Lilleninja Skrevet 8. november 2014 #941 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Hurra for 24 uker Gratulerer med innlevert eksamen også, satser på bra resultat Endret 8. november 2014 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. november 2014 Forfatter #942 Del Skrevet 8. november 2014 Hurra for 24 uker Det hørtes jo bra ut da! Her ser det ut som at de avlyser vanngym, var for få påmeldte... Men det var jo 13 andre enn meg som mottok mailen om at vi ikke var nok. Synes det var mange jeg! Sikkert deilig å være ferdig med innleveting kan jeg tenke meg! Rett svar må vel være det som teller mest Oi, det var rart! Var det så at du bodde i Oslo eller omegn? I så fall kan du vurdere Fagerborg Fysioterapi. De bruker Vestkantbadet og Romsås Bad, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2014 #943 Del Skrevet 8. november 2014 Hurra for 24 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. november 2014 #944 Del Skrevet 8. november 2014 Oi, det var rart! Var det så at du bodde i Oslo eller omegn? I så fall kan du vurdere Fagerborg Fysioterapi. De bruker Vestkantbadet og Romsås Bad, hvis jeg husker riktig. Ja, det synes jeg også nei.. Jeg bor på vestlandet:) men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. november 2014 #945 Del Skrevet 8. november 2014 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2014 #946 Del Skrevet 9. november 2014 Hurra for 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. november 2014 Forfatter #947 Del Skrevet 9. november 2014 For en helg! Fikk levert eksamen på fredags kveld og deretter slappet av litt før senga. Lørdag var det utdrikningslag for en av mine beste venninner, så det ble en kjempekoselig dag med mye moro og kos Kjente det gikk overraskende bra med bekkenet og ryggen, og i dag har stort sett bare vært en fortsettelse av den gode formen. Fikk med meg gubben på en times gåtur. Er litt begrenset med skogsvei like ved oss, men vi tok en runde som i alle fall gir oss en del grusvei. Bevegelsen er uansett uvurderlig I dag fikk vi også ryddet og støvsugd en del, og det var deilig. Søsteren min låner oss en lekegrind, og den fikk vi levert på døra i kveld. Står i boden til vi trenger den. Oooog jeg ble inspirert av Lilleninja og bestilte meg time til 3d-ultralyd 3. desember. Da er jeg 27+5 og visstnok inne i den beste tiden for 3D Gleder meg sykt til å se ansiktet til lille!! Og så må vi se om magedultingen jeg hadde med Lilleninja byttet om på babyene våre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2014 #948 Del Skrevet 10. november 2014 Forstår veldig godt at du har bestilt time til 3d ultralyd. Du har time et par dager etter meg. Gleder meg!! Så greit å ha låne en lekegrind da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. november 2014 #949 Del Skrevet 10. november 2014 Wohoo for 3D-ultralyd Det var veldig koselig altså Hadde ikke nølt med å bestille det igjen Selv om jeg bare var inne i ca. 15 minutter, så syns jeg det var verdt pengene ^^ Hvor bestilte du? Hehe, blir spennende å se, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. november 2014 Forfatter #950 Del Skrevet 10. november 2014 Forstår veldig godt at du har bestilt time til 3d ultralyd. Du har time et par dager etter meg. Gleder meg!! Så greit å ha låne en lekegrind da! Tenk at vi skal få se babyene våre på ordentlig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. november 2014 Forfatter #951 Del Skrevet 10. november 2014 Wohoo for 3D-ultralyd Det var veldig koselig altså Hadde ikke nølt med å bestille det igjen Selv om jeg bare var inne i ca. 15 minutter, så syns jeg det var verdt pengene ^^ Hvor bestilte du? Hehe, blir spennende å se, ja Bestilte ved Oslo Medisinske senter, for de var billigst Koster jo 1200 kr uansett. Gleder meg utrolig mye allerede!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. november 2014 #952 Del Skrevet 10. november 2014 1200 er vel anvendte penger i en sånn sammenheng syns jeg Blir sikkert superkoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2014 #953 Del Skrevet 10. november 2014 Wohoo for 3D-ultralyd Det var veldig koselig altså Hadde ikke nølt med å bestille det igjen Selv om jeg bare var inne i ca. 15 minutter, så syns jeg det var verdt pengene ^^ Hvor bestilte du? Hehe, blir spennende å se, ja Oi, det var kort! Vi fikk se i over en halvtime med O! Uansett veldig verdt det ja. Gleder meg såå til jeg også skal om 2,5 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. november 2014 #954 Del Skrevet 10. november 2014 Å! Nå vil jeg også på 3D! *Gå for og overtale mannen* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. november 2014 #955 Del Skrevet 10. november 2014 Det blir nok her også! Her koster det faktisk bare 950,- synes ikke det er så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. november 2014 Forfatter #956 Del Skrevet 12. november 2014 I går var jeg hos jordmor. Symfysemålet var litt over gjennomsnittet, men innenfor normalen likevel. Ellers var alt bra Fikk snakket litt om det at jeg er ganske redd for fødselen. Hun ga meg en kopi av et skjema som A-hus sender ut til de som skal føde der, og de gravide må sende inn dit. Det er en oversikt over spørsmål man kan ha godt av å tenke gjennom på forhånd, og jeg kommer til å ha med fødebrevet på Ullevål. Tror det kan roe meg ned litt å føle at det gir i alle fall Litt kontroll oppe i alt jeg ikke kan styre rundt fødselen. I morgen er det andre gang på bassengtrening. Gleder meg til å få myknet opp i bekkenet igjen, det kjentes veldig godt sist Må se om jeg finner bh-forlenger når jeg først er ute også. På kvelden må bh-en av nå, for da er jeg så stor at det gjør skikkelig vondt å ha den på :/ Har faktisk hatt på ammeinnlegg i dag Har ikke egentlig såå mye som kommer, men syns det er litt ekkelt å få det i bh-en. Må plutselig vaskes etter én dags bruk. De jeg fikk tak i kjennes som bomull. Er det noen som vet om tynnere versjoner? Trodde det fantes i papir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2014 #957 Del Skrevet 12. november 2014 Libero sine er i papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 12. november 2014 Forfatter #958 Del Skrevet 12. november 2014 Mine er fra Libero. Kanskje jeg må se i en annen butikk enn Rema? De er laget av cellulose, som forsåvidt er papir, men de kjennes som bomullspads. Er litt tykke for bruken de har nå. Kan nevnes at jeg allerede har hatt melkelekkasje gjennom singlet og tynn genser fordi jeg satt så bøyd at brystvorta tydeligvis kom litt utenfor BH-en (og dermed også innlegget). Så eh.. Gjorde ammeinnleggene at det var dårligere plass i bh-en, mon tro? Skal uansett kjøpe bh-forlenger i morgen (hvis jeg finner), men må kanskje koste på meg en ny bh også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2014 #959 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har fått et sånn fødebrev fra AHUS. Ikke fylt det ut enda men skal absolutt fylle den ut før fødsel. Prøver å ikke tenke så mye på det men man gjør seg opp noen tanker rundt dette med fødsel. Lykke til på bassengtrening idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. november 2014 Forfatter #960 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har fått et sånn fødebrev fra AHUS. Ikke fylt det ut enda men skal absolutt fylle den ut før fødsel. Prøver å ikke tenke så mye på det men man gjør seg opp noen tanker rundt dette med fødsel. Lykke til på bassengtrening idag! Takk takk, det var veldig deilig med litt trim og tøying Anbefaler det til alle som kjenner seg litt stiv i kroppen eller det som verre er. Fødselen nærmer seg jo med stormskritt nå :o Er ikke lenge nok igjen til at jeg klarer å slappe av, hehe. Tror jeg må lage meg en spilleliste med musikk som jeg vil høre under fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå