Lemoni* Skrevet 22. mai 2004 #1 Del Skrevet 22. mai 2004 skal til Tunisia om kort tid og har beynt å pakke.. så er jeg litt i tvil om hva som anses som anstendig i det landet? noen som har vært der og vil dele noen reiseerfaringer derfra? både i forhold til ting man kan gjøre/se, og hva man bør kle seg i. skal til Monastir :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. mai 2004 #2 Del Skrevet 22. mai 2004 Det er nok forskjell på hva somer greit på hotellområdet/stranden og ute blant folk. Ville eks ikke gått i singlet på gata i byen, men mer vanlige t-skjorter. Ei heller miniskjørt, men lengre luftige skjørt og busker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 For aa vaere et muslimsk land er Tunisia et liberalt land, og de fleste kvinner foelger europeisk mote, saa vidt jeg husker. Min ferie i Tunisia var den verste ferien jeg har hatt noen sinne, saa jeg har glemt mye, da jeg helst ikke vil huske den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 For aa vaere et muslimsk land er Tunisia et liberalt land Jeg tenkte ikke så mye over hva jeg hadde på meg da jeg var der på ferie, gikk i det meste. Ingen som reagerte når jeg gikk langs gaten fra hotellet til stranden f. eks i shorts + bikini overdel..... Kle deg som normalt, de er vant med turister. Mulig en bør tenke mer over hva en har på seg dersom en går alene, ikke for utfordrende kledd (da mener jeg jenter) Tunisiske menn er veldig ivrige og kan til tider være inpåslitne og prøve seg. Slapp heldigvis unna dette selv siden jeg for det meste gikk sammen med sambo når jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå