Gå til innhold

"Syk" sex !!

Icy

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

er det vanlig at kaniner har analsex? :klø:

Ja visste du ikke det Aline!

Og til deg kjære anale gjest, det er tydelig at dine foreldre visste om analsex iallefall, det er jo sånn DRITTUNGER blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og til deg kjære anale gjest, det er tydelig at dine foreldre visste om analsex iallefall, det er jo sånn DRITTUNGER blir til!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aline visste ikke det, men lærer stadig!!! :Nikke:

... og bortsett fra det... he-he... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at hvis man ikke liker analsex og syns det er kjempeekkelt så skal man få lov til det!!

:evil: :evil: hmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det er forskjell på å si at man ikke liker analsex, og å si at alle som liker det er "homoer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg syns at hvis man ikke liker analsex og syns det er kjempeekkelt så skal man få lov til det!!

:evil: :evil: hmpf!

Men herre min da.

Det er en ting å si at man ikke liker det , men en helt annen og si at det kun er for homoer :o

Trodde vi var kommet lengere i 2004 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på å si at man ikke liker analsex' date=' og å si at alle som liker det er "homoer"...[/quote']

eller andre ting.

Man trenger ikke slenge negative kommentarer om folk som liker noe en selv ikke liker eller ønsker å prøve.

Har hittil ikke sett èn som sier at man er sånn og slik dersom man ikke liker analsex, men det kan jo være noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maimaria2

Synes det er unødvendig å slenge sånne kommentarer som at det er bare homser som liker det og at det er sykt. Det vil jo si at det er sykt å være homo det da? Forresten så har sikkert mannen din en liten homo i seg, det er jo de som er homofober.. Synes du skal kjøpe en liten dilodo til ham jeg, slik at han fikk prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...er hva jeg gjorde

Jeg synes rumpe-sex er utrolig vondt, kjedelig og lite tilfredsstillende. Dessuten føler jeg meg mishandlet etterpå, fordi det er noe fornedrende over det.

Anyway, det endte med at jeg oppfordret samboeren min til å prøve seg på menn i Slottsparken en sen kveld istedet. Skal tro han har sluttet å mase om rumpehull-bæsjesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

menn / kvinner tenner på de rareste ting som :

- Dyresex

- SM (sikkert mye utbrett i norge men dette har jeg lite peiling på )

- Tenner på å gå i dameklær

- Tenner på krypdyr - and im not kidding... Menn som liker å se damer trakke på små krypdyr, da helst med høyhælte sko med spiss bak (sykt at noen tenner på slikt spør du meg!)

- Tenner på smerte (bla bli sparket imellom beina... AUU!! (dette går vel kanskje også under SM?)

- Wet sex

Og mange av dem har ikke prøvd det før. Da kan man rett og slett ikke utale seg saklig. (kan sammenlignes med en liten gutt som hater jenter fordi de har jentelus, men etter noen år får han smaken for jenter - Ikke det beste å sammenlgne det med, but you got the point).

For å forsøke å tenke med din logikk, regner jeg med at du har prøvd denne innsektsleken, siden du kan uttale at det er sykt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icy:

Jeg har en utfordring til deg (og til andre som måtte ta den).

I ditt første innlegg nevner du en del seksuelle handlinger / tenningsmønstre som du mener er syke. Se bort ifra forbudte handlinger, dvs handlinger som involverer barn og dyr.

Hva mener du er sykt, og hvorfor er det sykt?

Hvor går grensene mellom sunn og syk sex, mellom sunne og syke fantasier?

Kan noe være sunt som fantasi, men sykt når det settes ut i handling?

Hvor går egentlig grensene?

Det som er "sykt" er det som ikke er normalt rett og slett. Det som er normalt er det som flesteparten av befolkningen mener er normalt. Når er homofile folk "normale". Før var det "sykt" (selv om noen mener det er en sykdom enda). Samme innen sex. analsex blir mer og mer normalt. Men er enkelte ting innen sex som neppe vil gå under ordet "normalt".

Kanskje litt dumt formulert men du forstår nok poenget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer du med personlig kritikk?

En ting er å diskutere men du kommer ikke her å kaller meg en drittunge. Ta deg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forsøke å tenke med din logikk, regner jeg med at du har prøvd denne innsektsleken, siden du kan uttale at det er sykt??

Man må da ikke prøve alt for å vite om det er sykt eller ikke? Samme som mordere og folk som har voldtatt folk. Man trenger ikke å gjøre det for å vite om det er sykt eller ikke. Er enkelte ting man bare vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må da ikke prøve alt for å vite om det er sykt eller ikke? Samme som mordere og folk som har voldtatt folk. Man trenger ikke å gjøre det for å vite om det er sykt eller ikke. Er enkelte ting man bare vet.

Men du skriver jo selv dette:

"Icy skrev:

Og mange av dem har ikke prøvd det før. Da kan man rett og slett ikke utale seg saklig."

Så man må prøve analt for å kunne mene noe om det, men lyster du ikke synes er ok gjelder ikke det samme for? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Hehe, nettopp!! Jeg er helt enig med deg i dette, Icy. Det jeg er uenig i, er at man "ikke kan uttale seg saklig" om analsex uten å ha prøvd det. Jeg kan godt være sikker på at jeg ikke er lesbisk selv om jeg ikke har hatt sex med en jente, jeg trenger ikke å ha forgrepet meg på en treåring for å vite at jeg ikke er pedofil, og jeg vet utmerket godt at jeg ikke tenner på oppvaskhansker og plastregnfrakker. På samme måte vet jeg at det å få en stor penis i rompa for meg blir helt feil - det er overhodet ikke aktuelt å prøve det!

Forøvrig er vi nok ikke SÅ uenige, skjønner du ;-). Men det var dette poenget jeg ville ha frem, og ja, jeg vet at jeg satte det litt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skriver jo selv dette:

"Icy skrev:

Og mange av dem har ikke prøvd det før. Da kan man rett og slett ikke utale seg saklig."

Så man må prøve analt for å kunne mene noe om det, men lyster du ikke synes er ok gjelder ikke det samme for? :klø:

:o Det kommer helt ann på. Ingen regel uten unntak. Alle vet jo at de hadde hatt det vondt hvis de hadde forårsket en annens død f.eks. Det kan man tenke seg. Men når det gjelder analsex mener jeg det er litt annerledes. Er damer som har vært imot det før men når de har fått prøvd det noen ganger så liker de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
... :o Det kommer helt ann på. Ingen regel uten unntak. Alle vet jo at de hadde hatt det vondt hvis de hadde forårsket en annens død f.eks. Det kan man tenke seg. Men når det gjelder analsex mener jeg det er litt annerledes. Er damer som har vært imot det før men når de har fått prøvd det noen ganger så liker de det.

Jo da, men du må kunne sammenligne analsex med annen sex som faktisk ikke går utover noen.

Så da skal man ikke kunne mene noe om f.eks wetsex eller SM eller swinger eller annet? fordi man ikke har prøvd det? eller bleier eller hva som helst?

man kan ha en formening om hva man liker og hva man ønsker å prøve eller ikke! Uansett om man har gjort det før eller ei.

Jeg har prøvd analsex og liker det, jeg har ikke prøvd wetsex og kunne ikke tenke meg å prøve det heller, ei heller swingers eller bleier.

Men siden jeg ikke har prøvd det så VET jeg jo ikke med sikkerhet om jeg kunne likt det, men jeg kan forestille meg det.

Man kan mene akkurat hva man vil om sex, men jeg synes man skal være forsiktig med å slenge dritt om sexuelle aktiviteter som man ikke selv ønsker å ta del i, og som man kanskje oppfatter som "syk" som noen kaller det, eller ekstrem. Det ER andres lyster, så ikke kritiser ting bare fordi man ikke selv liker det. Der er vi nok ganske like i meningene våre Ice.

sex som går utover andre vesener (annet en SM mellom voksne) regner jeg ikke med engang, fordi det er noe annet en sex i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Analsex - det er jo unaturlig da, uansett hvordan man ser på det. Det er ikke uten grunn at mange homser har hemoroideproblemer.

Selv har jeg prøvd det - kan godt tåle det, men det gir meg ingen lystfølelse. Det gjør ikke vondt heller, og det er faktisk ikke alltid at tarmen er tom selv om man ikke nødvendigvis føler at man burde vært en tur på toalettet. Det lever dessuten bakterier der inne som lett kommer på avveie og forårsaker urinveisinfeksjon og infeksjon i skjeden (som da lukter møkk).

Jeg føler ikke at det er nedverdigende heller, men spesielt godt er det bare ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex - det er jo unaturlig da' date=' uansett hvordan man ser på det. .....[/quote']

Kan du forklare meg hvorfor analsex er mer unaturlig en munnsex f.eks.?

for for meg så er ikke analsex unaturlig, uansett hvordan jeg ser på det, i så tilfelle så er alle annen sex en vaginal sex kun for forplantningens del unaturlig!

Jeg har hatt analsex og har ikke hemoroider, så jeg ser ikke det som noe problem.

Jeg synes også det er godt, synes man ikke det så er det vel bare å la det være?

Jeg har heller aldri opplevd at jeg har avføring i tarmen som sitter igjen på mannens penis, men det kan jo være flaks selvsagt! :roll:

At ikke du synes det er noe spes Mysan er jo helt greit, men alt du selv ikke liker er ikke nødvendigvis unormalt av den grunn.

Jeg liker f.eks ikke oralsex noe særlig (faktisk ikke verken å gi eller å få nei!), men mener da seriøst ikke at det er unormalt eller ekkelt av den grunn.

Men jeg har begynt å forstå at det er skrekkelig stor forskjell på folks tåleranseevne ovenfor andre menneskers seksuallyster. :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...