MissStiles Skrevet 9. desember 2014 #1141 Del Skrevet 9. desember 2014 Fikk du sove igjen? Hos oss er det omvendt. Jeg våkner av alt av lyder mens han sover som en stein. Han hørte jo ikke at jeg sto opp flere ganger natt til mandag. Uflaks at dere ikke fikk sett henne igjen men heldig som fikk ny time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #1142 Del Skrevet 9. desember 2014 Fikk du sove igjen? Hos oss er det omvendt. Jeg våkner av alt av lyder mens han sover som en stein. Han hørte jo ikke at jeg sto opp flere ganger natt til mandag. Uflaks at dere ikke fikk sett henne igjen men heldig som fikk ny time igjen! Sovnet litt over fire, sov kanskje 20 minutter, var våken i 45 igjen, og sånn gikk det resten av natta. Det som skulle ha blitt 8 timers søvn endte med ca 4. Så jeg har nok veldig kort lunte i dag. Ikke helt kompatibelt med å jobbe med de minste barna i barnehagen Håper virkelig at jeg ikke lar det gå ut over barna på noe vis! Det er jo ikke deres feil, det er lillemor i magen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2014 #1143 Del Skrevet 9. desember 2014 Ikke noen særlig god natt nei! Håper det blir bedre natten som kommer! Tror ikke det blir noen god natt her.. Blåser opp til storm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. desember 2014 #1144 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvordan har det gått idag? Trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #1145 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ikke noen særlig god natt nei! Håper det blir bedre natten som kommer! Tror ikke det blir noen god natt her.. Blåser opp til storm! Oi, storm er heftige saker! Får håpe stormen passerer før dere skal sove, så du slipper å bli holdt våken av ulende vind rundt husmønet Hvordan har det gått idag? Trøtt? Det har gått overraskende bra mtp trøtthet og lunte..! Kanskje det er den kommende morsrollen som har forlenget lunta mi uten at jeg visste det? Tror nok ikke det blir veldig lenge til jeg skal legge meg, selv om det kun blir behandlinger i morgen, og ingen jobb. Skal opp åtte uansett, og det kjennes nesten tidlig nok, hehe. --------------------------------------------------- Vi har fått et nytt familiemedlem!! Det var jo tilbud i Kitch'n sin kundeklubb fram til søndag på Dolce Gusto sin kaffemaskin, og vi ble nødt til å gå for den. Jeg mener det var Malicious som påpekte at man tross alt kan trenge en del kaffe for å klare å komme seg gjennom våkenetter og dårlige søvnmønstre, og jeg tok henne på ordet Så nå har jeg montert den opp på kjøkkenet og servert gubben en kaffe Granse mens jeg selv nyter en Chococino Edit: mener selvsagt Grande, ikke Granse Endret 9. desember 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #1146 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Og så glemte jeg å fortelle om noen gullkorn fra jobben: Det kan være jeg skrev om dette for en tid tilbake, men jeg har jo fortalt barna at det er en baby i magen min, og at hun ligger og svømmer rundt der inne. Et av de mer veslevoksne barna på småbarnsavdelingen gjentok dette under et måltid, og la til at hun har vannsklie der inne Da lo jeg godt! Og i dag var jeg på besøk hos treåringene, og da var det først en som spurte meg om hvorfor ikke babyen min var en bok (som om det var et helt normalt spørsmål). Da måtte jeg bare svare ærlig at jeg ikke hadde noe godt svar på det Et annet barn kom også med to navneforslag til meg: Batman eller Spiderman. Da jeg sa at det var fine forslag, men kanskje passet litt dårlig til en jente, snudde han og fant seg noe annet å interessere seg for.. Er moro med barn! Endret 9. desember 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2014 #1147 Del Skrevet 9. desember 2014 Barn altså dattera til noen venner lurte på om jeg gråt når babyen sparka i magen. Logisk tenking da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 9. desember 2014 #1148 Del Skrevet 9. desember 2014 Haha, er så artig med små barns gullkorn Hender jeg møter på barn fra tidligere jobb, og de forstår ikke at det går an at JEG er gravid... Er ganske ung (20), men ser fort mye yngre ut iblant. Mange av barna trodde jeg ikke var mer enn 15 og lurte på hvilken skole jeg gikk på. Så når de nå møter meg og ser magen blir de lange i ansiktet!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. desember 2014 #1149 Del Skrevet 9. desember 2014 De barna, de barna Lillebroren min på 3 år kikker inn i navlen min og sier at han ser babyen svømmer inni der. Også syns han at det er urettferdig (alt er urettferdig for tiden) at jeg ikke bor hos dem lenger, hvertfall nå som babyen og han er bestevenner Han er jo bare verdens fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #1150 Del Skrevet 9. desember 2014 Haha, blir så glad av å høre barns tilnærming til det at noen rundt dem er gravide! Kommer mange fine kommentarer og tanker da! Focklop, disse barna høres eldre ut enn barnehagealder? Moro uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 10. desember 2014 #1151 Del Skrevet 10. desember 2014 Focklop, disse barna høres eldre ut enn barnehagealder? Moro uansett Ja, SFO-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #1152 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Har sovet supergodt i natt, og det er kjempedeilig! Klarte å bråvåkne av en superkrampe i leggen, da, tilsvarende en jeg hadde for halvannen måned siden. Stakkars samboeren min, våkner av at jeg er hysterisk og halvgriner mens jeg ruller rundt i senga og prøver å strekke ut krampa Han er så søt, så han hjalp meg med beinet sånn at krampa gikk over igjen, men jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet for å ha vekket ham en halvtime før klokka hans skulle pipe.. Nå blir det en deilig dusj, nystekte rundstykker og deretter fysioterapeut for "tilstandsrapport". Etter det blir det fysiomassasje, før jeg skal møte en venninne av lillesøsteren min. Hun var i utlandet da jeg annonserte graviditeten, og bestemte seg for å kjøpe med seg en gave til lillemor! Jeg er heldig som har noen veldig flotte mennesker rundt meg! Edit: der fikk jeg mld fra fysio om at hun var hjemme med sykt barn, så da ble det heller å sette på en klesvask og så sove litt til ^_^ Endret 10. desember 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. desember 2014 #1153 Del Skrevet 10. desember 2014 Graviddrømmer og barneutsagn Det var bra du fikk sovet litt lenger i dag da, når det ikke ble fysio ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. desember 2014 #1154 Del Skrevet 10. desember 2014 Haha barn savner litt å jobb i barnehagen. Bra med kaffemaskin, good choice! går nok til innkjøp snart vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. desember 2014 #1155 Del Skrevet 10. desember 2014 Vi har også dolce gusto, fornøyd med den:) ingen av oss drikker kaffi, men greit å ha til gjester;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. desember 2014 #1156 Del Skrevet 10. desember 2014 Hatt en fin fridag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #1157 Del Skrevet 10. desember 2014 Hatt en fin fridag? Jepp! Som vanlig går den fortere enn planlagt, hehe. Fikk tatt fysiomassasjen og bekreftet at bekkenløsninga ikke har gitt seg selv om jeg har følt meg mye bedre i det siste. Deretter dro jeg innom en jeg kjenner som har kjøpt gave fra utlandet til lillemor. Tok med meg hjemmebakte pepperkaker og kjøpte med kakao til henne. Hun hadde glemt gaven hjemme, da, så det ble til at hun kom innom her på kvelden og fikk testet den nye kaffemaskinen! På vei hjem hentet jeg siste Apotekpakken og kjøpte den aller siste julegaven. De siste gavene som mangler skal lages, og det blir til uka Sen kveld på meg, så nå er det sovetid! God natt, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1158 Del Skrevet 11. desember 2014 Da er søknad om permisjon sendt inn! Kjennes nesten litt skummelt, for det begynner å bli så reelt Tenk at jeg snart skal få lov til å bli mamma til en liten jente! Og nå er jeg på vei i seng. Skal opp kl fem pga luciafeiring på jobb.. Det blir hardt! Sov godt, folkens! Zzzzzz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. desember 2014 #1159 Del Skrevet 11. desember 2014 Sov godt! Spis en lussekatt for meg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1160 Del Skrevet 11. desember 2014 Sov godt! Spis en lussekatt for meg i morgen! Blir ingen lussekatter igjen til barna når jeg først har begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå