AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg er ei jente på 19 som. Jeg begynte å drikke regelmessig for ca et år siden, men nå det siste halvåret, som student, har det blitt en god del oftere og mer. Jeg har dog et problem: jeg ender alltid opp å spy når jeg drikker mye..mine venniner drikke minst like mye som meg, men de spyr altså ikke..Jeg pleier heller ikke blande forskjelli alkohol..altså det hender, men spyr de kveldene jeg ikke gjør det også..I tillegg får jeg blackout nesten hver gang, jeg husker omtrent ikke noe fra kvelden, bare små glimt og mine venninner finner meg sovende i baren hele tiden.. Det jeg lurer på er om noen har noen tips til hvordan jeg kan unngå å spy, men allikevel drikke meg full (tro meg det trengs en gang i blant som medisinstudent). Ikke kom med tips som "drikk mindre" eller "slutt og drikke" for det skjer ikke uansett, så bare spar dere Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 spis mye før du drikker. å jeg må bare si det: drikk mindre så sparer du levra di.... alle tenker at de ikke kan skades... huff Anonymous poster hash: 56dbc...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 27. januar 2014 #3 Del Skrevet 27. januar 2014 Prøv å drikke litt vann innimellom, slik at du ikke blir like fort full? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Del Skrevet 27. januar 2014 Prøv å drikke litt vann innimellom, slik at du ikke blir like fort full? spis mye før du drikker. å jeg må bare si det: drikk mindre så sparer du levra di.... alle tenker at de ikke kan skades... huff Anonymous poster hash: 56dbc...6f8 Men da blir jeg jo ikke full...poenget er at jeg vil bli full, men uten å spy osv..Hvis jeg ikke blir full ser jeg ikke noe poeng i å drikke.. Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Del Skrevet 27. januar 2014 Hva med å drikke mindre? Du er ganske full før du når blackoutstadiet... Og du studerer medisin, hjelpes. Anonymous poster hash: 5e2f3...bd1 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Del Skrevet 27. januar 2014 Hva med å drikke mindre? Du er ganske full før du når blackoutstadiet... Og du studerer medisin, hjelpes. Anonymous poster hash: 5e2f3...bd1 Tingen er at når jeg først har blitt full så bare går resten av flaska nedpå...uten at jeg tenker over det i det hele tatt... Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Del Skrevet 27. januar 2014 Uhm. En revolusjonerende idé: drikk mindre. Anonymous poster hash: 683af...44f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 27. januar 2014 #8 Del Skrevet 27. januar 2014 Mest sannsynlig så drikker du for fort. Start tidligere, eller vent til senere med å bli full. Hvis du MÅ ha alkohol nå, bare fordi du går medisin, så lurer jeg på hva som skjer med deg når du skal begynne å jobbe 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Del Skrevet 27. januar 2014 Tingen er at når jeg først har blitt full så bare går resten av flaska nedpå...uten at jeg tenker over det i det hele tatt... Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Ja da burde du slutte å drikke dersom du ikke vet når du skal stoppe. fins ikke noen "triks" som kan hjelpe deg med det..... Anonymous poster hash: 5e2f3...bd1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 27. januar 2014 #10 Del Skrevet 27. januar 2014 Men da blir jeg jo ikke full...poenget er at jeg vil bli full, men uten å spy osv..Hvis jeg ikke blir full ser jeg ikke noe poeng i å drikke.. Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Du kan bli like full, bare at det tar litt lengre tid Mulig at du begynner å spy fordi du blir full alt for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #11 Del Skrevet 27. januar 2014 For øvrig er det mange i min klasse av medisinstudenter som har klart seg gjennom tre år uten å drikke seg full i hytt og vær... Det går fint an å bare drikke for kos, eller drikke seg lett brisen, eller ikke drikke i det hele tatt. Man blir ikke stort mer intelligent av å drikke seg drita annenhver helg. Anonymous poster hash: 683af...44f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #12 Del Skrevet 27. januar 2014 Hvis venninnene dine drikker minst like mye som seg og ikke spyr så er det fordi de har større kroppsmasse. Anonymous poster hash: 69e4c...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Del Skrevet 27. januar 2014 forstår ikke helt hvorfor du MÅ drikke deg full når du går medisin. det er bare en latterlig unskyldning. hva med når du begynner å jobbe? nei spar meg for sånne ting. klarer du ikke å spise først fordi du "må" bli full så kan det jammen være. Anonymous poster hash: 56dbc...6f8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Del Skrevet 27. januar 2014 Klart man trenger en avblåsning når man studerer medisin. Dere har ikke peiling på hva dere snakker om ass. Takker for tips :D Skal begynne tidligere neste gang, og spise mer først! Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Del Skrevet 27. januar 2014 Du må rett og slett drikke senere. Slik at du kan kjenne når du går fra godt beruset til full. Stopp rett før du føler deg full, for du blir nok full rett etterpå. Ha med deg mindre drikke ut, eller rett og slett mindre penger hvis du er på et utested. Å gi beskjed til de du er sammen med at de ikke skal spandere drikke på deg. Anonymous poster hash: ecd85...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 27. januar 2014 #16 Del Skrevet 27. januar 2014 Om du ikke vil drikke deg mindre full må du finne ut hvor grensa di går, og ikke ta med deg mer drikke enn det. Om en flaske vin holder til god form, så ikke ha med deg sprit i tillegg, og ikke drikk av andres drikker. Om du får blackout og spyr hver gang har du drukket alt for mye. så finn ut hvor mye du kan drikke før du kommer til det stadiet, og hold deg til det, ikke mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Del Skrevet 27. januar 2014 Klart man trenger en avblåsning når man studerer medisin. Dere har ikke peiling på hva dere snakker om ass. Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Må si det er nytt for meg at alle medisinstudenter må drikke seg dritings med jevne mellomrom. Best jeg tar kontakt med eksamenskontoret og ber dem stryke mine beståtte eksamener, siden jeg ikke drakk meg full mens jeg studerte til dem. Anonymous poster hash: 683af...44f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 27. januar 2014 #18 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg hadde det sånn jeg og. Men tro meg, hvis du tar et glass vann etter andre drinken, før du drar på byen og en gang på byen, så blir du full nok, men du slipper de blackoutsene. Jeg er 22 år, mange av venninnene mine som må gjøre det samme og, så ikke føl at du er "for ung" til å ta deg et glass vann.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2014 #19 Del Skrevet 27. januar 2014 Eta skikkelig før du begynner å drikke og slutt å blande forskjellige drikker. Øl foran vin så blir du fin, men drikker du vin før øl, så blir det bare krøll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Del Skrevet 27. januar 2014 Klart man trenger en avblåsning når man studerer medisin. Dere har ikke peiling på hva dere snakker om ass. Anonymous poster hash: 5deb4...ed0 Medisinstudiet er faktisk ikke så hardt, altså. Det finnes mange hardere studier enn dét. Anonymous poster hash: 42fb3...ca3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå