Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi! Det var ikke bra! JM anbefalte jerntilskuddet fra merket niferex, den skal visst være god for gravide. Hun sa man ikke får like vondt i magen av den også :)

Signerer denne. Niferex er skånsom mot magen. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt smånervøs og dro til Boots og handlet. De hadde bare sitt eget merke og Duroferon, så jeg endte opp med sistnevnte. Og brusetabletter med C-vitamin. Jeg spiser masse grovt brød og spiser frukt og grønt, så jeg håper at magen ikke blir veldig kranglete. Har heldigvis ikke hatt noen problemer med treg mage til nå, i alle fall ikke mer enn enkelthendelser.

Tenkte jeg sikkert bør sikte meg inn på enda mer rødt kjøtt, leverpostei og grønne bladgrønnsaker av noe slag? Skal ta 200 mg jern hver dag i form av tablettene, da, det bør jo gi god effekt :)

Skrevet

Det går nok bra! Merker det fort om magen ikke er helt med på jerntilskuddet.. Håper du opplever rask effekt og kommer deg litt ovenpå igjen før fødsel :)

Skrevet

Takk, alle sammen! :hjerte:

28 uker i dag, og med det er jeg inne i tredje trimester! Snart i mål!

Har feiret det hele med veldig sær babydrøm :P Drømte at lillemor ble født nå, men var fullvokst. Og gubben var kjempeflink med henne og skiftet bleie og la henne og sånt. Vi var visst hos foreldrene mine for å feire jul, og lillemor hadde vært så stille at de ikke hadde fått med seg at jeg hadde født, haha. Siste jeg drømte var at jeg kom inn på kjøkkenet og så at lillemor lå inni ovnen (som tydeligvis også var en slags seng når den ikke var i bruk) sammen med ribba!!! Jeg reiv opp ovnsdøra og fikk henne ut, mens både gubben og stemora mi syntes jeg var hysterisk :P Så våknet jeg.

Hvor får jeg det fra? :fnise:

Skrevet

Gratulerer med 28 uker! :strix:

Haha! Graviddrømmer er så lite logiske :P

Skrevet

Duroferron er nok den som blir brukt mest, men bare forebygg du så du slipper hard mage:)

Hurra for 28 uker :strix: og den drømmen er syk altså :ler:

Skrevet (endret)

Haha huff, for en drøm :ler: Hurra for 28 uker og tredje trimester! :strix:

Endret av Focklop
Skrevet

Haha, artig drøm! :) Stas å ha kommet i tredje trimester! :)

Skrevet

Bare fort innom, gratulerer! Men væææh, jeg skvatt så fælt da jeg leste tittelen på dagboken din, synes det sto Svigermors Graviditetsbok, hahaha!

Skrevet (endret)

Bare fort innom, gratulerer! Men væææh, jeg skvatt så fælt da jeg leste tittelen på dagboken din, synes det sto Svigermors Graviditetsbok, hahaha!

:skratte: Hahahaha, det hadde gjort seg!! Endret av Spiremor
Skrevet

Og jeg hadde så mange rare drømmer da jeg var gravid, jeg også! Jeg drømte at det var ferdig og fint i magen, men så begynte utviklingen plutselig å snu, babyen ble mindre og mindre og til slutt ingenting. Og så drømte jeg ofte om fødselen, alle hjelpere sto fåret rundt sengen og så på, for jeg hadde nedkommet med et gigantisk egg...

Gjest Snuttepi
Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte kattunger jeg. Og jeg var visst den eneste som ikke var forberedt på det. Alle skrøt og var helt henrykt over de nyyyydelige kattungene, og jeg var helt fortvilet over at jeg ikke hadde fått noen baby. Mannen hadde til og med navnene klare, og jeg fikk beskjed om at jeg var utakknemlig som tross alt hadde fått fem nydelige små nøster.

Hvor tar man det fra?!!

Skrevet

Haha, for noen drømmer! Lurer på om det finnes en egen nettside for gravidedrømmer? :P

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte kattunger jeg. Og jeg var visst den eneste som ikke var forberedt på det. Alle skrøt og var helt henrykt over de nyyyydelige kattungene, og jeg var helt fortvilet over at jeg ikke hadde fått noen baby. Mannen hadde til og med navnene klare, og jeg fikk beskjed om at jeg var utakknemlig som tross alt hadde fått fem nydelige små nøster.

Hvor tar man det fra?!!

Haha beste på lenge!

Skrevet

Snikleser melder seg og kan fortelle at ho drømte ho fødte både kattunger og ipad når ho gikk gravid. Hoho

Du må sjekke ut gratispakken til rimi også! Syns den var like god som apotek1 sin.

Skrevet

Snikleser melder seg og kan fortelle at ho drømte ho fødte både kattunger og ipad når ho gikk gravid. Hoho

Du må sjekke ut gratispakken til rimi også! Syns den var like god som apotek1 sin.

Haha, herregud, hvorfor drømmer flere at de føder kattunger? :P:skratte:

Velkommen, forresten! :vinke:

Jeg mener jeg meldte meg på til den pakka og fikk mail om at jeg får pakke tilsendt rundt termin, kan det stemme?

Skrevet

En ipad er jo i det minste bedre enn en stasjonær med 24" skjerm :fnise:

Skrevet

Haha, herregud, hvorfor drømmer flere at de føder kattunger? :P:skratte:

Velkommen, forresten! :vinke:

Jeg mener jeg meldte meg på til den pakka og fikk mail om at jeg får pakke tilsendt rundt termin, kan det stemme?

Jeg fikk en verdikupong to uker før ca, så måtte jeg hente den! :)

Skrevet

Fødte iPad?!?!! Au!!!

En ipad er jo i det minste bedre enn en stasjonær med 24" skjerm :fnise:

Haha ja er det mulig liksom. Tror det var en fin ipad da.

24" skjerm, bøyer meg i støvet for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...