Gjest Soley Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Takk for alle kommentarene Endret 28. januar 2014 av Soley 14
Gjest Soley Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Egentlig ikke noe spørsmål men ville bare få ut frustrasjonen. Og var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette =/ Kan vel si at dette ble jeg "inspirert" av en annen tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=805090 Endret 26. januar 2014 av Soley
Frk.K Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 You are awesome. Jeg digger utlendinger (sorry uttrykket) som vet å intrigere, og ikke prøver å snu Norge om til deres eget land. Som respekterer Norge, Norges lover og kultur. 17
Binta Ba Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes du er korttenkt, og tydelig vasket av media. Det er det korte svaret mitt. Spørsmål: Synes du virkelig det er greit med rasistiske vitser? Synes du virkelig det er helt greit at folk antar du er norsk pga huden din, og; forteller du de aldri hvor røttene dine stammer fra? 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er ganske uenig i at det er nødvendig for alle innvandrere å bli "typisk norske". Jeg synes ofte nordmenn kan være ganske kjedelige og tror at utlendinger er med på å "friske" opp Norge. At de derimot må respektere nordmenn og deres væremåte er en selvfølge. Og dessuten også forholde seg til det norske lovverket:-)Anonymous poster hash: 63ccc...344 6
Gjest Halvor Skrevet 26. januar 2014 #7 Skrevet 26. januar 2014 Synes vi burde ha flere slike som deg, siden du er så god til å bli venn med nordmenn og bli en del av oss. Om alle var som deg ville alle nordmenn vert 100% for innvandring. 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #8 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes du er korttenkt, og tydelig vasket av media. Det er det korte svaret mitt. Spørsmål: Synes du virkelig det er greit med rasistiske vitser? Synes du virkelig det er helt greit at folk antar du er norsk pga huden din, og; forteller du de aldri hvor røttene dine stammer fra? Personen sier han er fra Kurdistan :-)Anonymous poster hash: 63ccc...344 3
Gjest Ozelot Skrevet 26. januar 2014 #9 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes du er korttenkt, og tydelig vasket av media. Det er det korte svaret mitt. Spørsmål: Synes du virkelig det er greit med rasistiske vitser? Synes du virkelig det er helt greit at folk antar du er norsk pga huden din, og; forteller du de aldri hvor røttene dine stammer fra? Herregud hva så, bare fordi du ikke liker vitsene så får ikke han det? Hva er galt med å anta han er norsk på grunn av huden? Og hvorfor må han fortelle hvor han kommer fra hele tiden? Er det ikke det mange utlendinger synes er kjedelig da?? DU sitter ikke på fasiten her altså. 12
Gjest Soley Skrevet 26. januar 2014 #10 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Jeg synes du er korttenkt, og tydelig vasket av media. Det er det korte svaret mitt. Spørsmål: Synes du virkelig det er greit med rasistiske vitser? Synes du virkelig det er helt greit at folk antar du er norsk pga huden din, og; forteller du de aldri hvor røttene dine stammer fra? Nei jeg ser ikke på meg selv som Norsk, altså man kan se at jeg er utledning, og jeg er ikke så veldig lys, men har fått høre fra kunder "jeg trodde ikke du var fra Norge" Eller at de tror jeg er halv norsk og halv noe annet. Og jeg sier at jeg er fra Kurdistan hver gnag noen spør, de fleste spør hvor jeg er fra da =) Altså det med rasistiske vitser ville jeg bare komme frem med at det er jo bare en vits? jeg har en del norske vitser også :D Men klart jeg holder meg unna de som er rasister, bare fordi noen sier en rasistisk vits betyr ikke det at han er rasist rigth? Endret 26. januar 2014 av Soley 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #11 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er egentlig litt enig med Binta Ba. Det bør ikke være et mål at innvandrere skal bli 100% etnisk norske, det er viktig å ivareta sin egen opprinnelige kultur også. Integrering fremfor segregering. Uansett bra at du har funnet deg et yrke og har et mål. Når du begynner å studere er det også enklere å få flere venner, så du kommer sikkert til å utvide vennekretsen din da. Anonymous poster hash: 97897...c87 3
Gjest Soley Skrevet 26. januar 2014 #12 Skrevet 26. januar 2014 Jeg er egentlig litt enig med Binta Ba. Det bør ikke være et mål at innvandrere skal bli 100% etnisk norske, det er viktig å ivareta sin egen opprinnelige kultur også. Integrering fremfor segregering. Uansett bra at du har funnet deg et yrke og har et mål. Når du begynner å studere er det også enklere å få flere venner, så du kommer sikkert til å utvide vennekretsen din da. Anonymous poster hash: 97897...c87 Ja jeg håper det, men jeg skal jo ikke studere før om 1-2 år Vi holder på kulturen vår, men det holder vi for oss selv. Hjemme så må vi snakke Kurdisk for å ikke glemme språket, og med andre Kurdiske folk vi drar på besøk til. Poenget er at når man bor i Norge så skal man forholde seg til det Norske kulturen, for all del alle skal holde på sin egen kultur, men man må prøve å tilpasse seg det Norske kultur også, tross alt så bor de her i Norge :D Jeg mener ikke noe vondt ment mot utlendinger eller no, jeg vil ikke at folk skal hate dem, men jeg blir irritert over det de holder på med her i Norge, som F.eks de ville gjøre Grønnland til et muslimsk område med muslimske låver? Altså hva tenker de med? det er ikke sånn verden fungere... 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2014 #13 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Så koselig å høre en sånn historie Jeg synes ikke du skal tenke at du burde flytte tilbake. Må legge til at det er synd med vennene dine som splittet opp da Endret 26. januar 2014 av Evilposelos 4
oeas Skrevet 26. januar 2014 #14 Skrevet 26. januar 2014 Det er alltid en utfordring når xenofile nordmenn møter xenofile innvandrere. Da blir det en ofte en omvendt konkurranse om hvem sin kultur som er best.
Gjest Soley Skrevet 26. januar 2014 #15 Skrevet 26. januar 2014 You are awesome. Jeg digger utlendinger (sorry uttrykket) som vet å intrigere, og ikke prøver å snu Norge om til deres eget land. Som respekterer Norge, Norges lover og kultur. Det er ikke noe å være sorry for :D Jeg er jo en utledning :D
Bernardette Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Du skriver: Voldtekt, jeg blir såååå sint når jeg hører om dette på nyheten! og det verste er at det er 95% utledninger om ikke 100% Hvorfor holde de på slikt? - 1- At det er 95% utlendinger er pisspreik. Om du gidder å sjekke fakta før du uttaler deg, vil du fremstå som mer troverdig. 2- "De" holder ikke på slik. Noen menn holder på slikt, og de er både fra Kurdistan, Norge og andre land. De representerer utelukkende seg selv, og ikke sin nasjon. Endret 26. januar 2014 av Bernardette 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #17 Skrevet 26. januar 2014 Unnskyld meg TS, men jeg skjønner egentlig ikke hva det er du vil med dette innlegget. På hvilken måte tror du ditt innlegg vil bidra til å bringe noe nytt til innvandringsdebatten? Jeg er selv en innvandrer, og jeg ser hva du mener med å ikke ønske å bli dømt pga. hva kriminelle utlendinger gjør, men samtidig tror jeg de aller fleste skjønner at majoriteten av innvandrere ikke er slik. Og før noen begynner å tillegge meg meninger og holdninger jeg ikke har, nei jeg er verken muslim eller for den innvandringspolitikken vi har i dag. -- Anonymous poster hash: acca3...908 1
Sommerfugl90 Skrevet 26. januar 2014 #18 Skrevet 26. januar 2014 Unnskyld meg TS, men jeg skjønner egentlig ikke hva det er du vil med dette innlegget. På hvilken måte tror du ditt innlegg vil bidra til å bringe noe nytt til innvandringsdebatten? Jeg er selv en innvandrer, og jeg ser hva du mener med å ikke ønske å bli dømt pga. hva kriminelle utlendinger gjør, men samtidig tror jeg de aller fleste skjønner at majoriteten av innvandrere ikke er slik. Og før noen begynner å tillegge meg meninger og holdninger jeg ikke har, nei jeg er verken muslim eller for den innvandringspolitikken vi har i dag. Anonymous poster hash: acca3...908 Jeg tror nok ikke "de aller fleste" skjønner at majoriteten av innvandrere ikke er kriminelle. Du har fått med deg at FRP er i regjering kanskje? :-) 4
oeas Skrevet 26. januar 2014 #19 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Unnskyld meg TS, men jeg skjønner egentlig ikke hva det er du vil med dette innlegget. På hvilken måte tror du ditt innlegg vil bidra til å bringe noe nytt til innvandringsdebatten? Anonymous poster hash: acca3...908 Hvordan ville verden sett ut hvis folk ikke skulle få lov til å komme med sitt syn, bare fordi det finnes noen som mener at synet deres ikke bidrar med noe nytt til debatten? Endret 26. januar 2014 av oeas 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #20 Skrevet 26. januar 2014 Du skriver: Voldtekt, jeg blir såååå sint når jeg hører om dette på nyheten! og det verste er at det er 95% utledninger om ikke 100% Hvorfor holde de på slikt? - 1- At det er 95% utlendinger er pisspreik. Om du gidder å sjekke fakta før du uttaler deg, vil du fremstå som mer troverdig. 2- "De" holder ikke på slik. Noen menn holder på slikt, og de er både fra Kurdistan, Norge og andre land. De representerer utelukkende seg selv, og ikke sin nasjon. Antar at det er snakk om overfallsvoldtekter. For da stemmer det vel? Anonymous poster hash: 3b7f5...967 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå