Hvitløk Skrevet 11. februar 2015 #1801 Skrevet 11. februar 2015 Masse lykke til! Snart har du jenta di hos deg skjønner godt at det føles uvirkelig. Oppdater oss underveis hvis du orker og føler for det
Askmeagain89 Skrevet 11. februar 2015 #1802 Skrevet 11. februar 2015 Jeg sniker visst i køen Sitter på fødemottaket og skjelver. Har ringt gubben også, og han ble like nervøs. Det ble påvist fostervann da jm tok stix oppi wuhu, og siden jeg har hatt det sånn i tre døgn blir jeg satt igang så fort som mulig. Jeg tror ikke egentlig på det, er veldig som en "utavdegsjælopplevelse". Så eh.. Jeg rekker ikke Friday's Wiiiii Snart kommer det lille nurket ditt til verden! Så gøy kan tenke meg at det kommer litt brått på når det skjer før tiden ja, men virkelig godt at det ble sjekket da Det er nok lov å snike litt i køen ved akutt behov
MissStiles Skrevet 11. februar 2015 #1803 Skrevet 11. februar 2015 Her skjer det ting ja.. Er typen på vei??
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #1805 Skrevet 11. februar 2015 Det ser bra ut foreløpig, ligger til Ctg-registrering nå. Hvis jm er usikker, blir det en gu og evt en ul, men jeg regner med at det ikke er noe MEN dersom det er fostervann, får jeg ikke dra hjem! Da blir jeg igangsatt i morgen. Sendte mld til gubben, han friket ut, hehe. Tror, som sagt, ikke det skje, men tenk om! Jeg sniker visst i køen Sitter på fødemottaket og skjelver. Har ringt gubben også, og han ble like nervøs. Det ble påvist fostervann da jm tok stix oppi wuhu, og siden jeg har hatt det sånn i tre døgn blir jeg satt igang så fort som mulig. Jeg tror ikke egentlig på det, er veldig som en "utavdegsjælopplevelse". Så eh.. Jeg rekker ikke Friday's De tok ikke stix sist, men da hadde jeg uansett ikke så mye som nå. Så jeg tror nok det er "nytt", altså fra de siste tre dagene, som er tiden jeg har hatt symptomer. Sitter bare og ser på senga foran meg. Er jo på et mottaksrom foreløpig, og blir sikkert flyttet når jeg får rier og fødselen er ordentlig igang. Rart å snakke om det som om det skjer meg, for det er uvirkelig..! Wæææææ! Er det lov til å gå inn i sjokktilstand allerede nå?! Så utrolig bra at du dro inn, da! Masse, masse lykke til, snart har du lille hos deg Og forresten; takk for at du tok/tar deg tida til å oppdatere oss Det er veldig lov å gå litt inn i sjokktilstand nå, det kom jo overraskende på deg! Er bare veldig glad for at du dro inn på sjekk altså! Og sorry for at jeg sniker i køen!! Du er tilgitt, viktigste er at alt går bra med dere alle sammen
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1806 Skrevet 11. februar 2015 Gubben er på vei, ja, han er nok like sjokkert som meg Ligger med ny ctg, og så har jeg fått brødskiver og saft. Etterpå skal en lege undersøke modningen min og vurdere hvilken form for hjelpemiddel de skal benytte seg av for å sette igang ting (ballong, tablett eller drypp). Jordmor sa det kan være at jeg bruker lang tid, da, så det er ikke sikkert hun kommer før i morgen.
Gjest Runforit Skrevet 11. februar 2015 #1807 Skrevet 11. februar 2015 Gubben er på vei, ja, han er nok like sjokkert som meg Ligger med ny ctg, og så har jeg fått brødskiver og saft. Etterpå skal en lege undersøke modningen min og vurdere hvilken form for hjelpemiddel de skal benytte seg av for å sette igang ting (ballong, tablett eller drypp). Jordmor sa det kan være at jeg bruker lang tid, da, så det er ikke sikkert hun kommer før i morgen. Spennende!!!!!!!! *Noterer: Vaffelrøre=Føde* 1
Shinigami Skrevet 11. februar 2015 #1808 Skrevet 11. februar 2015 Åååå så spennende That escalated quickly sier jeg bare xD
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #1809 Skrevet 11. februar 2015 Gubben er på vei, ja, han er nok like sjokkert som meg Ligger med ny ctg, og så har jeg fått brødskiver og saft. Etterpå skal en lege undersøke modningen min og vurdere hvilken form for hjelpemiddel de skal benytte seg av for å sette igang ting (ballong, tablett eller drypp). Jordmor sa det kan være at jeg bruker lang tid, da, så det er ikke sikkert hun kommer før i morgen. Stakkars, dere har jo fått dette slengt rett i trynet ... Men det høres hvertfall ut som de tar godt vare på deg, så får vi håpe de finner en effektiv måte å sette deg i gang på, men klart det kan ta tid ^^ Vil bare si det igjen; lykke til! Er litt misunnelig på at du skal få møte lille fra magen allerede, men jeg er ikke langt bak deg, forhåpentligvis
Nautika Skrevet 11. februar 2015 #1810 Skrevet 11. februar 2015 Jeg var ikke så langt unna da jeg diktet om fødsel på Friday's Håper de finner noe som får fødselen igang med riktig hastighet. 2
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1811 Skrevet 11. februar 2015 Spennende!!!!!!!! *Noterer: Vaffelrøre=Føde* Hahaha, tror nok de færreste får vaffelrøre som forvarsel, men da er du forberedt i tilfelle du opplever det samme 1
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1812 Skrevet 11. februar 2015 Åååå så spennende That escalated quickly sier jeg bare xD Ja, herregud, jeg skulle jo tross alt hjem igjen herfra etter bare en time i mitt hode!
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1813 Skrevet 11. februar 2015 Stakkars, dere har jo fått dette slengt rett i trynet ... Men det høres hvertfall ut som de tar godt vare på deg, så får vi håpe de finner en effektiv måte å sette deg i gang på, men klart det kan ta tid ^^ Vil bare si det igjen; lykke til! Er litt misunnelig på at du skal få møte lille fra magen allerede, men jeg er ikke langt bak deg, forhåpentligvis Tusen takk! Du føder sikkert samtidig som meg, så kan vi være "barselsøstre in spirit"
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1814 Skrevet 11. februar 2015 Jeg var ikke så langt unna da jeg diktet om fødsel på Friday's Håper de finner noe som får fødselen igang med riktig hastighet. Haha, ja, det er jo nesten det som skjer! Jeg er med dere i ånden, da Kos dere masse!
Gjest Runforit Skrevet 11. februar 2015 #1815 Skrevet 11. februar 2015 Tenk at du snart har en sprell levende baby i armene dine!!!!
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #1816 Skrevet 11. februar 2015 Hahaha, tror nok de færreste får vaffelrøre som forvarsel, men da er du forberedt i tilfelle du opplever det samme HAhaha, ser for meg å komme hjem en dag til at gubben har laget vaffelrøre; "ÅH HALLOOO! SKAL VI STARTE FØDSEL, NÅ?!" Tusen takk! Du føder sikkert samtidig som meg, så kan vi være "barselsøstre in spirit" Håper ikke jeg er langt unna, så da kan vi "barselsnappe" hverandre
Teriyaki Skrevet 11. februar 2015 #1817 Skrevet 11. februar 2015 Oiiii her skjer det ting ja! Så bra du dro inn! Sa blir det baby på deg snart Må innrømme jeg nesten kjente tårene presse på av misunnelse for at du snart er ferdig da Men dette går nok veldig bra skal du se! Du er jo i gode hender!
Fibonacci Skrevet 11. februar 2015 #1818 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Masse lykke til! Endret 11. februar 2015 av La Traviata
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 #1819 Skrevet 11. februar 2015 Herreguuud nå fikk jeg frysninger og tenkte shit ass, blir man så stressa når man skal føde? Kommer til å svime av jeg da. Men lykke til, dette klarer du fint! Og snart er hun her
kaffemor Skrevet 11. februar 2015 #1820 Skrevet 11. februar 2015 LYKKE TIL Dette kommer til å gå helt strålende! Bra du ringte føden! Nå er det ikke lenge igjen til du får se lille bebbis <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå