "fakta" og dommen kan settes imorgen. Lær deg å være litt objektiv og realistisk. Anonymous poster hash: a28ff...06f Når man ikke kan 100% samstykke i noenlunde bevist tilstand så er det voldtekt ja. Veldig stort inntak av alkohol vil si at du ikke kan gi et noenlunde bevist samtykke. Den edrue er klar over dette, men velger å ignorere det, og lar vedkomne ligge igjen naken og bevistløs på baderomsgulvet. Realistisk nok spør du meg. At den idiotiske forsvareren hans vil mene noe annet er jo en ting, men alle vet det er jo bare pga. av penger og fordi selv sånne griser må forsvares etter norsk lov.. Anonymous poster hash: f90a8...aad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå