Gå til innhold

Søker "anonym" Skype/telefon-venninne for vennskap/støtte/"pep-talks" (gjerne mellom 25-40 år), gjerne noen som er hjemme på dagtid

Jente_i_utlandet

Anbefalte innlegg

Hei,
Jeg bor fast i utlandet (som nicket mitt sier), noe jeg har gjort i mange år. Jeg er født i Oslo, er etnisk norsk, men likevel merker jeg at morsmålet mitt "lider" litt etter mange år i utlandet... Jeg har noen venner i mitt nye land, men jeg har INGEN av mine gamle venner fra Norge igjen... :-(

Litt om meg...jeg er ganske pratsom (men absolutt ikke en irriterende chatterbox!), innerst inne er jeg utadvent, men jeg har visse problemer med panikkangst anfall. Jeg har vel 50/50 "dype" og "overfladiske" interesser (er interessert i filosofi, historie, psykologi, men også mote, sminke, blogger, amerikanske TVserier). Noen ganger savner jeg rett og slett noen å snakke om "alt og ingenting" med...

Noen som vil bli min Skype-venn? (Skype uten kamera, for jeg vil gjerne ha litt "anonymitet", i det minste i starten.) Jeg er stort sett hjemme på dagtid, så fint om du også er det nå og da...
Send meg gjerne en PM... (PS: Jeg svarer dessverre ikke på mail fra menn, og jeg er ikke singel, jeg vil KUN ha en venninne for vennskap/støtte og "pep-talks"... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, hvor gammel er du og hvilket land bor du i? Har så og si samme interessene som deg, er glad i historie og liker filosofi/psykologi men også shopping, sminke og tv serier. Strever også med litt sosial/panikkangst og er ikke så glad i å snakke med mennesker på telefon så blir nok litt vanskelig med telefonsamtaler da :P Savner også noen å prate om "alt og ingenting" med, siden jeg ikke har noen venninner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...