Icy Skrevet 21. mai 2004 #1 Del Skrevet 21. mai 2004 Stemmer dette? For meg virker det nesten litt dumt ut rett og slett! Viste at jenter likte å shoppe men hvis de hadde valget mellom mye sex og shoppe mye så hadde jeg valgt sex ! Umulig å forstå jenter . . . . http://www.herresalongen.no/article/articl...eview/1077/1/1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 Sex er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 visste du at 83,6% av alle statistikker bare er tull? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Velger helt klart sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. mai 2004 #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 visste du at 83' date='6% av alle statistikker bare er tull? 8)[/quote'] Det kommer an på metoden som er brukt det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja takk' date= begge deler! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mai 2004 #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Begge deler, men må jeg velge blir det sex som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #10 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja takk, begge deler, men helst ikke samtidig. Men må jeg velge, så blir det nok sex på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 21. mai 2004 #11 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja takk' date=' begge deler, men helst ikke samtidig. Men må jeg velge, så blir det nok sex på meg også.[/quote'] En kjapp en i prøverommet er da ikke å forakte!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 21. mai 2004 #12 Del Skrevet 21. mai 2004 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 21. mai 2004 #13 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg sier som Joey på friends "Put your hands together."! (Han svarte dette da Chandler spurte om hva han likte best, i den ene hånden "girl from xerox place", eller den andre hånden "jam" (syltetøy), hvor på Joey svarer : "Put your hands togehter".) Så, sex på shopingturen. Enig med Mossa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 21. mai 2004 #14 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg sier som Joey på friends "Put your hands together."! (Han svarte dette da Chandler spurte om hva han likte best, i den ene hånden "girl from xerox place", eller den andre hånden "jam" (syltetøy), hvor på Joey svarer : "Put your hands togehter".) Så, sex på shopingturen. Enig med Mossa! Tenker det blr lengre kø foran prøverommene dersom flere tenker som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 21. mai 2004 #15 Del Skrevet 21. mai 2004 Tenker det blr lengre kø foran prøverommene dersom flere tenker som oss Ja, men de får værsegod vente på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 21. mai 2004 #16 Del Skrevet 21. mai 2004 Og du fikk med deg at det sto "Hele 10% av de spurte kvinnene i England foretrekker et skikkelig salg fremfor sex" ? Og selvfølgelig slår journalister det opp med overskriften Shopping bedre enn sex Hva med de 90% som (kjapt regna)foretrekker sex? Fortjener ikke vi en overskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 21. mai 2004 #17 Del Skrevet 21. mai 2004 ...for noe møljejukk blir ikke aktuelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 21. mai 2004 #18 Del Skrevet 21. mai 2004 Sex selvsagt! Kan noen velge noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #19 Del Skrevet 21. mai 2004 Det kommer ann på sexen - sex kan være dårlige saker også, shopping kan være dårlige saker ettersom og hvor mange penger jeg har. Har jeg masse penger kan jeg shoppe mye kult. Så... Hm. Var litt vrien, den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 22. mai 2004 #20 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvis jeg måtte velge mellom shopping og sex, så velger jeg helt klart sex. Men det beste hadde jo vært å fått lov til å shoppe hele dagen, og så kommet hjem til kjæresten og vist frem alt det lekre undertøyet man har kjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå