AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har svarte øyenbryn, med lange hår, og har vurdert om jeg skal klippe de lengste hårene, men er redd det skal se rart ut. Klipper dere? Er det vanlig å klippe øyenbrynene? Anonymous poster hash: 20a19...0d8
Gjest Naria Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Ja. Det vil si jeg gjør det ikke selv, men hun som threader brynene mine gjøre det. Brynene mine fremstår som mye mer velstelte og mindre buskete når de stusses.
Dricka Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Tror de som klipper dem pleier å tegne inni.. Sånn at det blir penere om du vil ha de mer markerte og sånn du vil. Mine er ganske lange, tette og svarte. Jeg klipper ikke mine. Tror egentlig ikke det er så vanlig med mindre man gidder å fikse de hver morgen.
Gjest Naria Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Tror de som klipper dem pleier å tegne inni.. Sånn at det blir penere om du vil ha de mer markerte og sånn du vil. Mine er ganske lange, tette og svarte. Jeg klipper ikke mine. Tror egentlig ikke det er så vanlig med mindre man gidder å fikse de hver morgen. Stemmer ikke. Jeg sminker aldri brynene mine.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg har helt svarte øyenbryn fra naturens side. Klipper de ja. Fyller ikke inn. Gre øyebrynet rett opp mot pannen og klipp. Se her: Anonymous poster hash: 1706b...3d8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har helt svarte øyenbryn fra naturens side. Klipper de ja. Fyller ikke inn. Gre øyebrynet rett opp mot pannen og klipp. Se her: Haha! Stygge bryn og helt idiotisk å klippe de bryna der. Bryn skal i utgangspunktet ikke klippes, da har du en lang og tung jobb resten av livet. Gå til en som virkelig kan å nappe bryn, de kan fikse uten å klippe. Har du helt ekstrem hårvekst kan man gjøre det men det er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 6ec10...40d 2
Gjest Naria Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Haha! Stygge bryn og helt idiotisk å klippe de bryna der. Bryn skal i utgangspunktet ikke klippes, da har du en lang og tung jobb resten av livet. Gå til en som virkelig kan å nappe bryn, de kan fikse uten å klippe. Har du helt ekstrem hårvekst kan man gjøre det men det er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Hva mener du med at man har en lang og tung jobb resten av livet? 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 Såklart gjør jeg det. Så de er bittesmå, som skjeggstubberAnonymous poster hash: 86f03...036
Gjest lillelarve Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Jeg bruker å "stusse" litt på øyebrynene mine. Jeg napper nede, aldri oppe, og klipper litt der hårene er litt lengre enn andre. :-) Men det skal ikke se ut som en strek etterpå; det skal se naturlig, men velstelt ut.
Sjokoladenøtt Skrevet 27. januar 2014 #11 Skrevet 27. januar 2014 Har ofte noen hår som blir veldig lange, de pleier jeg å stusse litt på med en liten saks Jeg napper mine kun nederst, så noen hår på toppen vokser ofte litt ut av kontroll
Gjest avocadoen Skrevet 27. januar 2014 #12 Skrevet 27. januar 2014 nei, de er så korte at de nesten er usynlige fra før. så mine ser velstelte ut uansett. Men man kan jo gjøre det om de er litt lange
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #13 Skrevet 27. januar 2014 Haha! Stygge bryn og helt idiotisk å klippe de bryna der. Bryn skal i utgangspunktet ikke klippes, da har du en lang og tung jobb resten av livet. Gå til en som virkelig kan å nappe bryn, de kan fikse uten å klippe. Har du helt ekstrem hårvekst kan man gjøre det men det er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Såg ikke så nøye på bryna, var bare på jakt etter en oppskrift som viste hvordan man skulle gjøre det. Men synes ikke de såg så ille ut som du tydeligvis gjorde Og hva mener du med tung jobb for resten av livet? Klipping er jo det som er minst arbeid med dersom man angrer/misfornøyd/har lyst å slutte. Da er det bare å la være og så blir det som før. Anonymous poster hash: 1706b...3d8 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Haha! Stygge bryn og helt idiotisk å klippe de bryna der. Bryn skal i utgangspunktet ikke klippes, da har du en lang og tung jobb resten av livet. Gå til en som virkelig kan å nappe bryn, de kan fikse uten å klippe. Har du helt ekstrem hårvekst kan man gjøre det men det er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Hvem er det det ikke er anbefalt av? Anonymous poster hash: 91eb7...da0
Adhara Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har litt fyldige øyenbryn selv, men jeg har aldri klipt dem. Skjærer dem i underkant og napper eventuelle hår i midten. Aner ikke om det er vanlig å klippe dem
Gjest Makemeloveit Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Jeg pleier å nappe. Hender jeg klipper også. Da drar jeg hårene nedover med en kam, og klipper av litt lengde. Det blir veldig fint!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Jeg gjør som på filmen. Har lange hår, så det ser penest ut når de er litt trimma. Ikke mye jeg tar. Farger brynene, siden de er ganske lyse. Bruker aldri penn for å fylle inn etterpå. Det holder med farging og litt trimming. Trenger ikke nappe, da jeg har smale øyebryn fra før (dessverre). Anonymous poster hash: c0590...98a
Gjest BabyBlue Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Ja, jeg må trimme litt vei for å gjøre de ryddigere. Tar øyenbrynets bikinilinje Er bare så mye napping og øyenbryngel kan gjøre. Vet at mange øyenbrynssnobber hater klipping, men jeg ser hva som funker og ikke funker.
Monstrum Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Klipper aldri, men får de nappet hver 3 mnd ca hos velværesalong Hun som napper mine sa jeg ikke måtte finne på å klippe, det var så fort at det ble ujevnt
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 Og hva mener du med tung jobb for resten av livet? Klipping er jo det som er minst arbeid med dersom man angrer/misfornøyd/har lyst å slutte. Da er det bare å la være og så blir det som før. Jo mer du klipper jo tykkere blir hårene, det vil si at du må jobbe mer og mer, altså klippe mer og mer. Oftere og oftere. Anonymous poster hash: 6ec10...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå