Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på testen! Bedre med en gang for mye enn for lite :Nikke:

Skrevet

Har de vafler på Friday's? :Knegg:

Jeg tror ikke det, men er lov å håpe? :ler:

Skrevet

Nei, gugget ligger jo inni badeanden. Mulig man får drept mesteparten/alle bakteriene av å koke, men det spørs for anden flyter jo, så er ikke sikkert man oppnår høy nok temperatur inni. Uansett vil jo den brune smørja fortsatt være inni der, og dermed en ypperlig og rask grobunn for nye bakterier. ;)

Æsj æsj æsj æsj :O

Skrevet

Hvordan går det? Finner de ut av det? :)

Skrevet

Det ser bra ut foreløpig, ligger til Ctg-registrering nå. Hvis jm er usikker, blir det en gu og evt en ul, men jeg regner med at det ikke er noe :)

MEN dersom det er fostervann, får jeg ikke dra hjem! :sjokkert: Da blir jeg igangsatt i morgen. Sendte mld til gubben, han friket ut, hehe. Tror, som sagt, ikke det skje, men tenk om!

Skrevet

Det ser bra ut foreløpig, ligger til Ctg-registrering nå. Hvis jm er usikker, blir det en gu og evt en ul, men jeg regner med at det ikke er noe :)

MEN dersom det er fostervann, får jeg ikke dra hjem! :sjokkert: Da blir jeg igangsatt i morgen. Sendte mld til gubben, han friket ut, hehe. Tror, som sagt, ikke det skje, men tenk om!

Masse lykke til! Godt du kom til å fikk sjekket opp i det i hvertfall, uansett hva det er :)

Skrevet

Så spennende da!! Forstår at typen ble skremt. Men bra du sjekket det. Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Får du svar i dag om det var fostervann som lekket? :O

Skrevet

Godt at de tar det seriøst og sjekker grundig!

Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Oi, det er kanskje too close for comfort?! Håper ikke det er fostervann, da. Men i det minste bra de passer så bra på!!

Skrevet

Jeg sniker visst i køen :sjokkert: Sitter på fødemottaket og skjelver. Har ringt gubben også, og han ble like nervøs.

Det ble påvist fostervann da jm tok stix oppi wuhu, og siden jeg har hatt det sånn i tre døgn blir jeg satt igang så fort som mulig. Jeg tror ikke egentlig på det, er veldig som en "utavdegsjælopplevelse".

Så eh.. Jeg rekker ikke Friday's :P

Skrevet

Jeg sniker visst i køen :sjokkert: Sitter på fødemottaket og skjelver. Har ringt gubben også, og han ble like nervøs.

Det ble påvist fostervann da jm tok stix oppi wuhu, og siden jeg har hatt det sånn i tre døgn blir jeg satt igang så fort som mulig. Jeg tror ikke egentlig på det, er veldig som en "utavdegsjælopplevelse".

Oj! :sjokkert: Men da sjekket de deg ikke skikkelig sist du var der da?!

Du må masse, masse lykke til! :kose: Det går nok kjempe fint. Før du aner det sitter du der med gullet i armene.

Skrevet

Lykke til! Vi kommer til å tenke på deg mens vi sitter på fridays! :)

Skrevet

De tok ikke stix sist, men da hadde jeg uansett ikke så mye som nå. Så jeg tror nok det er "nytt", altså fra de siste tre dagene, som er tiden jeg har hatt symptomer.

Sitter bare og ser på senga foran meg. Er jo på et mottaksrom foreløpig, og blir sikkert flyttet når jeg får rier og fødselen er ordentlig igang. Rart å snakke om det som om det skjer meg, for det er uvirkelig..! Wæææææ! Er det lov til å gå inn i sjokktilstand allerede nå?!

Skrevet

Og sorry for at jeg sniker i køen!! :(

Gjest Runforit
Skrevet

HOLY SHIT!!!!!

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blomst::blomst::blomst::blomst::blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...