Gå til innhold

Faker orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først å fremst vil jeg si, at jeg ikke ønsker å bli dømt av noe slag.. Rett å slett fordi jeg føler jeg ikke har noe valg dersom jeg selv skal ha det bra med min partner, jeg er kun ute etter om flere har det samme problemet som meg og evt råd og tips, så ikke døm meg vær så snill...

Jeg er 28 år gammel jente, som enkelt å greit faker orgasme..

Grunn ? Rett å slett fordi jeg ikke kan få orgamse av partner..

Jeg aner ikke hvorfor.. har prøvd alt av stillinger å slike ting, men jeg har aldri hatt orgasme med en partner.

Har hatt fast følge i 7 år nå, og vi har det superbra. Jeg koser meg masse under sex, og for meg er det det ikke noe problem at jeg ikke får orgasme, men jeg vet partneren min hadde følt at han ikke strekker til dersom jeg ikke kunne få noe "høydepunkt" på slutten... Jeg har det som sakt superbra, selv om jeg gjerne skulle ha opplevd dette.. Jeg har ikke noe problem med å få orgamse på egenhånd, men da kun ved stimulering av klitoris. Jeg kjenner godt g-punktet ved samleie, og ha det utrolig godt ved stimuli av dette, men det bygger seg aldri opp til noe mer..

Er det flere somhar det som meg?

Anonymous poster hash: 312c3...7aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har det 100% likt faktisk.. Vet hvordan du har det!

Anonymous poster hash: 7038f...9aa
Skrevet

Kjenner meg igjen, har aldri fått orgasme ved samleie. Syns fortsatt sex er deilig, så for meg er dt i grunn ikke noe problem. Men har aldri faket, det orker jeg ikke :P

Anonymous poster hash: e19cd...ec1

• Liker 3
Skrevet

Ja, har det 100% likt faktisk.. Vet hvordan du har det!

Anonymous poster hash: 7038f...9aa

Takk, du aner ikke hvor godt det er å høre at jeg ikke er alene..

Til å begynne med trodde jeg dt var pga av partneren at jeg ikke kunne få det til, min første kjærste var jegsammen med i over 6 år, men etter 4 partnere inkl min nåærende har jeg skjønt at problemet dessverre ligger hos meg..

Vurderer å prøve slike potens piller for kvinner, men det er jo ikke akkurat føligheten min som er problemet...

Skrevet

Hva med å onanere imens? :)

Jeg får ikke orgasme av penetrering jeg heller, så jeg onanerer samtidig :)

Anonymous poster hash: 7a7d9...8c0
Gjest Bringebær55
Skrevet

Jeg får ikke orgasme av å bare ha sex. Bruker fingrene på meg selv samtidig eller en vibrator.

Skrevet

Kjenner meg igjen, har aldri fått orgasme ved samleie. Syns fortsatt sex er deilig, så for meg er dt i grunn ikke noe problem. Men har aldri faket, det orker jeg ikke :P

Anonymous poster hash: e19cd...ec1

Hvordan tar partneren din det at du ikk får noe orgasme da? :O

Skrevet

faker til tider jeg også :)

for at jeg skal få orgasme ved samleie så må jeg bruke vibrator på klitoris.

Anonymous poster hash: 0e6bf...155
Skrevet

Hvordan tar partneren din det at du ikk får noe orgasme da? :O

jeg er ikke ab'n du spurte, men jeg kan jo svare for meg.

Jeg skrev jo ista at jeg får orgasme ved å fingre samtidig, men det er ikke såå ofte jeg orker det.

Og kjæresten min takler det helt fint, for han vet jo veldig godt at jeg fortsatt synes sexen er dødsgod :)

Anonymous poster hash: 7a7d9...8c0

Skrevet

For kvinner er ikke orgasme særlig viktig. For kvinner kan sex være god selv om de aldri får noen orgasme. De er skapt slik av naturen for at de skal fokusere mer på mannens orgasme. Som av åpenbare grunner er en god del viktigere.

Anonymous poster hash: 9d2eb...89e
Skrevet

Jeg fikk heller ikke orgasme sammen med partner før jeg møtte han siste jeg var sammen med. Da kom de som perler på en snor.

Og jeg hadde prøvd både hjelpemidler og egne fingre under sex -med de andre, uten at det hjalp.

Jeg har ikke tro på at jeg får det til med neste partner heller. Det var nok noe magisk ved x'n :)

Anonymous poster hash: 51124...2a4
Skrevet

Les boka "Jeg kommer snart" av Selma Lønning Aarø. ;)

Anonymous poster hash: de4ea...d73
Skrevet

Jeg klarer heller ikke få orgasme under sex med partnere. jeg har klart det 2 ganger i hele mitt liv. jeg har egentlig nettopp klart å få det til på meg selv, men er utrolig usikker på om jeg bare kommer eller om det er orgasme. når det er sagt så klarer jeg å komme under sex. jeg ser på det som to forskjellige ting.

men jeg har alltid vært ærlig med partnerne mine og aldri faket en orgasme. har alltid sagt at jeg ikke får det til. og de har forstått det. :)

Skrevet (endret)

For kvinner er ikke orgasme særlig viktig. For kvinner kan sex være god selv om de aldri får noen orgasme. De er skapt slik av naturen for at de skal fokusere mer på mannens orgasme. Som av åpenbare grunner er en god del viktigere.

Anonymous poster hash: 9d2eb...89e

Nei, de er ikke skapt slik for at de skal fokusere på mannen. Biologer strides mellom to hypoteser:

1. Biprodukthypotesen. At kvinnens orgasme er et biprodukt som naturen ikke finner det verdt å fjerne - litt som mannens brystvorter. Kvinner og menn er biologisk sett voldsomt like selv om mange desperat prøver å hevde at vi ikke er det, således er det ikke så ulogisk at vi deler mye av de samme karakteristikkene, men jeg er personlig usikker på om denne teorien holder helt inn....

2. Mate-choice teorien. Her deler man gjerne inn i to underkategorier. At den har en hensikt med at kvinner trenger orgasmen blant annet for å tiltrekke seg andre hanner under sex (female copulatory vocalization) for å starte det man i naturen kaller spermkrig, særlig kjent hos andre polygame primater med varierende grad av full og/eller mild promiskuitet. Dette øker muligheten for genetisk variasjon som igjen er nødvendig for å best sikre artens overlevelse. Den andre fløyen fokuserer på belønningsystemet og såkallt pair-bonding ved at det frigjøres Oxytocin etc.. hos kvinnen for at hun skal "forelske" seg i partneren, og ønske å bli hos ham sik at de kan ri inn i solnedgangen sammen.

Bare å velge.....det som er helt sikkert er at kvinnens orgasme forblir et mysterium - ihvertfall for biologer ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Skrevet

Forøvrig har jeg selv faket orgasme - slå den! :)

Skrevet

Ved å være ærlig kan man samme finne ut av det, og på sikt kan kvinnen oppnå orgasme enten på den ene eller den andre måten. Ved å fake orgasme har man jo viklet seg inn i et mønster som er vanskelig å bryte ut av. Dette må jo begrense mulighetene for å utvikle seg sammen seksuelt?

Skrevet

Forøvrig har jeg selv faket orgasme - slå den! :)

brukte du majones? :haar:

• Liker 2
Skrevet

brukte du majones? :haar:

Nei, eggehvite, mel, kamelspytt og bittelitt sukker. Hva bruker du? :romeo:

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er som det blir sagt over her. Om du har faket i så lang tid er det vanskelig å bryte ut av mønsteret og gjøre noe med saken. Jeg skjønner at det er vanskelig å være ærlig om det etter så lang tid. Kanskje du kan foreslå litt eksperimentering for partneren din? Bruk fingrene på deg selv mens dere har sex, fortell ham hvordan du vil ha det, ta i bruk leketøy...osv. Om du er redd for at han skal ta det feil kan du eventuelt presisere at det er fordi du er nysgjerrig og vil øke spenningen litt.

Det er mange kvinner som sliter med å få orgasme under sex av ulike grunner, og de aller fleste vil fortelle deg at det ikke er unormalt å fake. Jeg skjønner hvorfor du gjør det, men ved å gjøre det setter du deg selv til side.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...