Irmes76 Skrevet 16. november 2014 #81 Del Skrevet 16. november 2014 Hei 😃 jeg er ei jente på 38 år. Bor rett utenfor Stavanger og er samboer. Har noen barndoms venninner men de er veldig travle med barn ol. Ønsker derfor å treffe nye mennesker og kanskje få meg noen nye venninner 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmes76 Skrevet 16. november 2014 #82 Del Skrevet 16. november 2014 Hei 😃 jeg er ei jente på 38 år. Bor rett utenfor Stavanger og er samboer. Har noen barndoms venninner men de er veldig travle med barn ol. Ønsker derfor å treffe nye mennesker og kanskje få meg noen nye venninner 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laisaa Skrevet 19. november 2014 #83 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) , Endret 20. november 2014 av laisaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 5. desember 2014 #84 Del Skrevet 5. desember 2014 Ååå, visste ikke om dette før jeg tilfeldig så det nå Kjempekult! Har dere hatt noen møter/holdt kontakten? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmes76 Skrevet 6. desember 2014 #85 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei 😃 nei jeg har ikke hørt noe ifra noen men med denne førjulstid kan jo folk ha det ganske så travelt. Så det er jo ganske forståelig 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå