Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Forstår veldig godt at det ikke frister å dra på musikal når man har løs mage. Håper du føler deg bedre i morgen.

Jeg skal også i morgen.

Da ses vi kanskje der! :5:

Ikke noe greit! Høres jo nesten ut som du har blitt smittet av noe da. Lactulosen gjør ikke annet enn å "smøre tarmen", så man får ikke direkte diaré av det. Håper du snart føler deg bedre :hjerte:

Får se om mannen blir dårlig også, han har jo tross alt kysset meg på munnen hver dag. Om han ikke blir smittet får jeg skylde på et eller annet jeg har spist eller at kroppen bare er rar fordi jeg er gravid :P Den har bare ikke vært sånn som nå tidligere. Så det kan være at jeg drar fram sjokoladeplata fra fødebagen og trøstespiser den.. :sjokolade:

Uff, høres ut som du har blitt smittet av noe ja. Man trenger jo ikke nødvendigvis å få både oppkast og diare, ofte får man bare en av delene.

Får håpe du er frisk til i morgen da slik at du får dratt på musikal. :) Det virker som en veldig bra musikal. Jeg elsker Chicago-filmen med Renee Zelwegger :jepp:

Ja, jeg håper at hva enn det er så går det over snart! Har blitt en runde til på do, men det er i alle fall ikke surkling i magen lenger!

Jeg likte også filmen veldig godt, spesielt kostymene! Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe mer trøbbel utover kvelden og natta, og at litt hvile er alt som skal til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, herregud :P Gubben har vært ute med en kompis i kveld, og ringte meg på veien hjem. Det er nemlig så fint snøvær ute, så han mente at vi måtte gå oss en tur. Jeg prøvde å fortelle om magen min og at jeg nettopp hadde vært på do uten resultat, og derfor kom til å måtte på do igjen veldig snart. Likevel klarte han å overtale meg til en "kjempekort runde" rundt blokka. Han er veldig søt og sjarmerende, nemlig :P

Halvveis kjente jeg at det begynte å bli krise, og måtte resten av turen ta stoppepauser hvor jeg kneip alt jeg hadde for at det ikke skulle gå dårlig :P En interessant tur som jeg i alle fall kommer til å huske!

Det gikk heldigvis bra, og jeg kom meg på do, men jeg er spent på hvordan dette kommer til å bli i natt og i morgen. Om ikke ting bedrer seg må jeg vel høre om ikke noen andre kunne tenke seg gratisbilletter mot henting..

Nå skal jeg spise en yoghurt og ta kveldens piller, og så blir det natta.

Edit: og hvis det ikke var klart, så er min kjære samboer smått bedugget ;)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud :P Gubben har vært ute med en kompis i kveld, og ringte meg på veien hjem. Det er nemlig så fint snøvær ute, så han mente at vi måtte gå oss en tur. Jeg prøvde å fortelle om magen min og at jeg nettopp hadde vært på do uten resultat, og derfor kom til å måtte på do igjen veldig snart. Likevel klarte han å overtale meg til en "kjempekort runde" rundt blokka. Han er veldig søt og sjarmerende, nemlig :P

Halvveis kjente jeg at det begynte å bli krise, og måtte resten av turen ta stoppepauser hvor jeg kneip alt jeg hadde for at det ikke skulle gå dårlig :P En interessant tur som jeg i alle fall kommer til å huske!

Det gikk heldigvis bra, og jeg kom meg på do, men jeg er spent på hvordan dette kommer til å bli i natt og i morgen. Om ikke ting bedrer seg må jeg vel høre om ikke noen andre kunne tenke seg gratisbilletter mot henting..

:ler: disse mannfolka! :fnise:

Håper det ordner seg med magen, ikke noe særlig å ha det sånn. Faktisk vært sånn jeg og i det siste. Kanskje noe som går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: disse mannfolka! :fnise:

Håper det ordner seg med magen, ikke noe særlig å ha det sånn. Faktisk vært sånn jeg og i det siste. Kanskje noe som går?

Kan være.. Sånn som ting er nå er det nesten så jeg har lyst til å ringe føden for å sjekke om dette er normalt. Dårlig mage kan visst være modning også, men jeg kan ikke skjønne at det skulle begynne alt for et par uker siden (da var jeg jo i uke 33).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, han høres nå litt søt ut han mannen din :) Men måtte le litt av hvordan turen utspilte seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt :fnise: Ikke like artig å måtte ta regelmessige knipepauser da :P

Håper du er bedre så du kommer deg på musikal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en interessant tur ;)

Har vært stabil i noen timer, men nå ble det litt verre igjen, så det blir nok til at jeg hører om ikke noen andre vil ha billettene. Er jo synd hvis de ikke blir benyttet heller. Jeg tar bare ikke sjansen på å sitte midt i salen og måtte fly inn og ut.. Og dersom det er omgangssyke så bør jeg unngå å smitte salen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at formen er bedre! Tror definitivt det er noe som går, vet om mange (undertegnede inkludert) som har hatt eksplosjonsartede møtet med porselenet i vinter ;) Men kjedelig at det gikk ut over showet dere skulle på da (eller fikk du dratt likevel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at formen er bedre! Tror definitivt det er noe som går, vet om mange (undertegnede inkludert) som har hatt eksplosjonsartede møtet med porselenet i vinter ;) Men kjedelig at det gikk ut over showet dere skulle på da (eller fikk du dratt likevel?)

Ble ikke noe show, vi endte opp med å gi bort billettene. Vi koste oss heller med lasagne, cola og sjokolade, samt nærhet til badet :P

Er mye bedre, for det kommer mye sjeldnere nå, så jeg er spent på hvordan det blir i natt. Om jeg ikke opplever noe særlig mer nå får jeg vært med på morgendagens formiddagsaktivitet. Håper det går i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble et par runder i natt også, men da var det ikke noe særlig vondt i magen lenger. Så jeg tror jeg er på bedringens vei! :nigo:

Nå er vi på vei til byen for å møte en del familie. Skal holde litt avstand til alle og ikke gi noen klemmer til noen, så håper jeg at ikke jeg smitter noen (forutsatt at det har vært omgangssyke). Gubben har jo ikke blitt dårlig, så det kan ha vært bare graviditeten som gjorde at jeg reagerte på et eller annet.

Har uansett pakket med meg mariekjeks i sekken i tilfelle jeg blir uggen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...