AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #21 Skrevet 27. januar 2014 Jeg får heller ikke orgasme av samleie, heller ikke av onanering samtidig som samleie. Greier ikke konsentrere meg om onaneringen når jeg har samleie samtidig... hvis jeg skal klare å få orgasme må jeg konsentrere meg fullt og helt om det, og det tar lang tid (minst 10-15 min, ofte mer). Får bare orgasme av å onanere, eller at partner hjelper meg. Men jeg har aldri latt som om jeg har fått orgasme! Det er respektløst overfor både en selv og partner. Man kommer inn i et mønster det er vanskelig å bryte For hva vil han si hvis du forteller ham at du har faket i 7 år? Tror du ikke han vil føle seg løyet for? Anonymous poster hash: eb869...bb5 2
Gjest Heartbeat Skrevet 27. januar 2014 #22 Skrevet 27. januar 2014 Forøvrig har jeg selv faket orgasme - slå den! Litt mer vanskelig da, siden utløsningen er vanskelig å fake..... Spytta du på ryggen hennes eller?
Gamerfrue Skrevet 27. januar 2014 #23 Skrevet 27. januar 2014 Nei, eggehvite, mel, kamelspytt og bittelitt sukker. Hva bruker du? Oi, det var et bra tips - har helt utelatt kamelspyttet. Ville nå tilført litt salt, jeg da, men oppskriften din er sannsynligvis topp! Hvis jeg ikke vil ha sex mer, så bruker jeg ketchup. 1
Mike Waters Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Litt mer vanskelig da, siden utløsningen er vanskelig å fake..... Spytta du på ryggen hennes eller? Under hvilke omstendigheter kan det tenkes at det er vanskelig for en kvinne å oppdage at man har fått utløsning? Tenk nå Heartbeat..... Endret 28. januar 2014 av Mike Waters
Mike Waters Skrevet 28. januar 2014 #25 Skrevet 28. januar 2014 Hvis jeg ikke vil ha sex mer, så bruker jeg ketchup. Samme her - tar ketchup i munnen og setter igang med å slikke henne. Så skriker jeg i avsky og løper i dusjen - hylende, gråtende, såret og vonbråten................garantert singel hver eneste gang
Gjest Heartbeat Skrevet 28. januar 2014 #26 Skrevet 28. januar 2014 Under hvilke omstendigheter kan det tenkes at det er vanskelig for en kvinne å oppdage at man har fått utløsning? Tenk nå Heartbeat.....l Ja, eneste mulighet om du ikke ejakulerer tørt, er jo å hoppe av i svingen og fake at du spruter en plass dama ikke vil sjekke. Både oral, anal og vaginal kjennes det godt når en mann spruter meg full, så du får gjerne forklare meg hvordan du gjør det
SardintrollReturns Skrevet 28. januar 2014 #27 Skrevet 28. januar 2014 Hm. Var en gutt jeg rota med for en del år siden som det stadig vekk gikk for i buksa når vi klinte. Nå begynner jeg å lure.....
Mike Waters Skrevet 28. januar 2014 #28 Skrevet 28. januar 2014 Ja, eneste mulighet om du ikke ejakulerer tørt, er jo å hoppe av i svingen og fake at du spruter en plass dama ikke vil sjekke. Både oral, anal og vaginal kjennes det godt når en mann spruter meg full, så du får gjerne forklare meg hvordan du gjør det Gjør og gjør Det har skjedd en gang, og jeg hadde på kondom....... 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #29 Skrevet 28. januar 2014 Helt greit at man ikke får orgasme, men å fake den i hytt og gevær gjør jo alt mye vanskligere for deg selv. For det første så avslutter du hver sexøkt med en løgn, og hva skjer om dette kommer ut flere år nedi veien? Er langt ifra alltid jeg får orgasme under sex, men jeg gidder ikke hive på en jukseorgasme for at mannen skal føle seg bedre. Sex er jo godt også uten orgasme. Anonymous poster hash: a8faa...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #30 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde mange partnere før jeg klarte å få min første orgasme. Det viktigste, som mange sier, er å øve på egenhånd. Prøv forskjellige leketøy, bruk dusjhodet, hendene osv. Viktigste er at du slapper av og nyter det du gjør, hvis ikke er det vanskelig å oppnå orgasmen. Prøv å lek med klitoris mens du har sex med kjæresten, og bruk stillinger som du kan slappe av i. Syns du skal snakke med kjæresten din om at du har problemer med det, selv om det er vanskelig når du har faket så lenge. Men tror det kan hjelpe deg med å oppnå en skikkelig en. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 5cc9d...fb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå