Lilleninja Skrevet 13. november 2014 #961 Del Skrevet 13. november 2014 Hehe, flere enn meg som plutselig har innsett at det ikke er så lenge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2014 #962 Del Skrevet 13. november 2014 Tror jeg må lage meg en spilleliste med musikk som jeg vil høre under fødselen. Det er faktisk en god idè. Jeg skal huske på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. november 2014 Forfatter #963 Del Skrevet 13. november 2014 Hehe, flere enn meg som plutselig har innsett at det ikke er så lenge igjen? Det er jo helt sykt når jeg ser hvor fort ukene flyr nå fram mot jul! Dagene går så fort, og de går litt over i hverandre pga to sykemeldingsdager midt i uka og greier, så jeg tror jeg kommer til å få litt sjokk når vi er i januar og jeg snart skal ut i permisjon :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. november 2014 #964 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg har også laget spilleliste for fødsel. Godt med beroligende musikk når man skal prøve å fokusere på pust og å ikke miste kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. november 2014 #965 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg tenker at noe sinnarock ala Rammstein og System of a Down må gjøre susen!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. november 2014 Forfatter #966 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg tenker at noe sinnarock ala Rammstein og System of a Down må gjøre susen!! Skulle egentlig sitere både deg og Teriyaki, men er på mobilen. Tror det må bli noe koselig, rolig og evt morsomt som holder meg positiv fram til pressriene kommer, og da drar jeg fram lista di Må nok ha noe som hjelper meg da, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. november 2014 Forfatter #967 Del Skrevet 14. november 2014 I dag er jeg 25 uker på vei! (hvis ikke jeg husker feil, haha, kommer ut av tellingen om dagen!) Ettersom det tross alt er min dagbok får jeg vel ta med noen symptomer som har kommet. Har alltid hatt veldig ren hud, men nå har jeg begynt å få en del kviser på skuldrene og i nakken. Er en pirker, og det er dumt mtp potensielle arr :/ Har også fått mørkere hår på magen. Jeg ser ikke ut som en mann, på langt nær, men føler meg mye mindre feminin.. Var visst vanlig, og det går sannsynligvis tilbake til normalen når lillemor er ute. Og jeg har begynt å få litt sure oppstøt igjen. Er ikke mye, men heller ikke superdigg. Bare 15 uker (og 3 dager) til termin! Det er jo ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. november 2014 #968 Del Skrevet 14. november 2014 Hurra for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. november 2014 #969 Del Skrevet 14. november 2014 Hurra for 25 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. november 2014 #970 Del Skrevet 14. november 2014 Hurra for 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2014 #971 Del Skrevet 14. november 2014 Yey for 25 uker! Mørkere hør på magen pluss generelt sett masse "dun" på magen får jeg også når jeg er gravid. Det går bort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. november 2014 #972 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg begynte å få svarte hår på magen for ganske lenge siden.. Sånn flott veiviser liksom alle kvisene som dukker opp på hele meg er jeg begynt å bli vandt med, men jeg skjønner godt hva du mener med å føle seg mindre feminin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. november 2014 Forfatter #973 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg begynte å få svarte hår på magen for ganske lenge siden.. Sånn flott veiviser liksom alle kvisene som dukker opp på hele meg er jeg begynt å bli vandt med, men jeg skjønner godt hva du mener med å føle seg mindre feminin Litt mørkere hår rundt navlen og nedover har jeg alltid hatt, men det har ikke vært så veldig synlig. Nå føler jeg at de mørkere hårene dekker hele magen Mmmm, fredagstaco!! :D Og etterpå blir det pepperkaker 😇😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. november 2014 #974 Del Skrevet 14. november 2014 Hurra for 25 uker Ukene flyr ja og høsten og for ikke å snakke om adventstiden er en fin rugetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. november 2014 #975 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har ikke blitt mer mann! til meg selv. Har også spist fredagstaco i dag, mrdior jobba overtid så spiste alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. november 2014 Forfatter #976 Del Skrevet 15. november 2014 Hurra for 25 uker Ukene flyr ja og høsten og for ikke å snakke om adventstiden er en fin rugetid Ja, det er deilig at det er så mye som skjer. Da går tiden plutselig litt fortere Du er jo snart i mål nå! Hvordan føler du deg? Jeg har ikke blitt mer mann! til meg selv. Har også spist fredagstaco i dag, mrdior jobba overtid så spiste alene.... Haha, jeg og Saraby har sikkert blitt nok mandige til at du ikke trengte å bli det også, da Kjedelig med taco alene, men taco er uansett godt. Man blir jo glad av å spise taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. november 2014 Forfatter #977 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Fikk kjøpt meg to nye BH-er i går, samt en pakke BH-forlengere. OMG. Jeg trodde jeg hadde gått opp bare littebitt rundt brystkassa pga magen, men jeg måtte opp TO størrelser rundt brystkassa! Kunne bruke samme koppestørrelse, så da er det jo noe som har vokst litt der også, men hallo! Trodde de seks kiloene jeg hadde lagt på meg var kun på magen, jeg. Kanskje det betyr at jeg kan få den kløfta jeg har drømt om i mange år? Edit: byttet ut et ord Endret 15. november 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. november 2014 #978 Del Skrevet 15. november 2014 Woho, her blir det kløft på deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. november 2014 #979 Del Skrevet 15. november 2014 Heita fra Tveita! (hørtes litt bedre ut enn snøfta fra Kløfta... ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. november 2014 #980 Del Skrevet 15. november 2014 Yei for kløft da! Du kunne sikkert fått litt av meg assa, det er bare å spørre Hva skal du i dag daa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå