MissStiles Skrevet 1. desember 2014 #1061 Skrevet 1. desember 2014 Hatt det fint i London? Godt å sove i sin egen seng igjen?
Lilleninja Skrevet 1. desember 2014 #1062 Skrevet 1. desember 2014 Har dere hatt det bra? Så lure dere var som tok med dere en ekstra bag
kaospåtobein Skrevet 1. desember 2014 #1063 Skrevet 1. desember 2014 Så godt med en tur hvaa har du shoppet?
Gjest me2u Skrevet 1. desember 2014 #1064 Skrevet 1. desember 2014 Høres ut som en perfekt tur Kan tenke meg at egen seng er savnet. Borte bra, hjemme best
Spiremor Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #1065 Skrevet 1. desember 2014 Hatt det fint i London? Godt å sove i sin egen seng igjen? Har dere hatt det bra? Så lure dere var som tok med dere en ekstra bag Har hatt det superfint! Ble ikke helt romantisk, som jeg kanskje hadde småplaner om, men vi var litt slitne fra før av, så resultatet av turen ble supert Og, som gubben sa: Borte bra, men hjemme best. Var veldig fint hotell vi bodde på, da, jeg kunne nesten ha blitt et par dager ekstra bare på grunn av det! Ja, vi har sett det før når vi har vært på storbyturer: det blir gjerne såpass med shopping at vi savner flere bager til å ha med tingene hjem igjen! Kommer til å gjøre det samme til jul. Han drar til sin familie, så kommer jeg etter litt senere. Tar nok med meg bag med en annen bag nedi, sånn at vi får med oss julegavene hjem lettere Tips til andre også, det! Så godt med en tur hvaa har du shoppet? Har kjøpt masse julegaver, sånn at jeg er nesten ferdig med det, og så har jeg kjøpt litt klær og sko til både meg selv og lillemor. Måtte få tak i en jakke til, for den andre jeg har er så veldig tykk (og ikke så fin), pluss at jeg ville ha en kjole til å bruke på julebord, julaften, nyttårsaften og eventuelle andre festligheter. Har en kjole jeg skal bruke i et bryllup på nyåret, men vil ikke "bruke den opp" på litt mer vanlige greier, hehe. Og så har jeg kjøpt litt diverse hudpleie til både meg og lille. Masse fra Burt's Bees Og så fant jeg flasker til en lavere pris enn her hjemme, og det er ikke å forakte! Høres ut som en perfekt tur Kan tenke meg at egen seng er savnet. Borte bra, hjemme best Veldig riktig! Utrolig fint hotell vi bodde på, så vi var superfornøyde med oppholdet, men det er noe med å komme hjem til egen seng altså
Spiremor Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #1066 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har tidligere hentet ut en Mammabox. Ble dessverre litt skuffet, om det er lov til å si det mtp at den er gratis. Fikk jo en gammel versjon og til gutt, men jeg fikk tilbudet om å vente til de nye hadde ankommet butikken. Innholdet skulle visstnok være omtrent det samme uansett. Det jeg fikk i Mammaboxen var: - Prøve på Blenda Sensitive flytende vaskemiddel - Smokk for nyfødte - Sokker - Prøve på en grøt som kan brukes fra 6 mnd alder (grøten går ut i februar 2015, altså før lillemor blir født, så jeg valgte å gi den bort) - Katalog fra Barnas Hus for 2014 - En utgave av Henne fra i sommer Jeg tror dette var alt. Boksen i seg selv var ganske stor, så at innholdet var så lite, gjorde at jeg følte den var litt oppskrytt. Jeg hadde også googlet litt og funnet ut at Apotek1 og Vitus Apotek har egne bokser som man kan hente ut fra ca 3 mnd før termin til 3 mnd etter. I dag hentet jeg ut fra Apotek1, og jeg må bare si at jeg er superfornøyd! Igjen, dette er jo gratis bokser, så jeg er jo glad for alt jeg har fått i begge boksene til nå, men er likevel mye mer imponert over pakken fra Apotek1 enn Mammaboxen fra Barnas Hus. Dette var det jeg fikk i dagens pakke: - Kosttilskudd for gravide (blir gitt til en venninne, ettersom det er for prøvere og første trimester) - To forskjellige smokker for nyfødte (MAM og Avent) - Prøve på Avent ammeinnlegg - Parfymefrie baby wipes - Prøvepakke med bleier fra Pampers str 1 og 2 - Sokker + katalog fra Lindex, inkludert en rabattkode - Avent Natural babyflaske i minste størrelse - Prøve på Blenda Sensitive flytende vaskemiddel - Antibac - En pakke bind - Prøve på Bepanthen-salve - Prøve på eucerin Aquaphor-salve - Prøve på Dr Greve Allroundkrem - Prøve på Laroche-Posay Cicaplast salve - Foreldre & Barn-blad for november - FisherPrice babybok for barnets første år - Litt reklame for produktene som fulgte med, samt LifeStone og Codan forsikring Boksen var helt full! Har faktisk kjøpt meg en tilsvarende babyflaske i London, så det var jo flaks at det var akkurat samme serie Vil, med andre ord, anbefale alle å melde seg opp hos Apotek1! De har også en julekalender, for de som er interessert i det ---------------------- Må bare ta med en liten klage på slutten.. Har hatt en helt super helg med masse gåing hver dag og omtrent ikke noe vondt i det hele tatt. Så kom jeg på jobb i dag, og allerede etter et par timer kjente jeg at jeg var sliten. Nå har jeg så vondt i hele kroppen (og spesielt korsryggen) at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det er vondt å sitte, stå, ligge, hva enn. Skal visst få en massasje av samboeren etterhvert, men han er jo alltid opptatt med laptopen sin.. Kan være at jeg går over i hormontrollmodus etterhvert, altså! Skal jo til legen på onsdag og fortelle om at jeg er sliten om dagen og ikke vet helt hvordan det egentlig går. I helgen tenkte jeg at det kanskje ikke var så farlig likevel, for ting var bedre enn de har vært på to-tre uker. Men dagen i dag beviser for meg at jeg bare må snakke med legen. Snakket med sjefen, og hun foreslo at jeg går opp til 60% ut desember og deretter går 100% ut i sykemelding. Jeg vet jo ikke hvordan formen er da, men jeg forventer ikke akkurat å bli bedre, hehe. Sa at jeg kunne snakke med legen om 60% i alle fall, og så kan vi ta en ny runde med legen over nyttår og sjekke status da. Håper en god natts søvn gjør susen!
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #1067 Skrevet 1. desember 2014 Det var mye i den pakken ja! Gleder meg til å hente den og resten Så dumt at du har så vondt. Du får kreve massasje av mannen! Går du til behandling? Jeg fikk litt øvelser for å strekke ut korsryggen av fysio, men vanskelig å forklare i tekst..
MissStiles Skrevet 2. desember 2014 #1068 Skrevet 2. desember 2014 Det høres vondt ut. Godt du skal til legen imorgen. Jeg har ikke hentet noen av gratis pakkene enda. Kanskje jeg skal gjøre det idag. Se om jeg går forbi en apotek1 og vitus apotek.
Spiremor Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1069 Skrevet 2. desember 2014 Fikk littebitt massasje, så jeg kjente det litt mindre da jeg la meg, heldigvis. Går ikke til fysioterapeut akkurat nå, men tar fysiomassasje iblant og så går jeg på vanngym en gang i uka. Kan være jeg må bestille meg en time hos fysioterapeuten igjen for ny vurdering av formen. Husk at du må ha meldt deg på for å få boks, MissStiles
Spiremor Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1070 Skrevet 2. desember 2014 Og i natt hadde jeg en skikkelig sær drøm. Før jeg la meg i går lakk jeg en del væske (sorry) fra puppene, og det har tydeligvis festet seg. Så jeg drømte at jeg lakk masse og fikk beskjed fra de rundt meg om at jeg måtte pumpe for å få ut det første sånn at det ble melk som kom ut. Det jeg hadde nå var visst appelsinjuice, nemlig. Med fruktkjøtt! Så jeg fant en karaffel, klemte litt på puppen, og så bare rant det. Tror det kom totalt 8 dl! Resultatet var en blanding av melk og juice, og det jeg trodde var fruktkjøtt viste seg å være riskorn! Sært! Og ekkelt...
Androide Skrevet 2. desember 2014 #1071 Skrevet 2. desember 2014 Hvor finner dere alle disse boksene? Apotek 1 og Barnas Hus, er det flere? Høres jo ut som det er mye fint i dem da, greit å ta med seg alt man kan God bedring med ryggen, det høres ikke godt ut!
missdior Skrevet 2. desember 2014 #1072 Skrevet 2. desember 2014 Hahahah, for en nasty drøm! Uh kanskje jeg også må begynne å hente ut bokser snart...
Spiremor Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1074 Skrevet 2. desember 2014 http://www.babypakker.no :D Oi, må se gjennom denne! Er jo så praktisk med prøvepakker, da finner man plutselig masse gode produkter man ikke visste om! Har fått Mammabox fra Barnas Hus og Babybox fra Apotek1, og så har jeg hentelapp for Vitus Apotek. Haha, må le av autokorrekturen på tlf som ville skrive hengepupper istedenfor hentelapp, og Virus apotek 1
Spiremor Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1075 Skrevet 2. desember 2014 Hvor finner dere alle disse boksene? Apotek 1 og Barnas Hus, er det flere? Høres jo ut som det er mye fint i dem da, greit å ta med seg alt man kan God bedring med ryggen, det høres ikke godt ut! Takk Skal til legen i morgen, og da får jeg jo se hva han tenker. Er hakket bedre akkurat nå, men det er jo gjerne på kvelden at det slår til. Satser på at jeg holder meg i grei form i kveld! I morgen er det 3d-ultralyd!!! Er ikke før rundt fire, men jeg gleder meg helt sykt!
MissStiles Skrevet 2. desember 2014 #1076 Skrevet 2. desember 2014 I morgen er det 3d-ultralyd!!! Er ikke før rundt fire, men jeg gleder meg helt sykt! Gled deg!!
Gjest me2u Skrevet 2. desember 2014 #1077 Skrevet 2. desember 2014 Takk Skal til legen i morgen, og da får jeg jo se hva han tenker. Er hakket bedre akkurat nå, men det er jo gjerne på kvelden at det slår til. Satser på at jeg holder meg i grei form i kveld! I morgen er det 3d-ultralyd!!! Er ikke før rundt fire, men jeg gleder meg helt sykt! Å så spennende!!!!
malicious Skrevet 2. desember 2014 #1079 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hentet fra vitus apotek i dag! Fuktighetskrem til herre, engangsvaskekluter, smokk og flaske fra avent. Truseinnlegg, intimsåpe og en babymappe du kan ha ting i
Spiremor Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #1080 Skrevet 3. desember 2014 Jeg hentet fra vitus apotek i dag! Fuktighetskrem til herre, engangsvaskekluter, smokk og flaske fra avent. Truseinnlegg, intimsåpe og en babymappe du kan ha ting i Noe til mannen var jo koselig, det har ikke de andre boksene hatt. Får hente ut den også snart, og sjekke ut Libero og de andre som også har noen sånne greier Legetime og 3d-ultralyd i dag!! Gleder meg så sykt til å se henne!! Og så skal jeg be dem om å dobbeltsjekke kjønn så vi ikke plutselig får oss en overraskelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå