Androide Skrevet 15. desember 2014 #1181 Del Skrevet 15. desember 2014 Veldig fin kjole Jeg sier 'if you've got it, flaunt it' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1182 Del Skrevet 15. desember 2014 Ettersom jeg var litt usikker på om den var best litt bløt eller litt stiv, så tok jeg og helte av litt og litt fra kjelen, så jeg har tre forskjellige tykkelser på gommen. Men alle er jo gode! Vanskelig å bestemme seg, hehe. Kanskje bare gå for den mellomste konsistensen, så er jeg "safe". Skal jo spise all denne gommen selv, mohahaha! Blir å lage ny til foreldrene mine på lørdag, så den er helt fersk når de får den. Jeg vet jo ikke hvor lenge den holder heller. Sto på nett at man kan fryse den om man vil det. Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. desember 2014 #1183 Del Skrevet 15. desember 2014 Ettersom jeg var litt usikker på om den var best litt bløt eller litt stiv, så tok jeg og helte av litt og litt fra kjelen, så jeg har tre forskjellige tykkelser på gommen. Men alle er jo gode! Vanskelig å bestemme seg, hehe. Kanskje bare gå for den mellomste konsistensen, så er jeg "safe". Skal jo spise all denne gommen selv, mohahaha! Blir å lage ny til foreldrene mine på lørdag, så den er helt fersk når de får den. Jeg vet jo ikke hvor lenge den holder heller. Sto på nett at man kan fryse den om man vil det. Noen som har prøvd det? Ja, gomme holder seg kjempefint i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1184 Del Skrevet 15. desember 2014 Ja, gomme holder seg kjempefint i fryseren. Supert! Det ble såpass mye at jeg tenker at den må fordeles i to beholdere. Og da er det jo greit å kunne fryse den ene, hvis ikke den blir gitt til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. desember 2014 #1185 Del Skrevet 15. desember 2014 Supert! Det ble såpass mye at jeg tenker at den må fordeles i to beholdere. Og da er det jo greit å kunne fryse den ene, hvis ikke den blir gitt til noen andre Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2014 #1186 Del Skrevet 15. desember 2014 Var det idag dere skulle på 3d ultralyd imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1187 Del Skrevet 15. desember 2014 Var det idag dere skulle på 3d ultralyd imorgen? Vi har vært på siste forsøk på 3D-ultralyd i dag, og endelig hadde hun snudd seg litt! Er ikke så gode bilder likevel, men her går det an å se et ansikt (med en hånd foran): Syns jo selv at hun ser ut akkurat som hun skal, naturligvis! Likner på en hvilken som helst annen sunn, frisk, liten jente! I tillegg har jeg laget både brente mandler OG kakao på pinne i dag. Skal smake på en kakao senere, for å se om de faktisk går an å gi bort i gave eller ei, men syns ideen i seg selv var veldig søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. desember 2014 #1188 Del Skrevet 15. desember 2014 Så flott at dere endelig fikk brukbare bilder. Må innrømme det er litt kjedelig å sitte igjen med nada etter 3D medl illebror altså. Speiselt siden vi fikk så flotte bilder av storebror. Kakao på pinne høres veldig godt ut! Og ikke minst utrolig lett å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. desember 2014 #1189 Del Skrevet 15. desember 2014 Vi har vært på siste forsøk på 3D-ultralyd i dag, og endelig hadde hun snudd seg litt! Er ikke så gode bilder likevel, men her går det an å se et ansikt (med en hånd foran): Syns jo selv at hun ser ut akkurat som hun skal, naturligvis! Likner på en hvilken som helst annen sunn, frisk, liten jente! I tillegg har jeg laget både brente mandler OG kakao på pinne i dag. Skal smake på en kakao senere, for å se om de faktisk går an å gi bort i gave eller ei, men syns ideen i seg selv var veldig søt Flinka som har mekka både gomme, brente mandler og kakaopinner ^^ Og for ei fin lita frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. desember 2014 #1190 Del Skrevet 15. desember 2014 Så fin hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. desember 2014 #1191 Del Skrevet 16. desember 2014 Så bra at hun hadde snudd seg litt sånn at dere fikk sett henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #1192 Del Skrevet 16. desember 2014 Jaaa, jeg var veldig glad for å få sett henne litt bedre! Tror fremdeles ikke helt på at det skal komme en vaskeekte baby ut av meg og være hos meg resten av livet. Det går nok ikke opp for meg før vi har kommet hjem med henne Kakao på pinne funket veldig bra! Jeg lagde med 200g dronningsjokolade og 200g 70%-sjokolade som jeg smeltet og så tilsatte 30g bakekakao og 70g melis. Ble god, mørk kakao, men har lagt ved mini-marshmallows i de små gaveposene jeg har pakket kakaoen i. Da kan den kanskje passe for de litt mindre også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 16. desember 2014 #1193 Del Skrevet 16. desember 2014 Ååh, fine lille jenta! Nå fikk jeg også lyst til å dra på 3D-ultralyd! Men med tanke på hvor lur og sjenert hun har vært tidligere så tør jeg nesten ikke ta sjansen, blir for dyrt å kjøre mange ganger inn til byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #1194 Del Skrevet 17. desember 2014 Ååh, fine lille jenta! Nå fikk jeg også lyst til å dra på 3D-ultralyd! Men med tanke på hvor lur og sjenert hun har vært tidligere så tør jeg nesten ikke ta sjansen, blir for dyrt å kjøre mange ganger inn til byen Hehe, ser den ------------ Jeg kjøpte meg jo brodder for en tid tilbake, men har ikke fått prøvd dem ut før i dag. Wow, så rart det var å ha på! Det var såpass merkelig at jeg endte opp med å ta dem av igjen. Gikk stort sett i sentrum, og skal være inne i butikker resten av turen min, så det er upraktisk med knotter som gjør at det føles som om jeg sklir innendørs Kanskje best å bruke dem når det ligger litt snø også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. desember 2014 #1195 Del Skrevet 17. desember 2014 Broddene lager ikke fullt så mye lyd dersom det er litt snø ihvertfall Man blir fort vant til følelsen, men det kommer litt an på kvaliteten på broddene også. Veldig kjekt når det er stålis på bakken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 17. desember 2014 #1196 Del Skrevet 17. desember 2014 Så fine bilder er så fascinerende å se disse 3D bildene.. Brodder er nok lurt! Tar sikkert litt tid å venne seg til å gå med dem, men hadde glatt kjøpt det selv om det ikke var for at svangerskapet nå snart er ferdig.. Da har jeg joggesko med pigg, som skal ta over Håper du har en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #1197 Del Skrevet 17. desember 2014 Broddene lager ikke fullt så mye lyd dersom det er litt snø ihvertfall Man blir fort vant til følelsen, men det kommer litt an på kvaliteten på broddene også. Veldig kjekt når det er stålis på bakken! Ja, det var veldig mye lyd, og det kjentes som om broddene klistret seg fast i bakken på noe vis. Blir nok til at jeg drar dem fram igjen når det legger seg is. Til nå har det gått såpass opp og ned med temperaturen at den lille isen som dukker opp som regel er borte neste dag. Har dem i sekken, da! Så fine bilder er så fascinerende å se disse 3D bildene.. Brodder er nok lurt! Tar sikkert litt tid å venne seg til å gå med dem, men hadde glatt kjøpt det selv om det ikke var for at svangerskapet nå snart er ferdig.. Da har jeg joggesko med pigg, som skal ta over Håper du har en fin onsdag Ja, er rart at det går an å lage et bilde av det som er der inne uten å faktisk stikke et kamera inni magen! Går med tursko som har gode såler, og så har jeg broddene i sekken til jeg føler at jeg trenger dem igjen. Må nok ha litt "tilvenning" av dem, hehe. Skal forsåvidt gå i isete skog i morgen, regner med at de må på da. Da får jeg meg litt trening! Takk, i like måte! -------------------------- Sitter og ser på Newbie-serien til Kappahl (selv om jeg ikke egentlig skal kjøpe noe, men det er da lov til å drømme!). Hadde vært veldig koselig å ha lillemor her i jula og kunne ta på henne disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. desember 2014 #1198 Del Skrevet 17. desember 2014 Hihi, helldussan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 17. desember 2014 #1199 Del Skrevet 17. desember 2014 Sitter og ser på Newbie-serien til Kappahl (selv om jeg ikke egentlig skal kjøpe noe, men det er da lov til å drømme!). Hadde vært veldig koselig å ha lillemor her i jula og kunne ta på henne disse Ååh Det er så mye fint i Newbie-serien! Tar turen innom Kappahl en gang i blant, og kommer som regel hjem med et plagg eller to hver gang Har kjøpt bodyer på H&M, og noen sokker, pysjer, dresser, votter og luer på Kappahl. Fikk forresten tips om at Name-it bodyene er trange, så har holdt meg unna disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2014 #1200 Del Skrevet 17. desember 2014 Ja, masse fint til babyer på Kappahl. Åååå, de var jo søte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå